نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چراغ سبز یک عضو فدراسیون به کی‌روش/ راه بازگشت برای سرمربی پرتغالی هموار شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایهاب جلال سرمربی تیم ملی مصر پس از برگزاری تنها ۳ بازی از هدایت فراعنه برکنار شد و اکنون احتمال بازگشت کی‌روش به این تیم وجود دارد.

فدراسیون فوتبال مصر امروز پنج‌شنبه رسماً از برکناری ایهاب جلال سرمربی تیم ملی این کشور پس از برگزاری تنها سه بازی خبر داد. مصری‌ها به‌صورت رسمی از تمایل خود برای استفاده از یک سرمربی خارجی جهت هدایت فراعنه خبر دادند.

حازم امام یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال مصر در این خصوص گفت: تصمیم گرفتیم از ایهاب جلال بابت مدت حضورش در تیم ملی تشکر کنیم و برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت داریم.

وی افزود: تصمیم بعدی، عقد قرارداد با یک سرمربی خارجی است و مربیان زیادی هستند که می‌خواهند وظیفه هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند.

حازم امام در نشست خبری امروز که در محل ساختمان فدراسیون فوتبال مصر برگزار شد، گفت: من کی روش را خیلی دوست دارم و به او احترام می‌گذارم. بعد از رفتنش دیدیم که چه اتفاقی برای تیم ملی افتاد. بنابراین او جزو کاندیداهای بازگشت به تیم ملی است.

پس از عدم صعود مصر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کارلوس کی روش از هدایت تیم ملی این کشور کناره گیری کرد و ایهاب جلال سرمربی سابق پیرامیدز به‌عنوان جانشین او معرفی شد. مصر در سه دیدار تحت هدایت جلال در مسابقه اول با یک گل از سد گینه گذشت. آنها در دیداری از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا با ۲ گل برابر اتیوپی تن به شکست دادند و چند روز پیش نیز در مسابقه‌ای تدارکاتی با نتیجه عجیب ۴ بر یک مقابل کره جنوبی مغلوب شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • علی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    اینه تاثیر نبود کیروش کبیر، اقای مایلی کهن که میگی کیروش توی مصر چی کرد؟ اینه کاری که کیروش کرد، همینکه رفت مصر به فنا رفت، درست مثل تیم ملی خودمون
  • Mahdi IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    کی‌روش مربی دسته سه است وارد نیست
    • امیر IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      و حتما اسکوچیچ شما مربی درجه یک .... شما آشنا بنظرم میایید!!!! شما پسرخاله اسکوچیچ همان سرمربی که حرفه ایی و شکم داره نیستید؟
  • ایران IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    در انتخاب تیترها دقت نمیشود بنظر بیشتر به قصد فریب مخاطب تیترها تنظیم میشود . اگر یک کلمه مصر را در تیتر میاوردید صداقت رسانه ای را بیشتر نشان میدادید.
  • امید IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    یک تراژدی مسخره وتکراری ومشکوک...جمع کنیداین دلقک بازیهارو
  • امیر رضا IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    وزیر محترم ورزش و جوانان سرپرست محترم فدراسیون فوتبال ایران با سلام با توجه به فرصت بسیار کم و محدود آماده سازی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای حضور آبرومندانه در مسابقات جام جهانی که به استناد آمار بیش از ۴میلیارد نفر بیننده از سر تا سر جهان دارد و همچنین با توجه به هم‌گروهی ایران با دو کشور انگلیس و آمریکا که علاوه بر ورزش، جنبه های سیاسی هم در این مسابقات نقش خواهند داشت، با توجه به آشنایی چندین ساله آقای کارلوس کیروش از شرایط و بازیکنان تیم ملی ایران خواهشمند است نسبت به مذاکره و بازگشت ایشان به تیم ملی دستورات لازم را صادر فرمایید، باشد که این جام جهانی علاوه بر ورزش باعث اعتلای وجهه کشور شود. با تشکر
  • Javad IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    چرا تیتر خبرو جوری تنظیم میکنید ک به شعور مخاطب توهین بشه..
  • سامانی IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    امثال مایلی کهن و کسانی که میگن کیروش تو مصر چی کرد مصر بعد از رفتن کیروش 4 تا از کره خورد. در صورتی به سنگال در پنالتی. باخت هر دو جام کیروش به مربیان اکلی. اهمیت نمیداد و کار بلد. بود و. هست تنها کزینه برای تیم ملی در فرصت باقی مانده
  • فرشاد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    تو این دنیا به این گستردگی چرا فقط چسبیدید به کیروش و اسکوچیچ یعنی مربی بنام وجود نداره کیروش ایندفعه بیاد پالان پشت خیلیا میزاره از بس پرو و از خود راضیه بابا اسمشو بندازید از سر زبونا فدراسیون عزیز یک مربی تاپ بیارین پول خوبم بهش بدین نمیشه پول ندین و مربی عالی بیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی