آخرین خبر از بمب مشترک پرسپولیس و استقلال/ بازیکن مورد نظر در دسترس نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید صادقی هافبک گل‌گهر پس از توافق با پرسپولیس و استقلال دیگر در دسترس نیست!

سعید صادقی که به عنوان شاه ماهی نقل‌وانتقالات این روزهای ایران به شمار می‌رود و از هر دو تیم سرخابی پایتخت پیشنهاد نیز دارد چند روزی است هیچ اثری از او نیست!

شنیدیم باشگاه پرسپولیس که با مدیر برنامه‌های سعید صادقی مذاکره کرده بود، در نهایت به توافق ۱۰ میلیاردی + ۲ میلیارد آپشن رضایت دادند و مدیربرنامه این بازیکن قول داده بود بعد از بازگشت کاروان تیم ملی به کشور او را برای امضا قرارداد به دفتر این باشگاه خواهد برد ولی صادقی نه به تلفن‌ها پاسخ می‌دهد و نه برای عقد قرارداد به این باشگاه رفته است.

از طرف دیگر یکی از مسئولان باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرورزشی تاکید کرد صادقی با آنها توافق نهایی داشته و با رقمی نزدیک به ۸ میلیارد تومان راضی شده پیراهن قهرمان فصل گذشته را برتن کند!

اینکه چرا او قید پول بیشتر رقیب را باید بزند و آبی پوش شود عجیب است ولی این مسئول استقلالی برای آن جواب جالبی دارد: ترافیک در خط هافبک پرسپولیس زیاد است و شاید در سال جام جهانی به صادقی بازی نرسد!ولی قطعا در تیم ما او می‌تواند به مهره ای ثابت تبدیل شود و با انجام بازی‌های درخشان حتی به ترکیب ثابت تیم ملی هم برسد!

این ادعای مسئول استقلالی البته در حالی است که این تیم هنوز سرمربی ندارد و باید دید اصلا سرمربی جدید به سبک بازی صادقی اعتقاد دارد یا نه؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمد علی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    در تیم بزرگ‌پرسپولیس با وجود بازیکنان بزرگی مثل ترابی ..علیشاه. و پهلوان و سروش ..به جایی نخواهد رسید و هر کسی هم جای ایشان باشد باید بیشتر با دید باز و تعقل و تفکر تصمیم به آینده اش را بگیرید و امروزه هم رنگ ها بین بازیکنان معنی ندارد. و فقط هواداران هستند که بیشتر به خاطر رنک ها حساسیت ایجاد می کنند ...هر چند که اگر آبی پوش هم شود کمتر از این مبلغ نخواهد گرفت
  • رضایاک IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    کیسه را منحل کنید
  • ص_ف IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    باعث شگفتی است که این بازیکن بدون یک بازی ملی شاه ماهی نقل و انتقالات شده واقعا دلالها فوتبال ما را به گند کشیده اند مدیران بیسواد هم به این جماعت طماع بد جور سواری می‌دهند من کاری به سایر تیم‌ها ندارم فقط به تیم محبوبم پرسپولیس اشاره میکنم اینهمه خرید پرسروصدا در سالی که لیگ قهرمانان تعطیل است چه توجیهی دارد؟ فقط برای قهرمانی لیگ پولی که از بورس برای اصلاح ساختار حرفه ای باشگاه جمع شده را به باد فنا می‌دهند؟ پرسپولیس اگر مربی کاردستی مثل برانکو داشت در لیگ گذشته هم با اقتدار قهرمان میشد من و سایر هواداران پرسپولیس از این لشکر کشی و القاب کهکشانی خاطرات تلخی داریم خدا به خیر کند
  • محمد IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    باسلام،این بنده خداهم همرو خل وچل حساب کرده وبازارگرمی میکنه ،اخرشم هرکی پول بیشترداو ازبچه گی عاشقش بوده،اربابا اینجوریه،والسلام.
  • یه ایرانی IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    بره اونجا که دلش میخواد، ما منتظر کسی نمیمونیم ...
  • morteza IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    احتمال داره پهلوان بره پس باید جایگزین بگیریم و سعید خوبه
  • کیسه‌سوز‌ترین‌کیسه‌ها IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    دوست‌دارم‌پرسپولیسی‌شه
  • کیسه افکن IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    اتفاقآ بیاد پرسپولیس دیگه نیاز به مهاجم نداریم وبا تک مهاجم که عبدی باشه تیم آرنج میشه وهافبکهایی مثل صادقی ترابی پهلوان تو زمین باشند مثل یک مهاجم گل هم میزنند
  • مسعود IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    کدام ادم بی عقلی حاضر میشه اس اس بیخیال بشه بره لنگ
  • مانا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    خیلی گنده اش کردید بابا ، توهم زده فکر کرده چه خبره؟بازیکن دوزاری
  • پرسپولیس ۱۴قهرمانی کیسه وشله زرد ۱۴قهرمانی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    ایول امسال درویش خان داره شاهکار میکنه دیگه بابا حمیدم کاری از دستش بر نمیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی