نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
هزار میلیارد ما سال‌هاست که گم شده است/ شبکه اینترنتی را راه انداخته‌ام که در همه جهان استقلال را ببینند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم معارفه ساپینتو از جدایی فرهاد مجیدی گفت.

مصطفی آجورلو در نشست معارفه سرمربی جدید استقلال اظهار کرد: جا دارد از هیات مدیره پرتلاش و بزرگوار و بزرگمنش باشگاه استقلال تشکر کنم. برادر عزیزم آقای مظلومی، آقای افضلی، آقای مومنی و آقای کریمی که نمی دانم چرا ولش می‌کنید دبی هستند! تشکر میکنم از هواداران بابت نگرانی که خیلی به من فشار آوردند و هواداران و دیگران که برای من پیام فرستادند و می دیدم و صبوری می کردم. از آقای طاهری تشکر میکنم سال گذشته با کشتی طوفانی بسیار آرام و بزرگوار بودند و یکایک دوستانی که به ما کمک کردند. یک خبر خوب و ویژه برای همه آن هم این است که با ورود سرمربی الان ما از طریق ماهواره شبکه استقلال کارش را به صورت آزمایشی آغاز کرده است.

آجورلو ادامه داد: در جشنی که می‌خواستیم بگیریم به دلیل مردم آبادان که به آنها عرض ارادت داریم و عرض تسلیت و همدردی داریم آقای افضلی برادرم عزیزم مسئولیت جشن را برعهده دارند که قرار است در برج میلاد برگزار شود و آنجا آغاز رسمی شبکه استقلال از طریق ماهواره و اینترنت قابل دسترسی است. در مورد تلویزیون و صدا و سیما و شبکه های خبری و ورزشی همه روی سر من هستند اما به عنوان مدیر و خدمتگزار اینجا منافع را باید بگویم که ۱۰۰۰ میلیارد گم شده است و از استقلال بگیریم و نمی‌توانم نگیرم.

آجورلو افزود: همه بزرگواران از من بپذیرند و دست بوس همه آنها هستم از نگهبانی تا رییس آن آقای جبلی ولی باید هزار میلیارد ما را بدهند. به آقای رییس جمهور نامه نوشتم و دو ماه پیش به آقای سجادی گفتند حق استقلال و پرسپولیس را بدهید اما هنوز هیچ اقدامی نشده است. من شبکه اینترنتی را راه انداخته‌ام و اروپا و آمریکا می‌بینند و آنهایی که تلویزیون الکترونیکی دارند و هر کسی سامسونگ در سراسر جهان دارد می‌تواند استقلال را ببیند. ما در مسیرمان راسخ هستیم و هم در مسیر فنی قهرمانی می‌خواهیم و هم از بقیه می‌خواهیم که حق استقلال و پرسپولیس را بدهند. هزار میلیارد ما سال‌هاست که گم شده است.

او در پایان گفت: جمله آخر این که همه سوالات را برای بعد جواب می‌دهم و این برای یک شب راحت خوابیدن طرفداران است. یک خبر دیگر هم بدهم. آقای سالمی‌زاده، یک قرارداد امضا می‌کنیم که به ما کمک کنند. شش ماه است برای ساختن استادیوم درگیر هستیم که از طریق شرکت ایشان از فرانسه اقدام می‌شود و نقشه آن باید تایید شوم که دستور آقای رییس جمهور که گرفتم، گفتم که باید یک استادیوم بسازم و جواب نامه من کجاست؟ بعداً می‌گویم. از این جهت ما در واقع خواسته داریم اینجا همه چیز راحت باشد و بحث‌های کاری باشد برای یک زمان دیگر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • میرهاشمی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    مدیرعامل عملگرا و کم حرف تشکر
  • سلطان IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    بعد از چند سال یک مدیر خوب امد سر استقلال ولی یک سوال مگه پارسال اسپانسر ۵۰۰ ملیاردی نیاورده بود خب فکر ۲۰۰ تا دسمزد بازیکنان ۵۰ تا هتل و هواپیما و بقیه بقیه کجا رفتند یا ۵۰۰ تا کشک بوده یا به هر حال اتفاق دیگه ای بعدش مگه نگفتید ۵۰۰ تا تو باشگاه هست خب چرا مورایس رو نخریدی خدا شاهده مورایس سرمربی میشد شک نداشتم هر دو تا جام رو میگفتیم من که واقعیتش میگم ساپینتو دانش فنیش از موتور گازی های وطنی بهتره اما گزینه های بهتری بود صبری لموشی بقیه مگم انتخاب خیلی ریسک پذیرانی بود امید وارم که جواب بده و من اشتباه کنم اگر باشگاه پول داشت گزینه هایی خیلی بهتری میتونست جذب کنه پس یا اسیانسر پول نداده یا یک جای کار میلنگه میگم اعتماد پارسالی که بهش داشتم رو از دست داده با این انتخابش
  • رضایاک IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    کیسه را بقال سر کوچه هم نمیبینه!!! کل جهان ببینه؟ خخخ
  • ... IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    شبکه ماهواره‌ای کیسه از ماهواره kise sat قابل دریافت خواهد بود.
  • خان IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    درودبراجرلو
  • Ali IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    آی خدا رحم کن بر آجورلو قراره تمام مردم جهان استقلال راببینند .مگر بیکارند؟؟؟ تازه بیکارباشند آنقدر سرگرمی های تاپ و ناب دارند که نمی رسند همه آنهارا تست کنند .تازه زبان چی ؟؟؟ مگر زبانی اختراع کرده باشی که همه مردم دنیا یاد شب خوابیده و صبح برخواسته اند ودیده اند که دهانشان شیرین شده وفهمیده اند یک زبان تازه ،یادگرفته اند .واین است معجزه .
  • بهزاد ایمن IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    آجر لو وهیئت مدیره نگو بگو طلا خدایی قدر وشجاعی هستی درود به شر فت سردار 💙💙💙💙💙💙💚

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی