نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اسکوچیچ فقط بله و چشم می‌گوید!/ او اقتدار لازم را در تیم‌ ملی ندارد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک ملی‌پوش سابق فوتبال ایران می‌گوید اسکوچیچ اقتدار لازم را در تیم‌ملی ندارد تا خواسته‌هایش عملی شود.

حسن اشجاری درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و شکست مقابل الجزایر اظهار کرد: تیم ملی یک بازی کاملا سردرگم را انجام داد و این عملکرد با اردویی که برگزار شد، دور از انتظار نبود. بازیکنان همان‌ها هستند اما روح تیمی وجود ندارد و آن شخصیت تیمی در تیم ملی کم شده است. این نتایج به خاطر شرایط تیمی است. وضعیت اردویی بسیار تاثیر گذار است و از مصاحبه‌های بازیکنان می‌شد فهمید که شرایط تیم ملی چقدر بد است. تیم ملی در بدترین شرایط آب و هوایی تمرین کرد و در کل اردوی خوبی برگزار نشد.

او درباره عملکرد اسکوچیچ گفت: من از ابتدا مخالف او بودم اما اعتقاد دارم اگر یک مربی خوب نتیجه بگیرد باید به او فرصت داد که کار کند. به سرمربی‌مان چه دادیم که از او نتایج درخشان بخواهیم؟ ما شرایط خوبی را برای تیم ملی فراهم نکردیم. ضمن این‌که باید بگویم سرمربی دیگر اقتدار لازم را ندارد تا خواسته‌هایش عملی شود. انگار فقط بله و چشم می‌گوید. حضور در جام جهانی برای اسکوچیچ رزومه بزرگی می‌شود اما به هر قیمتی نمی‌شود روی نیمکت نشست و اگر من بودم دیگر نمی‌ماندم. سکوتش برای این است که جایگاهش را حفظ کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آراز DE ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    اسکوچیچ یا همان سرمربی سابق خونه به خونه چون از لنگی های حکومتی حمایت می کند و بازیکنان ناتوان و درجه ۲ را در تیم ملی فیکس می کند نظیر محرمی و عابدزاده و هیچ تاکتیک و نظم خاصی ندارد و به احتمال ۹۹ درصد با ۳ شکست و تفاضل گل منفی ۱۰ از قطر بازخواهد گشت و فوتبال ما را ۵۰ سال به عقب رانده است از طرف باند مافیایی لنگی در فوتبال و رسانه های آنها حمایت می شود وگرنه حتی فوتبالیست ۱۰ ساله هم درک می کند که اسکوچیچ در حد کمک مربی تیم ملی ایران هم نیست . درماندگی و بی پولی و کوته فکری و منفعت طلبی باعث حمایت های تمام نشدنی از اسکوچیچ می شود وقتی امثال استیلی و پیروانی تیم ملی را قبضه کرده اند و با دلالان در رابطه هستند دیگر حرفی باقی نمی ماند ماجدی هم مترسک است و هیچ قدرت و توانایی ندارد و بله قربان گوی دستهای پشت پرده است و بازیچه قرار گرفته است که اگر عاقلانه فکر می کرد یک لحظه هم نمی ماند و آن سمت کذایی پوشالی بدون قدرت و اختیار را قبول نمی کرد وقتی علی دایی ها را همانند مرحوم حجازی ها از فوتبال بیرون کرده اند پس تا آخر را بخوانید
  • محمد IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    اسکودرحدتیم ملی نیست
  • آریا IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    مخصوصا یک مربی مثل اسکوچیچ آوردن که هیچی نخواد نه بازی تدارکاتی نه اردو نه لباس و نه ... خود اسکوچیچ هم از ترس اینکه اخراج نشه حاضره بدون بازی تدارکاتی به جام جهانی بره و بازی با تیم خوبی مثل اروگوئه رو رد کرد، تیم ملی یکی مثل کی روش رو میخواد که مسئولیت پذیر باشه و برای تیم ملی بجنگه نه اینکه مثل اسکوچیچ بی خاصیت باشه و فقط به فکر حفظ نیمکت خودش باشه.
  • ناصر IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    احتمالا اولین دوره ای باشه که بدون امتیاز از جام جهانی برمیگردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی