نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش کنایه‌آمیز رسانه آلمان به سرمربیگری ساپینتو در استقلال
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه آلمانی واکنش جالبی به انتخاب سرمربی جدید استقلال داشت

باشگاه استقلال روز گذشته از انتخاب ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی به عنوان جانشین فرهاد مجیدی روی نیمکت مربیگری خبر داد.

در همین رابطه سایت «nerdswire» آلمان واکنش جالبی به انتخاب این مربی پرتغالی از سوی باشگاه استقلال داشت و به رکورد حضور این مربی در تیم های مختلف در ۱۰ سال گذشته پرداخت.

این رسانه آلمانی زبان نوشت: ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال ایران شد. این چهاردهمین باشگاه او در ۱۰ سال مربیگری اش به شمار می آید. ساپینتو در کشورهای مختلفی مربیگری کرده و در این مدت ۱۰ سال ثبات نداشته و در ۱۴ تیم مربیگری کرده است.

ساپینتو ۴۹ ساله شب گذشته وارد تهران شد تا مربیگری خود را در استقلال آغاز کند. این مربی پرتغالی سابقه قهرمانی با استاندارد لیژ در جام حذفی بلژیک را در کارنامه اش دارد.

آخرین تیمی که ساپینتو روی نیمکت آن نشسته موریرنزه پرتغال است که در فصل گذشته هدایتش را برعهده داشت ولی در نهایت این تیم به دسته پایین تر سقوط کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سورن DK ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    اینا که چیزی نمی‌فهمن! فقط دکتر آجورلو, پروفسور سمیعی! و استاد مدیر روابط عمومی استقلال همه چی حالیشونه. الان اگه مدیرعامل پرسپولیس همچین تحفه ای آورده بود هزار تا انگ دلالی بهش میزدن!
  • رضایاک IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    خب کیسائوپینتو هم اومده که کیسه را ببره جایی که بهش تعلق داره : ) ینی لیگ سه : )

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی