مدیر استقلالی را به خاطر کم‌کاری کنار گذاشتم/ مدیر رفیق‌باز نمی‌خواهم!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با تاکید بر اینکه به زودی مدیر جدید مجموعه ورزشی آزادی معرفی می‌شود، در مورد دلایل کنار گذاشتن احمد مددی از مدیریت این ورزشگاه توضیح داد.

مجموعه ورزشی آزادی و مدیریت این مجموعه طی یک ماه گذشته محل حواشی و شایعات زیادی بود که همگی به خاطر انتصاب اخیر صورت گرفته برای این مجموعه آنهم همزمان با ادامه کار مدیر قبلی ایجاد شده است!

علیرضا عاصم یوسفی کمتر از یک ماه پس از ورود به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تغییرات و جابه جایی موردنظرش را آغاز کرد و برای شروع کارش هم دست روی حساس ترین و پرمخاطب ترین ورزشگاه به خصوص برای فوتبالی ها گذاشت آنهم با آوردن فردی که حواشی زیادی به دنبالش بود و اتفاقا همین مسئله انتقاداتی را به این انتخاب وارد کرد.

احمد مددی گزینه منتخب عاصم یوسفی برای ورزشگاه آزادی بود. کسی که مدیریت پُرحاشیه ای در باشگاه استقلال داشت با این حال دو هفته پس از خروج از این باشگاه حکم مدیریت برای تاثیرگذارترین ورزشگاه کشور را گرفت (۶ مهرماه ۱۴۰۰). بعد از گذشت سه ماه از این انتصاب اما صحبت هایی در رابطه با جابه جایی مدیر مجموعه ورزشی آزادی و کنار گذاشتن مددی مطرح شد (دی ماه ۱۴۰۰) که البته موضوع همان زمان در نطفه خفه شد.

این مسئله اما امروز به مرحله ای رسیده که در آستانه اجرا شدن قرار گرفته آنهم با اختلاف و دلخوری که حتی منجر به از دسترس خارج کردن سیستم اداری احمد مددی هم شده است. سرآغاز این داستان هم انتصابی بود که اواخر اریبهشت ماه از سوی علیرضا عاصم یوسفی برای ورزشگاه آزادی انجام شد. البته تا به امروز نه گزینه وی (علیرضا فاضلی) مدیریت آزادی را به صورت رسمی به دست گرفته و نه مددی به صورت رسمی از این مجموعه خداحافظی کرده اما قرار است این اتفاق به زودی رقم بخورد.

علیرضا عاصم یوسفی با تاکید بر این موضوع در مورد دلایلی که منجر به تصمیمش برای کنار گذاشتن احمد مددی از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی شد، توضیح داد و گفت که به زودی فرد دیگری به صورت رسمی مدیر این مجموعه می شود.

کسانی که کم کاری یا خطا کنند را کنار می گذارم

وی گفت: از روز اول که وارد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شدم تاکیدم روی کار کردن بود و گفتم اگر خودم هم اهل کار کردن نباشم حتما می روم. حتی این موضوع را به دیگران هم اعلام و تاکید کردم که اگر کار نکنند یا کم کاری داشته باشند و مرتکب اشتباه و خطا شوند کنار گذاشته می شوند حتی اگر فقط دو روز از صدور حکم آنها گذشته باشد.

مخالف لابی بازی و رفیق بازی هستم

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با تاکید بر اینکه ما برای کار و خدمت رسانی آمده ایم و رسالتی هم جز این نداریم، خاطرنشان کرد: کارشکنی، لابی بازی و رفیق بازی مواردی است که مخالف جدی آنها هستم و با کسانی که این ویژگی ها را داشته باشند نمی توانم ادامه همکاری داشته باشم.

مددی را خودم آوردم، خودم هم کنار می گذارم

«البته مددی مدیری است که با تصمیم خود شما به ورزشگاه آزادی رفت و با وجود برخی انتقادات مطرح شده از او حمایت هم کردید»، وی در واکنش به این موضوع گفت: مهم نیست، افرادی که حرکتی خلاف جهت ما داشته باشند یا در کل خروجی مثبتی از آنها نبینم را قطعا کنار می گذارم، فرقی هم ندارد خودم برای آنها حکم زده باشم یا با حکمی در دوره قبل از من عهده دار مسئولیت باشند. مددی هم جزو مدیرانی است که گزینه منتخب خودم بود اما حالا به این نتیجه رسیده ام نباید باشد.

تبعاتش را می پذیرم

عاصم یوسفی با بیان اینکه اهل مماشات نیستم، خاطرنشان کرد: تبعات اینکه کارها روی زمین بماند و برنامه ها پیش نرود خیلی بیشتر از حفظ افراد است فقط به این دلیل که خودم برای آنها حکم زده ام.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همچنین در واکنش به این موضوع که «این روزها مدیریت مجموعه آزادی نابسامان و بلاتکلیف است و اصلا مشخص نیست کماکان مددی مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد یا گزینه مورد نظر شما یعنی علیرضا فاضلی متصدی این ورزشگاه است؟» توضیحاتی ارائه کرد.

مددی به خاطر کم کاری نمی توانست به امور آزادی رسیدگی کند

وی گفت: اینگونه نیست که مدیریت آزادی مشخص نباشد یا به نوعی روی هوا باشد. علیرضا فاضلی که برای حضور در مجموعه ورزشی آزادی حکم گرفته در واقع نماینده من در این مجموعه است. اداره و مدیریت مجموعه بزرگ و ۴۰۰ هکتاری آزادی راحت نیست به خصوص با توجه به قدمت زیاد و حجم فعالیت ها و برنامه هایی که در این مجموعه انجام می شود. احمد مددی به خاطر کم کاری از عهده این کارها بر نمی آمد و نمی توانست به خوبی و به موقع به امور رسیدگی کند. به همین دلیل مجبور شدم انتصاب جدیدی داشته باشم تا امور را پیگیری کند.

مددی نقشی در دیدارها و برنامه های اخیر اجرا شده در آزادی نداشت

مشاور وزیر ورزش تاکید کرد: علیرضا فاضلی به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و نماینده من در مجموعه ورزشی آزادی حکم گرفته است. تمام فعالیت های اخیری که در آزادی انجام شده است هم با هماهنگی و زیر نظر او بوده است. دیدارهای پرسپولیس و استقلال، جشن قهرمانی لیگ برتر و برنامه سلام فرمانده زیر نظر او و با هماهنگی و پیگیری هایش به سرانجام و نتیجه رسید. مددی در هیچ یک از آنها نقشی نداشت.

به زودی مدیر جدید مجموعه ورزشی آزادی معرفی می شود

«بالاخره الان مدیر مجموعه ورزشی آزادی احمد مددی است یا علیرضا فاضلی؟»، عاصم یوسفی در پاسخ به این پرسش گفت: فعلا مددی کماکان مدیر آزادی است اما قطعا با او ادامه همکاری نخواهیم داشت. تمام هماهنگی ها و امور را هم توسط علیرضا فاضلی دنبال می کنیم. قطعا به زودی هم مدیر جدید آزادی مشخص و حکم قطعی او صادر می شود.

رد مخالفت وزارت ورزش و تاکید بر تعامل لازم

وی در رابطه با مخالف وزارت ورزش با حکمی که برای علیرضا فاضلی به عنوان مدیر مجموعه ورزشی آزادی صادر شد، تاکید کرد: مخالفتی در کار نبود. فاضلی به عنوان مشاور و نماینده من به آزادی رفت و به زودی مدیر جدید هم مشخص می شود ضمن اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و بنده که مدیریت آن را بر عهده دارم بدون مشورت وزارت ورزش و وزیر ورزش و اخذ موافقت، هیچ انتصابی را انجام نمی دهیم. تعامل لازم وجود دارد.

لزومی ندارد مددی به سیستم اداری دسترسی داشته باشد

عاصم یوسفی همچنین از دسترس خارج کردن سیستم اداری برای احمد مددی را تایید کرد و گفت: مدیریت وی مورد قبول و تایید نیست بنابراین لزومی به دسترسی او به این سیستم ها وجود ندارد. شرکت توسعه هم از طریق نماینده اش کارها را دنبال می کند.

مشکلی با مدیریت دیگر مجموعه ها ندارم

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پایان از مدیریت دیگر مجموعه های پایتخت ابراز رضایت کرد و گفت که تصمیمی برای جابه جایی مدیران آنها ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آفتابکار IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    یه ورزشگاه رو نمیتونست جمع بکنه بعد بابا مسعود اینو گذاشته بود مدیرعامل استقلال!!!!! وزیر گل نمیزنه...خخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی