نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
امروز و فردا کردن اعصاب هواداران استقلال را به‌ هم ریخته است/ مدیران دیر بجنبند بازیکنان ما را هم مثل سپاهان می‌‎برند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال گفت: مدیران باشگاه استقلال باید با نگاهی به وضعیت تیم سپاهان هرچه زودتر برای تمدید قرارداد بازیکنان و یارگیری اقدام کنند.

فرامزر شبانی-خبر ورزشی: ایمان عالمی، بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، ضمن ابراز نگرانی از بلاتکلیفی کادر فنی استقلال هشدارهای جدی را به مدیران باشگاه داد و اظهاراتی را در همین رابطه مطرح کرد.

در جریان کری خوانی پیشکسوتان پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هستید؟

اصلاً مهم نیست! از این قبیل کری خوانی‌ها همیشه بوده و تا ابد هم خواهد بود. اما آنچه در این زمینه مهم به نظر می‌رسد این است که مدیران باشگاه استقلال قطعاً باید در قبال چنین روزهایی پاسخگو باشند.

یعنی فکر می‌کنید آنها حواسشان به شرایط باشگاه و تیم استقلال نیست؟

قطعاً هست! آن‌ها فصل قبل ثابت کردند نسبت به مسائل مختلف باشگاه اعم از مالی، اقتصادی، یارگیری و مسائل دیگر اشراف کامل دارند اما آنچه باعث ناراحتی هواداران می‌شود امروز و فردا کردن‌هاست که اعصاب هواداران را بهم ریخته است. مدیران استقلال باید فکر فردای خودشان را هم بکنند.

چطور؟

به هر حال احتمالا قرار است آنها در این تیم بمانند و آن وقت است که باید پاسخگوی طرفداران استقلال باشند. ما فصل قبل تیم خوبی را جمع و جور کردیم و به همین خاطر لیگ را با موفقیت استارت زدیم، اما الان با تمدید نکردن قرارداد بچه‌ها و یارگیری ضعیف تا حد زیادی از رقبا عقب افتاده ایم.

معمولاً چه کسی باید این کار را انجام دهد؟

معمولاً سرمربی کار یارگیری را انجام می‌دهد یا مثلاً کمیته فنی بازیکنانی که فصل قبل در لیگ خوب بودند را جذب می‌کنند و در نهایت نقاط ضعف و تیم را پوشش می‌دهند. ولی با این سبک مدیریتی احساس می‌کنم که شاید مدیران استقلال فقط آمده‌اند که از استقلال استفاده کنند.

امروز و فردا کردن اعصاب هوادارن استقلال را بهم ریخته است/ مدیران دیر بجنبند بازیکنان ما را هم مثل سپاهان می‎برند

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

نمیدانم! شاید این حس من غلط باشد، شاید هم درست باشد، اما روند اتفاقات این چند وقت این باور را به من داده که شاید مدیران فعلی باشگاه استقلال هدفشان از حضور در این مجموعه رفتن روی پله پیشرفت و رسیدن به فدراسیون بوده و حالا دیگر برنامه خاصی برای تقویت تیم ندارند که البته امیدوارم این اشتباه باشد و در نهایت هواداران و پیشکسوتان با اخبار خوب سورپرایز شوند. ولی اینکه اینقدر امروز و فردا می‌کنند اصلاً خوب نیست.

به نظر شما چه اتفاقی افتاده که سپاهان اینقدر بازیکن از دست می‌دهد؟

اتفاقی که برای سپاهان افتاده همان چیزی است که من را نگران می‌کند. شما ببینید وقتی سپاهان یا هر تیمی‌سرمربی بالای سرش نباشد بازیکنانش را هوایی می‌کنند و در نهایت تیم از هم می‌پاشد. البته قطعاً مدیران استقلال در این زمینه اقداماتی را انجام داده اند ولی این می‌تواند درس بزرگی برای مدیران باشگاه استقلال باشد که مبادا به شرایط سپاهان دچار شوند. گرچه باز هم تاکید می‌کنند مدیریت استقلال اینقدر هوش و ذکاوت دارد که مانع از وقوع چنین اتفاقاتی در تیم استقلال شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد ایمن IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    سپاهان احتمالا فهمیده با این وضعیت لیگ و فوتبال یکطرفه سرمایه گذاری تو فوتبال پول دور ریختن 😁😁😁😁😁😁ترجیح داده جوانگرایی کنه وبرای آینده برنامه ریزی کنه😀😀😀
  • Ali IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    آقا بهزاد ایمن :سپاهان هرگز چنین کاری نمی کند چونکه چیزی به نام بی پولی برایشان معنی ندارد.وتاحالا حتی کم پولی را هم ندیده اند تاچه پرسد بی پولی .
  • محمد IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    سپاهان عقبه ندارد یک زمانی جهشی کردوخلاص
  • فواد IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    چندچندی باخودت عالمی؟؟؟!!!بالاخره مدیراتون حواسشون ب تیمتون هه یانی ؟؟؟توکدوم عالمی داداش ؟؟؟ی باردیگه مصاحبتومرورکن شایدبفهمی باخودتم روراست نیستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی