شوک گل‌محمدی پرسپولیس را زیر و رو می‌کند/ کاش می‌شد یک بازیکن دیگر از سپاهان بگیریم/ بیرانوند باید همان گلر سابق شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تغییراتی که در کادر فنی تیم پرسپولیس به وجود آمد قطعاً می‌تواند شوک مهمی به این تیم برای حضور هر چه بهتر در فصل آینده باشد.

طیبه کریمی- خبر ورزشی:بهنام ابوالقاسم پور بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای تیم سابقش در فصل نقل و انتقالات اظهاراتی را مطرح کرد.

خبر دارید که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات یکه تازی میکند؟

عمده ترین دلیل این موضوع وجود منابع مالی کافی برای پرسپولیس است. چون همیشه وقتی شما پول داشته باشید می‌توانید همه تفکراتی که در ذهنتان دارید را به مرحله اجرا بگذارید. در چنین وضعیتی تغییر و تحولاتی که در ذهن دارید به راحتی و با دغدغه کمتری انجام میشود.

به نظر شما مهمترین اتفاقا نقل و انتقالاتی این فصل پرسپولیس در چه بخشی بود؟

قبل از ورود به بحث بازیکنان باید بگویم شوکی که یحیی گل محمدی به کادر فنی‌اش وارد کرد خیلی خوب است. با احترام به همه اعضای کادر فنی فصل گذشته پرسپولیس بنده با این حرف نه قصد تضعیف کسی را دارم نه می‌خواهم بگویم که افراد قبلی قوی نبودند، اما به روز شدن کادر فنی پرسپولیس با حضور مربی بدنساز و تمرین دهنده خارجی می‌تواند شرایطی را فراهم کند که پرسپولیس با این نفراتی که جذب کرده شرایط بهتری را پیش رو داشته باشد. نکته مهم این است که یحیی گل محمدی ثابت کرده که همواره دوست دارد به روز باشد و از تفکرات فوتبالی جدید استقبال می‌کند. قطعاً در چنین شرایطی خیلی از مشکلات فصل قبل برای پرسپولیس حل و همه برنامه های تیم زیر و رو خواهد شد.

شوک گل‎محمدی پرسپولیس را زیر و رو می‎کند/ کاش می شد یک بازیکن دیگر از سپاهان بگیریم/ بیرانوند باید همان گلر سابق شود

بازگشت بیرانوند به پرسپولیس را مثبت ارزیابی می‌کنید یا نه؟

مثبت است. بیرانوند سالها دروازه بان تیم ملی بوده و تجربه خوبی دارد. ما فصل گذشته از بخش دروازه بانی گلهای بدی خوردیم و همین مسائل باعث شد تا تیم لطمه ببیند. اگر بیرانوند بتواند خودش را به شرایط قبل برگرداند و همان بیرانوند گذشته شود قطعاً می‌تواند به ما کمک کند. اما مشکل اصلی پرسپولیس در بخش دفاع بود.

نفراتی که در این خط گرفته شده را چطور می‌بینید؟

مرتضی پورعلی‌گنجی سابقه حضور در جام جهانی دارد و یکی از مدافعان قلدر و با تجربه فوتبال ماست. البته امیدوارم بعد از مصدومیت باز هم به همان قدرت باشد. گولسیانی و اسماعیلی‌فر هم که آمدند به اضافه نفرات قبلی که در پرسپولیس داشتیم قطعاً این خط را به فرم مورد نظر گل محمدی می‌رسانند.

حضور رفیعی چطور؟

سروش رفیعی هم بازیکن خوب و خوشفکری است. حضور یک بازیکن با این خصوصیات پشت‌سر مهاجمان قطعاً به تقویت کردن خط میانی و افزایش موقعیت‌های گل پرسپولیس کمک خواهد کرد.

شوک گل‎محمدی پرسپولیس را زیر و رو می‎کند/ کاش می شد یک بازیکن دیگر از سپاهان بگیریم/ بیرانوند باید همان گلر سابق شود

فکر می‌کنید پرسپولیس در چه پست دیگری نیاز به جذب بازیکن دارد؟

قطعاً پرسپولیسی فوروارد خوب لازم دارد. ای کاش می‌شد شهریار مغانلو را به پرسپولیس برگردانیم. مغانلو بازیکنی بود که هم گل می‌زد، هم درگیر می‌شد، هم مدافعان حریف را خسته می‌کرد و هم برای هم‌تیمی‌هایش خلق موقعیت میکرد. پرسپولیس به یک چنین مهاجمی‌نیاز دارد. فکر می‌کنم با گرفتن این بازیکن و تقویت شدن خط دفاع، هافبک و دروازه، پرسپولیس دیگر کم و کسری نداشته باشد.

پیش بینی تان برای فصل آینده چیست؟

امیدوارم فصل بدنسازی با قدرت و موفقیت سپری شود تا پرسپولیس بتواند بین نفرات جدید و قدیمش هماهنگی کامل را ایجاد کند. با این شرایط می‌توان گفت پرسپولیس قطعاً در فصل آینده لیگ برتر حرفی برای گفتن خواهد داشت تا هواداران خوشحال شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شمسعلی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    تیمی که پنج دوره پیاپی قهرمان ایران شده و در همین سالها دو بار به فینال«واقعی» آسیا رسیده و بازیکنای مثل طارمی، علیزاده و نورالهیو مغانلو فروخته باید بیشتر از اینها پول داشته باشه و خرج کنه، ولی چه حیف که هر چی پرسپولیس پول درمیاره با کیسه شریکن چون کیسه توان پول درآوردن نداره فقط بلده خرج کنه!!
    • لنگیکوندهپروووو IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      درموردقهرمانی اول ازبزرگ تیمتون محمودخوردبین وقهرمانی دوم ازعلی پروین که اومدفرودگاه باجام عکس بگیره وعابدزاده درموردآسیابپرس بهت بگن فینال های واقعی کدوم بوده.... وقتی کل آسیاتویک گروه بودن؟ یاالان که نصف تیمهاتوشرق آسیابازی میکنن نصف دیگه توغرب آسیامیشه واقعی😂
    • 4444 IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      تیمی که بعد از بابا مسعود یه دقیقه نتونس صدر نشین بشه با خرید رونالدو ومسی بازم زیرتاج می‌مونن. بهترین خرید شون میتونه بابا مسعود باشه. هرچند که بابا حمید هم تا حالا براشون کم نذاشته. ساعتی 51میلیون هزینه یایا کردن که بیاد بعد هربازی بهانه بگیره.
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    کاش میشد امیری و ترابی و سرلک و عبدی هم بیان سپاهان
    • یه ایرانی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      نجه تو گلوت! کاش مغانلو هم بیاد پرسپولیس!
    • طلائی دلان IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      حالابزارببینیم این فصل چیکار ه ان؟؟جوجه راتوزمین میشمارن نه توخرید😀😀
  • میترا IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    مثل نقل و نبات پول خرج میکنند اونوقت میگن تیمهای صنعتی بریز بپاش دارند! آقای ساکت قرار نیست آلودگی کارخانه فولاد سپاهان برای مردم اصفهان باشه اونوقت برای باشگاه هزینه نشه که یوقت بعضیها ناراحت نشن,میبینی که سرخابی ها هم پولدار شدن
  • . IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    لنگ شعبه2سپاهان شده
    • علی US ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      نصفش بازیکن های پرسپولیس بودن دارن برمیگردن خونشون، چون حسابی سپاهان رو دوشیدن، وگرنه کی به سپاهان تعصب داره مثل این میمونه که بازیکن اتلتیکو باشی بعد رئال و بارسا بخوانت، اونوقت به خاطر تعصب بمونی تو اتلتیکو
  • یه ایرانی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    نجه تو گلوت! کاش مغانلو هم بیاد پرسپولیس!
  • استقلالی اصیل IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    فسفولیس با این پیرمردا هیچی نمیشه. وسطای لیگ همشون بریدن
  • ناشناس IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    قهرمانی لیگ و جام حذفی که جای خود پرسپولیس باید قهرمان اسیا بشه و بره مثل الهلال با قهرمان باشگاههای جهان بازی کنه از این طریق میتونه پول خوبی به دست بیاره وبا تمام بازیکنها و کادر فنی تسویه حساب بکنه
  • کیسه سوراخ شش تایی ها IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    ازسپاهان نورافکن ومحمدرضاحسینی ومغانلوروبگیرن عالی میشددیگه البته مغانلو الان نتونه بیادآخرفصل بانورافکن میان ولی حسینی میشه راحت جذب کردیاابراهیمی اسدی روبانورافکن معاوضه کنن
  • حیدر AU ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    این بازیکنان رو به هر مربی بدی قهرمان میشه نمی‌دونم دیگه چرا به یحیی ۴۰ میلیارد پول می‌دهند اختلاسه یا چیز دیگه ؟؟
  • الیاس IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    پی اس جی ایرانی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی