چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
۵ |
۴
ساپینتو وریا غفوری را می‌خواهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرتغالی و جدید استقلال به زودی نظر خود را در مورد تمام بازیکنان این تیم به باشگاه اعلام خواهد کرد.

باشگاه استقلال قصد دارد به زودی با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده تمدید کند و قاعدتا یکی از این بازیکنان هم باید وریا غفوری باشد. در مورد این بازیکن شایعات زیادی وجود دارد اما باید دید ساپینتو او را می‌خواهد یا نه؟ آنچه مسلم است اکثر هواداران استقلال دوست دارند وریا بماند اما باشگاه تا امروز با او تمدید نکرده و البته نظر ساپینتو هم خیلی مهم است.

طی روزهای گذشته بحث حضور وریا در فولاد خوزستان مطرح شد اما باید دید استقلالی‌ها چه تصمیمی برای کاپیتان خود می‌گیرند؟ طبق شنیده‌های ما جواد نکونام وریا را می‌خواهد و باید دید نظر گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان چیست اما به نظر می‌رسد خود وریا دوست دارد فوتبالش را در استقلال تمام کند.

قرار است او جلسه‌ای هم در باشگاه داشته باشد تا وضعیتش مشخص شود و بعد از آن در صورت جدایی از استقلال برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشین دست کج IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    معلومه دیگه، ساپینتو میگه نمیخوام. چون از بالا بهشون گفنن ووریا باید حذف بشه. درست مثل دایی و عادل
  • وریا تنها نیست IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    همه میدونیم که مشکل وریا فنی نیست و ساپینتو نیومده مگه شناختی از وریا داره؟ مگه سجادشهباززاده رو ساپینتو انتخاب کرد؟ تازه اگرم بر فرض محال ساپینتو وریا رو از نظر فنی قبول نداشته باشه این باشگاهه که باید از کاپیتانش حمایت کنه و بگه بخاطر هوادار وریا باید باشه و میتونه بزارش رو نیمکت
  • حسین IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    وریا حتما باید به دیدار سردار برود واجازه ندهد فضای مجازی اینقدر به این قضیه دامن بزند ایشان باید پیش جناب آجرلو بروند وبه قول معروف سنگ های خود را وا کنند وهر چه که قراره اتفاق بیافتد تصمیم گیری شود ماهواداران استقلال دوست داریم وریا بماند وانشااله نظر که سردار دلها هم با ما هواداران همسو باشد
  • علی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    بازیکنان پر حاشیه و وقیح همون بهتر که برن! بعید نیست برخی رفتارهای بازیکنان در آستانه بازنشستگی، علیرغم افت فنی، جهت افزایش قرارداد و چرب تر کردن اون باشه!
    • محمد IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      ساکت تو استقلالی نیستی چون بازیکن باغیرتی وکاپیتان تیم را نمی شناسی پس بی جهت جو نده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی