نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴
ببینید| جزئیات دزدی از پیشکسوت پرسپولیس/ حمله ۳ سارق قمه به دست به مهدوی
طول ویدئو: 00:17

محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس، روز گذشته مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلای وی به سرقت رفت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره این حادثه می گوید: خداراشکر که من بدن سالمی دارم ولی اگر برای یک خانم یا یک شخص مسن این اتفاق می افتاد خدا می داند چه می شد.

مهدوی در شرح اتفاق روز گذشته گفت: هگامی که داشتم از ماشین پیاده می شدم یک موتور سوار به من نزدیک شد و در یک لحظه گردنبندم را کشید. من بلافاصله موتور او را گرفتم و با هم به زمین افتادیم. در همین لحظه دو نفر دیگر که هم دستان او بودند را دیدم که به من نزدیک شدند و خود سارق هم یک قمه بزرگ بیرون آورد. همین امر باعث شد تا دیگر دنبالشان نکنم. اما با ماموران کلانتری که صحبت کردم گفتند سارق را شناسایی کرده اند و به زودی دستگیر خواهد شد.

محمدرضا مهدوی در ادامه گفت: دو روز است اعصابم به هم ریخته و فشار روانی این ماجرا خیلی اذیتم می کند. سعی می کنم با فوتبال بازی کردن فکرم را از این اتفاق منحرف کنم اما تاثیر بدی روی ذهنم گذاشته و می دانم که تا مدت ها من را اذیت خواهد کرد.

طبق اعلام پیشکسوت پرسپولیس، جنس مسروقه ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومانی داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید کلباسی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    قبلا می گفت چون کفشم پاره شد نتوانستم سارق را بگیرم حالا میگه قمه داشتن ؛ شاید منظورش قیمه بوده ؛ از غصه به باد رفتن 200 میلیون تومن گفته قمه! وقتی گردن بند یک فوتبالیست سابق 200 میلونه ؛ درآمد و پس اندازش چقدره؟!
    • امیر IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      چقدرباید....ازکل موضوع فکرت رفته قیمت گردنبندطرف ‌.یعنی عدم امنیت خفت گیری روزروشن هیچی .همچین میگی دویست میلیون تومن .بابا تومن شده کش شلوار .شش هزاردلارحقوق دوماهه یک کشور ه .بابا یک ذره انسانیت وفکربدنیست
    • عمو قزوینی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      به قول اصفهونی ها عجب وردار و ورمالی شدس! یک بازیکن فوتبال چه گلی به سر مردم زده که گردنبند طلایش به قیمت کش شلوار امیره؟!!
  • رضا IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    خدارو شکر فقط گردنبند بوده خودشو نکردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی