نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
واکنش رسانه برزیلی به انتخاب سرمربی جدید استقلال/ ساپینتوی ناکام در پرتغال در راه ایران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رادیو برزیل به احتمال حضور مربی پرتغالی در نیمکت استقلال پرداخت.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی این روزها نامش در کنار باشگاه استقلال شنیده می شود تا به عنوان جانشین فرهاد مجیدی معرفی شود.

اما رسانه های پرتغال علاوه بر استقلال نام باشگاه سپاهان را نیز به عنوان مشتری ساپینتو معرفی کردند. در همین رابطه رادیو برزیلی درباره احتمال حضور این مربی در ایران، نوشت: ریکاردو ساپینتو بعد از فصل بد با مورینزه که باعث سقوط این تیم به دسته پایین تر شد می خواهد در ایران شانس خود را امتحان کند.

این مربی ۴۹ ساله در آخرین تجربه اش نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در ۲۰ بازی ۶ برد، ۲ تساوی و ۱۲ باخت کسب کرد و در نهایت موریرنزه به دسته پایین تر سقوط کرد.

فرهاد مجیدی بعد از قهرمان کردن استقلال در لیگ برتر ایران با رکورد بدون شکست در اوج از این تیم خداحافظی کرد و راهی لیگ امارات شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    این مربی با تفکرات تهاجمی بعلاوه گابریله پین فوق العاده میشه
  • لنگی نباشیم IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    هودران استقلال رفتن فرهاد خان تحملیی بود و سردار اجرلو هم اجازه نداشت صحبت کنه سکوت او پر از فریاد بود و مربی خارجی هر گزینه خوبی انتخاب شد مخالف شدن از بلال مشکل اول پیشنه تیم هست مشکل وریا غفوری اگر استقلال به دسته دو بره بهتر هست که بازیکن های با شرافت مثل وریا غفوری داره به خدا هزار قهرمانی ارزش نداره که منفور باشی مثل ترای صد البته ترابی نباشیم هر چی دوست دارید کار شکنی کنید استقلال تاج تاج سر لنگ هست
    • morteza IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      یعنی توهم دارید در حد تیم ملی. مجیدی سابقه انجام این حرکت رو چند بار داشته و از اون مهمتر میدونست تکرار این اتفاق خیلی سخته و پول عربها هم شیرینه. در مورد وریا هم چرا وصلش میکنی به پرسپولیس. من خودم از وریا حمایت میکنم از اینکه پشت مردم ایران ایستاده و مشکلشم سیاسیه و ربطی به هیچی نداره. این مربی هم به نظرم به درد استقلال نمیخوره البته ما خوشحال میشیم بیاد ولی رفتاراش خیلی تناقض داره و به نظرم مثل استوکس هستش که از اول نباید میرفتیم سراغش.
    • کیسه رئیس سازمان مافیایی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      توهم در کیسه کشهای مفلوک، حالا مه بعد از دهسال ی جام اوردین با زهم دست از توهم توطئه بر نمی آرین، طرف برای پول بیشتر رفت، حالا امثال تو بزنید تو سر کله تون و دم از توطئه‌ بزنید، اونم به ریش امثال تو میخنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی