فقط مانده بود پنجره استقلال بسته شود/ کلکسیون مشکلات تیم قهرمان تکمیل شد/ از آجورلو بعید بود سراغ مربی دوملیتی برود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر اسبق استقلال گفت: با توجه به اتفاقاتی که طی دو هفته اخیر در باره تیم قهرمان افتاده فقط کم مانده بود که پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته شود تا کلکسیون مشکلات تیم کامل شود.

محسن کنعانی-خبر ورزشی:حسین فرزامی، بازیکن کاپیتان و مدیر اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره بی نتیجه ماندن مذاکرات با الکساندر نوری، انتخاب سرمربی احتمالی صربستانی به نام پتکوویچ و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال اظهاراتی را مطرح کرد:

خبر دارید که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال دوباره بسته شد؟

واقعاً در این مدت فقط این یک مورد را کم داشتیم! از وقتی که استقلال قهرمان شده یک آب خوش از گلوی هواداران پایین نرفته است.

چطور؟

اول که آقای فرهاد مجیدی فیلش یاد هندوستان کرد و به امارات رفت. همان جایی که همه زندگی اش آنجاست. اصلاً فکر نکرد با روح و روان این مردم چه کار می‌کند. بعد مردم گفتند مربی خارجی بیاید باشگاه رفت سراغ نکونام! نکونام هم که پشتش را به استقلال کرد و نیامد. بعد رفتند سراغ مربی خارجی که آقای آجورلو هم چشم بازار را در آورد و بین این همه مربی، یک مربی دوملیتی را انتخاب کرد.

مگر مربی دوملیتی چه ایرادی دارد؟

همه می‌دانیم که شرایط دو ملیتی‌ها در این ایام به چه ترتیب است! اصلا از آقای آجورلو که خودش عالم و آگاه به مسائل روز است بعید بود که به سراغ مربی دوملیتی برود. آقای الکساندر نوری هم از ابتدا نباید این بحث را قبول می‌کرد به محض اینکه دوزاری‌اش افتاد قید مربیگری در ایران را زد. ولی باز هم با روح و روان هواداران بازی شد. حالا هم که خبر رسیده پنجره استقلال بسته شده و فکر می‌کنم تقریباً کلکسیون مشکلات باشگاه استقلال با این خبر کامل شد. امیدوارم خبرهای بدتری از راه نرسد.

اشاره ای به موضوع نقل و انتقالات نکردید؟

بله! خوب شد یادآوری کردید. در نقل و انتقالات هم از رقبا عقب هستیم. پرسپولیس، سپاهان، گل گهر سیرجان، فولاد و بقیه رقبا سرگرم آماده شدن برای شروع تمرینات شان هستند استقلال هنوز اندر خم کوچه اول است. با این وضعیت معلوم نیست چه بلایی قرار است بر سر تیم قهرمان بیاید. هرچه از کادر مدیریتی استقلال تعریف شد ظاهراً مسئولان فکر کردند کار با قهرمانی در فصل گذشته تمام شده و استقلال یک باشگاه یک ساله است که دیگر حیات نخواهد داشت. در حالی که این باشگاه تا چند سال دیگر به ۱۰۰ سالگی می‌رسد و باید روز به روز رشد و پیشرفت کند.

فقط مانده بود پنجره استقلال بسته شود/ کلکسیون مشکلات تیم قهرمان تکمیل شد/ از آجورلو بعید بود سراغ مربی دوملیتی برود!

خبر دارید که گفته شده پتکوویچ کاندیدای هدایت استقلال است؟ نظرتان درباره حضور مربیان صربستانی در استقلال چیست؟

ما قبل از این از یوگسلاوی آقای رایکوف را داشتیم که اتفاقاً خود من او را از یوگسلاوی به ایران آوردم. زمانی که برای سفر به آلمان رفته بودم با این مربی آشنا شدم و پس از آن که با آقای خسروانی (مالک باشگاه تاج) صحبت کردم او به من اعتماد کرد. آخر آن زمان من کاپیتان تاج بودم. او گفت اگر مربی خوبی است او را برای تاج بیاور و من هم که یک اتومبیل از آلمان خریده بودم رایکوف را سوار کردم و زمینی با دختر ۱۶ ساله‌اش به تهران آمدیم. استقلال در دوران حضور این مربی یوگسلاو نتایج خیلی خوبی گرفت و پیشرفت کرد. البته هر گردی گردو نیست اما باید دید بالاخر باشگاه استقلال چه تصمیمی برای تیم قهرمان فصل قرار می‌گیرد. فعلاً که همه چیز روی هواست. تا وقتی عکس این آقا یا هر مربی دیگری را کنار مدیرعامل باشگاه نبینیم خیالمان راحت نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی