نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
وقتی قرارداد فرهاد بدون پرداخت یک ریال خسارت فسخ شد/ یک تیم کامل در خواب و خیال سرمربی استقلال شدند!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

به قول کاربران فضای مجازی تا امروز اندازه یک تیم کامل سرمربی به باشگاه استقلال لینک شده‌اند و هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده. مدیرعامل تیم می‌گوید هواداران نگران نباشند و این هفته سرمربی تیم معرفی می‌شود.

آخر هفته گذشته هواداران معترض استقلال با تجمع مقابل باشگاه خواستار روشن شدن وضعیت تیم شدند. ۱۲ خرداد بود که فرهاد مجیدی رسما جدایی خود را از باشگاه استقلال اعلام کرد و راهی لیگ امارات شد. بدون شک هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه از چند روز قبل خبر داشتند که چنین اتفاقی در حال رخ دادن است. اگر از بحث اشتباهات مدیریتی در نحوه تنظیم قرارداد سرمربی استقلال بگذریم که اجازه داد فرهاد بدون پرداخت یک ریال آن را فسخ کند، این انتقاد به مدیران باشگاه وارد است که طی بیش از دو هفته به صورت رسمی و شاید یک ماه به صورت غیررسمی چرا نتوانسته سرمربی جدید را روی نیمکت تیم بنشاند؟

از لحظه جدایی فرهاد مربیان زیادی به باشگاه لینک شده‌اند. از لوچسکو و استرا و الکس نوری تا نکونام و عنایتی و قلعه‌نویی. از ژاردیم و رحمتی تا گابریل پین و ساکت الهامی. بعضی از این گزینه‌ها آن‌قدر جدی شدند که پیشکسوت‌های استقلال، نشستن آنها روی نیمکت تیم را پیشاپیش تبریک گفتند. با این حال آنچه در واقعیت رخ داده نیمکت خالی استقلال در فاصله نزدیک به ۴۵ روز تا شروع لیگ برتر است. ۴۵ روزی که باید صرف بدنسازی، حضور فعال در بازار نقل‌وانتقالاتی و تدارک کامل برای فصل بعد شود اما فعلا فقط به انتخاب سرمربی اختصاص داده شده.
بعد از اینکه هواداران استقلال درفضای مجازی و حقیقی نسبت به انفعال باشگاه و سکوت مدیریت که باعث شده هر روز یک شایعه جدید اطراف نیمکت استقلال شکل بگیرد، معترض شدند مصطفی آجورلو در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه توضیحاتی در این زمینه ارایه کرد و گفت هفته پیش رو اخبار خوبی از انتخاب سرمربی منتشر خواهد شد. مدیرعامل استقلال تاکید کرد برخلاف شایعات باشگاه در نقل‌وانتقالات هم کاملا فعال است و به صورت چراغ خاموش پیش می‌رود.

این بیانیه می‌توانست هواداران استقلال را آرام کند به شرطی که سیگنال‌های مثبت را پیش از این از طرف باشگاه دریافت کرده بودند. استقلال به دلایل مشکلات مالی با الکس نوری به توافق نرسید و حالا هواداران از خودشان می‌پرسند پس چه رقمی مد نظر آجورلو است و آیا با آن رقم یک مربی درست و حسابی حاضر است به لیگ ایران بیاید؟ آنها می‌پرسند وقتی نزدیک به یک ماه باشگاه نتوانسته مشکل را حل کند چه تضمینی وجود دارد که در چند روز آینده صرفا تحت فشار و برای رفع مسوولیت یک نفر را به عنوان سرمربی معرفی نکند؟ از آن مهم‌تر وقتی تیم سرمربی ندارد روی چه حسابی باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات فعال است؟ اگر بازیکنانی که تمدید می‌کنند یا جذب می‌شوند مورد تایید سرمربی بعدی نباشند چه خواهد شد؟ هواداران نمی‌دانند این وسط بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی را دیگر کجای دل‌شان بگذارند.

وقتی قرارداد فرهاد بدون پرداخت یک ریال خسارت فسخ شد/ یک تیم کامل در خواب و خیال سرمربی استقلال شدند!/

اما بزرگ‌ترین علامت سوال پیش روی هواداران استقلال تکلیف صندلی مدیرعاملی باشگاه است که به اندازه نیمکت تیم بی‌ثبات به نظر می‌رسد. هر روز که به شهریور و انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک می‌شویم شایعات در مورد عزم مصطفی آجورلو برای ریاست فدراسیون جدی‌تر می‌شود. بسیاری از نزدیکان و پیشکسوتان باشگاه هم احتمال اتخاذ چنین تصمیمی از سوی مدیرعامل استقلال را بعید نمی‌دانند. به هر حال همه از علاقه قلبی آجورلو آگاه هستند. برخی از منابع خبری هم تاکید کرده‌اند یکی از دلایل نیامدن جواد نکونام به استقلال همین موضوع بوده است. جواد که می‌خواست با حمایت سردار به استقلال بیاید اصلا دوست نداشت در میانه راه روی نیمکت تیمی که هوادارانش به هیچ چیز جز قهرمانی راضی نمی‌شوند تنها بماند.

همه اینها در مورد تیمی است که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر شد اما هوادارانش فقط سه روز حق شادی پیدا کردند و بعد از آن با جدایی مجیدی حواشی بر سر باشگاه آوار شد و هنوز هم این روند ادامه دارد. هواداران استقلال به خوبی می‌دانند این روزها و هفته‌هایی که می‌گذرد چقدر در موفقیت فصل آینده باشگاه اهمیت دارد. آنها در سال‌های گذشته شاهد بودند که چطور تعلل در بستن تیم و برآورده کردن نیازهای سرمربی قهرمانی را از استقلال دور کرد. آنها خوب به یاد دارند که وقتی نیمکت تیم از سوت پایان فصل تا آغاز فصل جدید دست نخورده باقی ماند و نفرات صرفا بر اساس نیاز سرمربی جذب شدند به چه نتیجه‌ای انجامید: قهرمانی بدون شکست! اصلی‌ترین رقیب آبی‌ها از ابتدای فصل نقل‌وانتقالات بهتر عمل کرده. آنها علاوه بر ثبات روی نیمکت نیازهای سرمربی را یکی پس از دیگری خریداری کرده‌اند و چند خرید جذاب دیگر را هم در راه دارند.

هواداران استقلال این اخبار را نگاه می‌کنند و حق دارند نگران باشند برای آینده تیم‌شان که قرار است در چهار جام بجنگد. لیگ برتر، جام حذفی، سوپر جام و لیگ قهرمانان آسیا. تنها امیدواری آنها مشخص شدن نتیجه مذاکرات باشگاه با سرمربیان مختلف در همین هفته پیش روست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • صادق IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    آقا فرهاد که با قهرمانی ترانسفر شد، سردار هم دنبال عشق اصلیش فدراسیونه، استقلال خوب نردبونی شده برای آقایون
    • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      آقایون فقط میخواستند تو استقلال از خوشون بت بسازند که همین کاررو کردند مجیدی رفت آجرلو هم میره
    • لنگ حقیر IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      واقعا فرهاد برای لنگیها کابوس بود هنوز که هنوزه از کابوس خواب ندارند این بیچاره ها
    • شفاف IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      خبر ورزشی لنگی وآن ادمین گویا خیلی از شفاف سازی جناب رضا درويش در مورد قرار داد ۴۰ میلیارد تومان گلممد ناراحت شدند ودایم دارند این شفافیت را از بین می برند خدایا شکرت که دشمنان‌ آبی دلان را از جاهلان آفریدی
    • استقلال قهرمان ۲ستاره IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      می بینم که اکثر لنگیها در کانال‌های سرورشون استقلال پرسه می زنند این نشان از سوزش شديدشون است
    • اشکان IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      درود به شما اولین فردی که واقعیت رو دید بخدا که مجیدی هیچ وقت استقلالی نبود همیشه از این تیم واسه خودش پله ساخت اجرلو هم که تکلیفش مشخص
  • حسین IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    اولآ شاه فرهاد مجیدی کلی از جیبش برای سرپا نگه داشتن استقلال خرج کرد دوما قرارداد های قبلی خودش را بخشید به باشگاه پس خواهشا اینقدر دروغ علیه یک آدم پاک نکنید اگر به خدا ایمان دارید اگر به آخرت ایمان دارید حالا گلممد ۴۰میلیارد پول گرفته آمدید دنبال کسی که تیم استقلال را با ثبت تمام رکوردها قهرمان کرده وتمام هم وغم خود را در راه اعتلای نام استقلال گذاشت حالا اگر گلممد راست میگه ولنگپولیس را دوست دارد به هوادارانش احترام بگذارد وبرود واز قرارداد دادش هم بگذرد تا پرسپولیس مربی خارجی بیاورد
    • نسرین IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      بچه جون گل محمدی دو فصل پرسپولیس رو قهرمان کرد یک نایب قهرمانی آسیا رو داره .جام حذفی رو داره .شازده فرهاد دلال شما که یک قهرمانی فدراسیونی رو آورد در رفت .کلی پول هم به جیب زد .تو هم بشین اینجا سینه براش سپر کن .اونم بهت می‌خنده .واقعا کیسه کشی
    • وحید IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      تیمو گذاشتن و رفتن تخصص فرهاد مجیدیه و بس چه در لباس بازیکن و چه در لباس مربی
    • جعلپولیس IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      گلممد ۳جام را سال۱۴۰از دست داد و۴۰میلیارد پول مفت از بیت الحال دریافت کرد الی برکت اله
    • ضد مافیائی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      واقعا رضا درویش آدم پاکدستی است که دارد دست مافیا را رو می‌کند
    • لنگی سوز IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      واقعا متاسفم برای لنگیها هنوز از قهرمانی پاک فرهاد با ثبت تمام رکوردها می سوزند
    • کیروش کبیر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      قال کی روش الکبیر بی منطق ترین آدمهای روی کره زمین لنگیها هستند ببینید کی روش هم این جماعت را به خوبی شناخت
    • حسین IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      نسرین جون دلال برازنده گلممد است وبس
  • حسن IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    بهتره اسم استقلال رو از روی تیم بردارید بذارید نردبان سوارها یا تیم سردمداران بی معرفتی 😂😂😂😂
  • عزیز IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    ما به سردار اطمینان داریم وکسی هم نمی تواند بین هواداران وسردار فاصله ایجاد کند...خیالمان راحت راحت است.اصلآ دقدقه ای نداریم...درمورد فرهادهم هیمن بس که. فرهاد رو فراری دادند تا اینکه تیم حکومتی تقویت بشود. جرثومه فساد در فوتبال تیم حکومتی لنگ...
  • خخخخ IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    تفاوت پرسپولیس واستقلال دراین است که پرسپولیس مبلغ قرارداد ها شفاف است . ولی کسی از مبلغ قرارداد مجیدی سال گذشته خبری ندارد. مجیدی از جیب خودش کمک نکرد بلکه از جیب هوادار متمول بود که امسال درخواست استرداد آنها را کردند.
  • دوچرخه سوار کیسه کش IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    از قدیم گفتن بار کج به منزل نمی رسد ، کیسه کشا لیگ قبل از هر گزینه ای بجز فوتبال برای قهرمانی استفاده کردند تا جام ظرفشویی رو گوریا با اون روش بالا ببره ، فرناز زد به چاک تا بوی تعفن همه جا نپیچه ، الان مونده این سردار بی سر و کله تا براشون تیم ببنده ، میخوام به دوستان کیسه تنان خودم بگم دیدند چوب خدا صدا ندارد چطور دو روز خوشحالی تون دوام نداشت و همچنان دارید مرثیه فراغ فرناز تون رو می‌خونید ، تمام جام ها و ستارها تون هم همینطوری با کمکهای معیشتی و یارانه و پنالتی های مفتکی گرفتین ، حالا بشینین تا باد بیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی