نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
برانکو به اسم سیدجلال آلرژی داشت!/ دست راستی که مرد کروات نمی خواست داشته باشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ به تازگی در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر حسابی از سید جلال حسینی تعریف و تمجید کرد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به پرسش محمد حسین میثاقی در خصوص سیدجلال حسینی گفت: «سیدجلال حسینی یکی از مهم ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و دست راست من در پرسپولیس بود که کاملا تحت تأثیردوران حرفه‌ای‌اش در فوتبال قرارگرفتم. به من به عنوان مربی اش در پرسپولیس خیلی کمک کرد و کاملا به دستآوردهایش در این دوران طولانی که بازی کرده است احترام می‌گذارم. شگفت زده هم هستم که او چقدر بازی کرده است. تأکید می‌کنم خوش شانس بودم به عنوان دست راست، بازیکن و لیدر تیم او را در کنار خودم داشتم.»

آری، این صحبت‌های مردی است که زمانی به اسم سیدجلال حسینی هم آلرژی داشت و حتی یک مرتبه (اصغر نیک سیرت مترجم سابقش شاهد است) وقتی مشغول صحبت تلفنی با نگارنده (مهدی یکتا) بود و اسم سیدجلال را آوردم عصبانی شد و مصاحبه را نصفه و نیمه قطع کرد!

درآن مقطع و پیش از شروع لیگ پانزدهم رسانه‌ها، کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران فشار زیادی را روی برانکو برای خرید سیدجلال حسینی که تازه از قطر بازگشته بود وارد آوردند اما مرد کروات گزینه دیگری در سر داشت.

او روی خرید لوکا ماریچ هموطن خود اصرار داشت و او را به سیدجلال حسینی ترجیح داد. جالب آن که برانکو در گفت و گو و مصاحبه‌های خود همین حرف‌ها از جمله قدرت رهبری، لیدر بودن و دست راست شدن لوکا ماریچ را مطرح می‌کرد و از هرگونه پرسشی درمورد خرید سیدجلال حسینی عصبانی می‌شد!

لوکا ماریچ به ایران آمد و با پرسپولیس قرارداد بست که بالاتر از سیدجلال حسینی باشد اما سایه‌ای از او نبود! پرسپولیس لیگ پانزدهم را در حالی به استقلال خوزستان عبدالله ویسی باخت و دوم شد که در تفاضل گل کم آورد. چه بسا اگر پرسپولیس گل‌های کمتری می‌خورد به لطف فوتبال تماشایی و تهاجمی‌اش می‌توانست به راحتی جام قهرمانی لیگ پانزدهم را بالای سر ببرد.

نکته قابل تعجب آن که سیدجلال حسینی در ترکیب نفت تهران جلوی آن قهرمانی را با نمایش درخشان خود برابر پرسپولیس و البته به کمک علیرضا بیرانوند و وحید امیری گرفت! برانکو قهرمان نشد اما اسم سیدجلال حسینی (به علاوه بیرانوند و امیری) را در دفترچه اش یادداشت کرد تا اولین خریدهای او لقب بگیرند.

مرد کروات با این اقدام ثابت کرد اهل لج و لجبازی نیست و اشتباه خودش در فصل نقل و انتقالات را پذیرفته است. برانکو توانست به کمک سیدجلال حسینی در پرسپولیس ۷ جام بگیرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید درحالی که زمانی به اسم این بازیکن هم آلرژی داشت اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پ.ن.پ IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    سید از فوتبال خداحافظی ‌کن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی