نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آماده باش به وزنه‌برداران معترض تیم ملی؛ باید برگردید
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: همه قهرمانان با این نیت آمده‌ایم که به وزنه‌برداری کمک کنیم و باید در قدم اول اتحاد داشته باشیم.

سجاد انوشیروانی درباره انتصاب خود به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری و اینکه مسئولیت سنگینی را تقبل کرده است، بیان کرد: خدارا شاکرم که فرصتی برای خدمتگزاری به جامعه فهیم وزنه‌برداری فراهم شد و از حسن انتخاب وزیر ورزش و معاونانش و کمیته ملی المپیک تشکر می کنم. مراسم معارفه انجام شد. باید پیگیر اعزام تیم ملی نوجوانان و جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان باشیم. همچنین اردوی تیم ملی بانوان را برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و اردوی تیم ملی بزرگسالان را ساماندهی کنیم. با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مشورت خواهیم کرد و سیاست گذاری و تلاش کنیم که همه کارها به بهترین نحو انجام شود و اعزام های تیم ها هم بدون مشکل انجام شود. زمینه برگزاری انتخابات را هم باید فراهم کنیم و روند رو به رشدی را در وزنه‌برداری ببینیم.

او در مورد سنگینی مسئولیتی که برعهده گرفته است، گفت: زمانی که اداره کل ورزش و جوانان اردبیل را تحویل گرفتم، بدهی های کلان و مشکلات زیادی داشت اما با کمک دوستانم در استان اردبیل وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک توانستیم بسیاری از این مشکلات را برطرف کنیم. در وزنه‌برداری ابتدا ما نیاز به اتحاد و همدلی داریم. ما در ورزش یاد گرفتیم که بجنگیم از این رو با این نیت همه ما قهرمانان جدید و قدیم، مربیان و پیشکسوتان آمده‌ایم که در کنار هم یک صدا وزنه برداری را از این شرایط خارج کنیم.

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که برای برگرداندن وزنه برداران معترض به اردوی تیم ملی چه برنامه‌ای دارد و قرار است با آنها جلسه بگذارد یا خیر؟ گفت: این اتفاق اذهان عمومی و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را دچار دغدغه کرده است اما تلاش می‌کنیم در اولین فرصت با وزنه برداران عزیز صحبت کنیم. تلاش می‌کنیم تمهیدات خوبی فراهم کنیم و همچنین با وزنه برداران عزیز به یک جمع‌بندی خوبی برسیم. تمام این وزنه برداران سرمایه‌های ایران هستند و امیدوارم بتوانیم همه آنها را در کنار هم برای گرفتن بهترین نتایج برای وزنه‌برداری ایران داشته باشیم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می‌کند می‌تواند تا حدودی خواسته‌های وزنه برداران را برطرف کند؟ تصریح کرد: دغدغه وزنه برداران به جا است و ما هم تلاش خودم را می کنیم. البته من تازه امروز معارفه شدم و باید با قهرمانان عزیزی که هم دوره ای خودم بودند، صحبت و همفکری کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم با برنامه‌ریزی شرایط خوبی را فراهم کنیم که وزنه برداران عزیز هم به خانه خود برگردند.

او در مورد اینکه احتمال تغییر و تحول در فدراسیون یا تیم‌های ملی وجود دارد یا خیر ، گفت: اجازه بدهید بررسی هایی داشته باشیم و در روزهای آینده در این مورد صحبت خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که انتظار داشت علی مرادی در مراسم معارفه شرکت کند؟ تاکید کرد: تشخیص او بر این بوده که حضور نداشته باشد و ما هم به این موضوع احترام می گذاریم. با وجود اینکه حضور نداشت، مورد تکریم قرار گرفت و اگر حضور داشت هم باز هم از زحماتی که برای وزنه‌برداری کشیده تشکر می کردیم.

انوشیروانی در مورد حضور بهداد سلیمی و نواب نصیر شلال در کنارش گفت: تمام این عزیزان بدون هیچ چشم داشتی برای کمک به وزنه‌برداری آمده اند. آنها قهرمانان بزرگ ما هستند و حتی شایستگی این را هم دارند که پست های بین المللی بگیرند. همه ما آمده‌ایم که در کنار یکدیگر به وزنه‌برداری کمک کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی