نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
از قراردادهای ۴۰ میلیاردی تا پیشنهادهای عجیب ۲۰ میلیاردی/ مدیرعاملی که به خواهش و التماس افتاد؛ دیگر بمب منفجر نکنید؛ همه را بیچاره کردید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این باشگاه‌های ورشکسته که همیشه در طول فصل نالان و گریان هستند،؛ چگونه وقتی به نقل و انتقالات می‌رسیم، گشاده دست می‌شوند و بمب منجر می‌کنند؟

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: از مدیران سایر باشگاه‌ها خواهش می‌کنم از پرداخت رقم‌های نجومی‌به بازیکنان پرهیز کنند. التماس می‌کنم؛ جلوی فاجعه را بگیرید...

مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری از همه ما که از راه دور به وقایع نقل و انتقالات فوتبال ایران می‌نگریم نزدیک تر است.

او بهتر از ما می‌داند در این بازار مکاره چه خبر است و هر باشگاهی که دستی در صندوق بیت المال دارد چگونه می‌تواند در این فضای عجیب، گشاده دستی کند.

وضع آنقدر خراب است که مدیرعامل باشگاه لیگ برتری به ستوه می‌آید و محافظه کاری را رها می‌کند. معترض می‌شود؛ حتی به التماس می‌افتد که سایر تیم‌ها تا این اندازه به فکر بمب‌های نقل و انتقالاتی نباشند.

به نظر شما عجیب نیست در شرایطی که زمین و زمان، باشگاه‌های ایرانی را ورشکسته اقتصادی می‌دانند، رکورد پرداخت‌های آنچنانی در بهار و تابستان امسال شکسته شده است؟

از قراردادهای ۴۰ میلیاردی تا پیشنهادهای عجیب ۲۰ میلیاردی/ مدیرعاملی که به خواهش و التماس افتاد؛ دیگر بمب منجر نکنید؛ همه را بیچاره کردید!

قراردادهای ۴۰ میلیاردی با مربیان تیم‌های لیگ برتری و پیشنهادهای ۲۰ میلیاردی به بازیکنانی که حتی فاقد سوابق ملی هستند، فقط بخش کوچکی از این بازار به ظاهر پر رونق است.

این هزینه‌ها اما وقتی با یک بررسی میدانی مقایسه می‌شود، شکل عجیب تر به خود می‌گیرد. راهروهای کمیته انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، بی شباهت به دادگستری نیست و کوهی از پرونده‌های جورواجور نیز در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تلنبار شده است؛

این باشگاه‌های ورشکسته که همیشه در طول فصل نالان و گریان هستند،؛ چگونه وقتی به نقل و انتقالات می‌رسیم، گشاده دست می‌شوند و ولخرجی‌های افسارگسیخته می‌کنند؟ بازیکن و مربی خارجی می‌آورند و قراردادهای دلاری منعقد می‌کنند؟

اصلا کار به کجا رسیده و این حجم از پول در این اوضاع نابسمان اقتصادی از کجا آمده که مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری، ملتمسانه تقاضا می‌کند سایر مدیران از ویراژهای دیوانه وار خود در فصل نقل و انتقالات، دست بردارند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • لنگ و دیگر هیچ... IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    فعلآ که باجگاه یا به واقع بنگاه شادمانی لنگ را سیاست بمب اندازی به کار افتاده و البته بمب که چه عرض کنم، یه تعداد ترقه سوتکی و اکلیل سرنجی رو به اسم بمب بهشون انداختن و اونا هم هی فرت و فرت در میکنن به اسم بمب. که مثلا بگن ما لنگ کهکشانی هستیم و فلان و بهمان. که مثلا ما یادمون بره توئیت اخراج موقشنگ ترند شد و سایش رو هواداران لنگ با تیر میزدن.مثلا دارن قاطرشون رو پالون میندازن واسه قهرمانی. ولی بدون بابا مسعود قهرمانی بسی دور مینُماید برای لنگ
  • مجهول الهویه IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    شما خبر ورزشی، بله شما، و سایر هم صنفی هاتون در این فضای بی در و پیکر مجازی سهم عمده ای در این فاجعه دارید.
  • محمدعلی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    اخرین قهرمانی ایران در اسیا به سال ۱۹۷۶ برمیگردد یعنی ۴۶ سال پیش که فوتبال حرفه ای نبود وبازیکنان باجان ودل برا مملکتشان بازی میکردند وقهرمان اسیا میشدند واخرین قهرمانی ایران بادروازه بانی رشیدی تمام بازیها با کلین شیت وبدون دریافت حتی یک گل ازدیگر رقبا قهرمانی ایران رقم خورد .حالا اگر پاداش برد بازیکنان تیم ملی به تاخیر بیفتد بازیکنان یکپارچه اعتراض میکنند .تا زمانی که پول جای عرق ملی را نگرفته بود هم سه دوره پشت سرهم قهرمان اسیا میشدیم وهم اینکه مصدومیت وبیماری خود ساختگی برا حفظ ساق پا به خاطر قراردادهای میلیاردی وجود نداشت. زمانی که فوتبال پولکی شد نه قهرمانی دیدیم نه عرق ملی ونه صداقت.پول همه را در ریشه سوزاند. ای کاش فوتبال ما همیشه به صورت اماتور دنبال میشد
  • محمدطاها IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    بسیار عااالی..یه متن زیبا و عامه پسند از خبر ورزشی👏⁦👌🏻⁩💙واقعا تو این وضعیت اقتصادی که مردم به سختی زندگی میکنند، دادن این ارقام نجومی به بازیکنا و مربیان با این سطح فوتبالی که ارائه میدن‌ اصلا عادلانه و منصفانه نیست..این پولهای نجومی که تو فوتبالمون پرداخت میشود مصداق کامل واژگان«علف خرس» و نشانه از هم پاشیدن معیارهای مالی تو فوتبال است..
  • بهزاد ایمن IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    من تو جای دیگه هم پیشنهاد دادم که همه تیمهای لیگ کنار بک شن تا بودجه سال آینده مملکت به فنا نرفته 😁😁😁😁😁حالا کو بریز و بپاش ادامه داره😁😁

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی