نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
پرویز برومند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: قطعاً مدیرعامل باشگاه استقلال از قهرمانی استقلال لذت برده و دنبال تکرار این قهرمانی و حتی کسب ستاره سوم آسیاست پس هواداران نگران نباشند.

هاشم میرفندرسکی: پرویز برومند، دروازه بان اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات اخیر پیرامون نیمکت مربیگری تیم سابق خودش و البته اعتراض و تجمع هواداران مقابل ساختمان این باشگاه اظهاراتی را مطرح کرد:

شنیده اید که مردم به واسطه قراردادهای پرسپولیس با بازیکنان جدید و قدیم مقابل باشگاه تجمع کردند؟

من اصلا کاری با این حرفها ندارم. این که پرسپولیس چه کار می‌کند یا استقلال چه کار نکرده را هم نمی‌دانم، فقط معتقدم اگر استقلال بتواند همین تیم فعلی اش را حفظ کند و یک فوروارد و یک پشت فوروارد خوب به این جمع اضافه کند دوباره فصل بعد هم قهرمان می‌شود. من شک ندارم.

اما هواداران با این وعده‌ها راضی نمی‌شوند؟

هواداران به خاطر اینکه تحت تاثیر حواشی و شایعات دوروبر باشگاه هستند نگران شده اند، ولی من باید به آنها یادآوری کنم که دوباره به اتفاقات فصل قبل و مدیرعامل باشگاه شان فکر کنند.

چطور؟

شما ببینید! آجرلو اینقدر با تجربه هست و اینقدر این قهرمانی به او مزه کرده که دنبال تکرارش باشد. او حتی شاید بخواهد در فصل جدید به ستاره سوم استقلال در آسیا برسد. آجرلو هم مثل بقیه انسان‌ها بیشتر از هر کسی خودش را دوست دارد و دوست دارد در جایگاهی که امروز قرار گرفته دوباره موفقیتش را تکرار کند. اما او در مخمصه است.

مدیرعامل استقلال در مخمصه قرار گرفته است/ هواداران به آجرلو اعتماد کنند/ اوایل هفته آینده منتظر اخبار خوب استقلال باشید

چه مخمصه‌ای؟

مخمصه از این نظر که چه کسی را انتخاب کند. همه می‌دانیم که سخت ترین قسمت تیمداری برای یک مدیرعامل تعیین سرمربی است، پس آجرلو نمی‌تواند در این شرایط عجله کند. قطعاً باید فکر کند، باید تمرکز داشته باشد و باید بین گزینه‌ها بهترین فرد را انتخاب کند تا تیم استقلال که فصل پیش با آن قدرت قهرمان شده دوباره قهرمان شود.

یعنی می‌گوید هواداران نگران نباشند؟

نگرانی طرفداران طبیعی است. به خاطر فضای موجود در رسانه‌ها و یارگیری تیم رقیب حق دارند نگران باشند اما باید بدانند مدیریت مطلوب آجورلو قطعاً آنها و تیم استقلال را به بهترین شکل در فصل جدید راهی لیگ برتر می‌کند. آجرلو کاری که مدیران نالایق قبلی که اشتباهی به استقلال آمده بودند را نکردند را در یک فصل انجام داد و حاصلش هم قهرمانی پرقدرت تیم بود. شخصاً با یکی از مسئولان باشگاه استقلال صحبت می‌کردم که به من گفت ظرف روزهای آینده تکلیف همه چیز مشخص می‌شود. انشاالله اوایل هفته آینده اخبار خوبی به اطلاع استقلالی‌ها خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    آفرین به پرویز خان برومند درست واصولی صحبت کردند هواداران عزیز آجرلو در اولين فصل حضور استقلال را قهرمان کرد وباید اعتماد کنید وحداقل یک هفته‌ای دیگه صبر کنید مطمئن باشید آجرلو از شما بیشتر به فکر باشگاه وهواداران است حالا آجرلو را با مدیران که ۹سال نتوانستند استقلال را قهرمان کنند مقایسه کنید تا از اين قياس ارزش آجرلو عزیز را بیشتر ببینید
    • علی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      امیدوارم سردار آجورلوی عزیز یخرده سریعتر باشن، ضمنا به توقعات غیرکارشناسی برخی هوادارنما ها توجه نکنند
  • Ali IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    پرویز خان وپرویزجان شما دیگه چرا ستاره سوم !!!!! یک پرسش از مدیران قبل از دوره نخست مدیر عاملی آقای فتح اله زاده در استقلال بکنی به شما می گویند ستاره چیست .چون اعتباری نداشته است .مدیران قبل از صدارت نخست آقای فتح اله زاده همگی قانون رارعایت کردند ستاره ای برروی پیراهن نبود .اما ،اما ،آقای فتح اله زاده فکرکرد زرنگ تشریف دارند واز کی به کی بودن آن روزها بهره برد و ناگهان دوستاره بله دوستاره روی پیراهن چاپ کرد که ازنظرفیفا اعتباری ندارد.بعد در شرایط کنونی که کشورهایی که از ما عقب بودند با پسرفت ما آنها پیشرفت کردند وکشورهای شرق وغرب آسیا همگی بواسطه امکانات و پول فراوان که بجا خرج می کنند هم مربیان سازنده برای تیم های پایه دارند وهم مربیان تاپ برای نتیجه گیری دراختیار دارند تازه از دراختیارگرفتن بازیکنان به قول خودمان کار درآر خارجی هم با هرقیمتی استفاده می کنند واین یعنی اینکه تا زمانی که ما امکانات حداقلی مثل ورزشگاه ،زمین های چمن طبیعی و مصنوعی برای تمرین ،استخر،سونا و ...نداریم باید درخواب قهرمانی راببینیم .
    • سیدرضا IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      شما یک بازی به من بگو تو جام جهانی ۱۹۷۰ که اتفاقا همزمان برگرفتن اولین ستاره ما بود تیم ملی برزیل دوتا ستاره زده یا ایتالیا یا آلمان یک ستاره زده باشه ، در جام جهانی ۱۹۹۰ که اتفاقا همزمان با گرفتن ستاره دوم ما بود کدوم بازی آلمان دوتا ستاره زده؟ پس چطور یهو شدن سه چهار یا پنج ستاره ای ؟ نکنه اونا هم فکر کردن زرنگن؟ کی گفته فیفاستاره پرسپولیس زده قبول داشته باشه؟ همانطورکه الهلال چهار ستاره العین یکی السد یکی و... برای قهرمانیهاشون ستاره زدن (قابل ذکر قهرمانی السد ستاره ای که زده قهرمانیش در سالی هست که پرسپولیس به المحمدان بنگلادش و حجازی باخت بدست آورد و یکی از ستاره های الهلال مال سالی هست که منصورخان در رسیدن به فینال آسیا دبل کرده بود یکبار لیایونینگ چین قهرمان دوره قبل فینال باخت به ما اما سال بعد روی اشتباه احمدرضا که در دقایق آخر مستقیما از کرنر گل خورد یک یک شدیم و در ضربات پنالتی مارو بردن). ستاره ای که شما زدین اگر اعتبار داشت که همین امسال ما بعداز کسب دهمین قهرمانی میزدیم .
  • کامران زارعی IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    هواداران اصیل،بعضی از لنگی ها،با پیراهن استقلال دارن جو سازی میکنند خواهش میکنم از سردار آجورلو حمایت کنید به نظر شما به جز سردار چه مدیری میتواند تاج آسیا رو اداره کنه ۵سال بابا سلطانی فر ،هرچه دوست داشت به استقلال قالب کرد ،تا سردار اومد همه می دونیم لقب سردار ،مدیر قهرمان هست و در روز های سخت بداد استقلال میاد اگر جواد خان اومده بود،حتی اگر نتیجه نمیگرفت هیچ کس ناراحت نمی شد هرچند با حفظ شاکله تیم و گرفتن چند بازیکن با اختلاف قهرمان ایران و آسیا میشد جواد جان بهت حق میدیم اما اگر نیومدی تا ،آید در قلب هواداران بودی
    • م IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      نگوسرداربگوباباحمید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی