نیما نکیسا
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال بعد از عزل خود گفت: ضعیف بودم که توانستند کنارم بگذارند زیرا هنوز ریشه‌هایم آنقدر که باید، قوی نشده است.

نیما نکیسا دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی درباره برکناری‌اش از کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، توضیحات زیر را ارائه داد:

*تمام تلاشم را برای کیفیت آموزش کلاس‌ها انجام دادم اما تصمیم سرپرست فدراسیون این بود که افراد دیگری را برای ادامه این امر جایگزین کند. در دوران مسئولیتم با ۱۹ سفر استانی با مدرسان استانی دیدار کردم و همه چیز با استاندارهای فیفا پیش رفت.

*حتما ضعیف بودم که توانستند کنارم بگذارند زیرا هنوز ریشه‌هایم آنقدر که باید، قوی نشده است.

*محبت‌ هم اگر به موقع نباشد مشکل ساز می‌شود؛ من ترسی از صحبت کردن ندارم زیرا پاک آمدم و پاک هم از فدراسیون خارج شدم ولی درحال حاضر من کارمند و حقوق‌بگیر فدراسیون هستم و نباید یک‌ سری حرف‌ها را بگویم زیرا زمان آن فرا نرسیده است اما صحبت‌های زیادی برای گفتن دارم که در زمان خودش آنها را عنوان می‌کنم.

*پیشکسوتان زیادی فوتبال کشور را نقد کردند اما داد و فریادهایشان به جایی نرسید. نهادهای نظارتی باید دست به کار شوند و مقابل این روندها بایستند.

*درخصوص سازش با رئیس هیأت فوتبال تهران باید بگویم کاندیدای ریاست و رقیب شیرازی بودم، نه دشمن خونی او. پس از برگزاری انتخابات، نشست‌هایی برای بحث آموزشی با وی داشتیم ولی عده‌ای حاشیه سازی کردند که به دنبال سازش با او این جلسات برگزار شده است. من به خاطر مسئولیتم از لحاظ حقوقی باید به او توضیحاتی در زمینه آموزش می‌دادم و در آن نشست‌ها ایرادات زیادی را مطرح کردم.

*خیلی از دوستان فوتبالی با نیت خیر آمدند و موضوعات مالی را نادیده گرفتند تا فوتبال کشور را تقویت کنند؛ اما کسی نمی‌داند حالا کجا هستند. سوال اینجاست که چرا نتوانستند بمانند و کار کنند؟ من هم اگر بخواهند، با صلاحدید سرپرست فدراسیون در قسمت‌های دیگر مشغول خواهم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    چون یک مسلمان مسیحی هست من به او ایمان دارم دروغ نم گوید اگر مثل من شیعه بود شک می کردم
  • محمدی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    ببینید عزیزان ورزشی مشکل از خودتونه....پیشکسوتان هر رشته باید جلساتی تشکیل بدن ...وبه وضع ورزش وخصوصا فوتبال به شکل تخصصی وارد شوند.....وهر کس سرجای خودش قراربگیرد...نه اینکه فقط بنشینند واز دور نظر بدهند ....
  • فتاح IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    در اینکه آقای نکیساآدم خوبی هستند شکی ندارم ولی از اینکه شما شیعه هستید شک دارم چون مذهب شیعه مشکلی ندارد اگر ایرادی هست از دینومذهب آسمانیوالهی نیست .
  • علی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    حالا کی گفته نکیسا مسیحی هست اون بزرگوارکه مسلمان و شیعه هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی