مبلغ قرارداد سرمربی جدید استقلال لو رفت/ اختلاف دلاری با استراماچونی چقدر است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساپینتو با مبلغ حدود ۴۵۰ هزار دلار برای سال اول به توافق رسیده تا سکان هدایت استقلال را در دست‌ بگیرد.

خیلی‌ها تصور می‌کنند مبلغ قرارداد ساپینتو با استقلال خیلی بالاست در صورتی که طبق اعلام رسانه‌های پرتغالی این مربی در کشور خودش هم پیشنهاد چندان بالایی نداشت. در استقلال او با مبلغ حدود ۴۵۰ هزار دلار برای سال اول به توافق رسیده تا سکان هدایت این تیم پرطرفدار را در دست‌ بگیرد. همان‌طور که می‌دانید سال دوم قرارداد او به صورت توافقی است و طرفین باید از کار کردن با یکدیگر در سال اول راضی باشند و قرارداد سال دوم با شرایط مالی جدید و احتمال افزایش ۲۰ درصدی تمدید خواهد شد.

قرارداد ۴۵۰ هزار دلاری ساپینتو نشان می‌دهد که در کشور خودش هم چنین پیشنهادی نداشته و حالا می‌خواهد چالش جدیدی را در ایران و استقلال تجربه کند. طبعاً قرارداد دستیاران ساپینتو هم خیلی زیاد نخواهند بود و باید هرچه سریع‌تر نام دستیاران خود را به باشگاه استقلال اعلام کند. مرد پرتغالی در مورد قرارداد مالی خود می‌گوید: مشکل خاصی وجود ندارد و ما قبلاً در این رابطه به توافق رسیده بودیم. من برای کار در ایران انگیزه مالی هم دارم اما برای موفقیت از انگیزه‌های بیشتری برخوردارم و می‌خواهم با این تیم پرطرفدار که در جشن قهرمانی‌اش ۱۰۰ هزار نفر شرکت می‌کنند، جام بگیرم.

مبلغ قرارداد سرمربی جدید استقلال لو رفت

جالب اینجاست که مبلغ قرارداد ساپینتو از یکی مثل استراماچونی هم کمتر است و حالا باید دید آیا او برخلاف استرا تا پایان فصل در استقلال ماندگار می‌شود یا نه؟ نکته مهم در مورد حضور مربی خارجی این است که بخشی از هواداران استقلال خیلی به موفقیت او امیدوار نیستند ولی بخشی دیگر اعتقاد دارند که چون اسکلت اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود، ساپینتو خیلی هم کار سختی برای تکرار عنوان قهرمانی ندارد.

در همین ارتباط یکی از مسئولان باشگاه استقلال گفت: قرارداد ن ساپینتو ن کاملاً معقول است و آپشن‌های آنچنانی هم ندارد. ما بسیار امیدواریم که ایشان در ایران موفق شوند و اصلاً به شکایت و این قبیل مسائل فکر نمی‌کنیم. آقای ساپینتو از کشوری صاحب فوتبال می‌آید و مسلماً اثرات حضور ایشان را در استقلال خواهیم دید. ما اعتقاد داریم بهترین بازیکنان ایران در استقلال هستند چراکه این تیم را بدون شکست قهرمان کردند و حالا با تدابیری که توسط او انجام می‌شود تلاش می‌کنیم تا استقلال بتواند حتی در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و در نهایت ستاره سوم را تقدیم هواداران کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • 4444 IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    آجرلو 160هزار دلار از مراسم معارفه پول در آوردن
  • پینتو بیا بیا ...... IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    ببینید اینجا و در این فوتبال در تیمی مثل پرسپولیس چه خبر است و چه بخور بخورهایی بوده که که پینتو بازیکن تیم ملی پرتقال وسرمربی اروپایی قراردادش از یکی مثل یحیی هم کمتره
  • Ali IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    ستاره ی سوم ؟؟؟ همان دوتا را فیفا قبول ندارد وقتی شما دو قطعه اسکناس که بانک آنرا قبول ندارد ،داری . می توانی بگویی که من دنبال گرفتن قطعه سوم هستم ؟؟؟؟دلیل فیفا هم این است .در کجا مسابقات قهرمانی قاره ای باسه تیم دعوت شده از طرف یک باشگاه ونه دعوت نامه کنفدراسیون وفیفا وبا تیم مهمان ،چهار تیمی برگزار می گردد.؟؟؟که با سه مسابقه قهرمان شوند.؟؟
    • محمد IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      تو فقط بسوز
    • شفای بابا مسعود IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      بیچاره واقعی کسانی هستند که وقتی خودشون چیزی رو ندارن وقتی لیاقت داشتنش رو ندارن وقتی استحقاقش رو ندارن سعی میکنن به اونایی که دارن با انواع و اقسام حرفها و استدلالها (خزعبلات ) و شیوه ها بگن که اونی که تو داری بی ارزشه اصلا چیز مهمی نیست و...... درحالیکه تمام عمرشون به همون چیز !! فکر میکنن بهتر اینه که بجای این .......... تلاش کنن تا همون چیز !! رو بدست بیارن اونم با زور بازوان خودشون !!
    • لنگیان متوهم IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      عقل کل اگه فیفا ستاره های استقلال رو قبول نداشته باشه پس ای اف سی هم قبول نداره اونوقت چطوریه که ای اف سی هر سال به صورت رسمی سالگرد قهرمانی های استقلال در آسیا رو تبریک میگه؟؟
    • علیرضا IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      بله فیفا فقط ستاره قلابی و من در آوردی لنگ رو قبول داره ولی دو تا ستاره که حاصل قهرمانی در بالاترین جام قهرمانی قاره ای است را قبول ندارد. این هم یه نمونه از توجیه آبکی لنگی.
  • Ahmad IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    بدجوری میسوزی ههههههههههههههه سه تیم!!!!!!! چرا یکی از سه تیم تیم حکومتی نبوده؟!!!!!!!
  • حامی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    ما هم باور میکنیم450 تا هستش ولی وقتی شکایت کرد مشخص میشه اصل قیمت چقدره
  • گل گوهر فدای کیسه ناپاک شد IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    یحیی با دو قهرمانی لیگ و نایب قهرمانی آسیا سالی کمتر از ۴۰۰ هزار دلار( ۱۳ میلیارد میگیره) در حالیکه ۳ و نیم میلیون دلار درآمد آسیایی برای تیم ایجاد کرده بعد بیتقلال برای یه مربی دوزاری این همه ریخت و پاش میکنه
  • گلات سوزززز US ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    یادش بخیر زمان ماچونی معتقد بودن قراردادش ۴۰۰ هزار دلار هست بعد حکم فیفا آمد یک ملیون ششصد هزار یورو😂😂😂😂😂😂
  • علی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    این چه حرفیه کجا استقلال بهترین بازیکنها روداره معلوم شد مدیران استقلال از فوتبال چیزی نمیفهمند این بازیکنا فقط برای سیستم تدافعی مجیدی کاربرد داشتن دیدید چندتا بازی آخر استقلال با تیمهای ته جدولی در آزادی فقط یک گل به شهرخودرو زدیم وحتی به نساجی تو تهران هم نتونستیم گلی بزنیم این مربی با سیستم تهاجمیش بخاطر این بازیکنا که درسیستم تهاجمی جایی ندارن به مشکل میخوره باید یک فصل صبرکنیم تا لیگو بشناسه فصل دیگه خودش بازیکن جذب کنه پس این همه مربی وبازیکن قدیمی دور مدیرای باشگاه آیا مشاوره ندادن که برای سیستم ساپینتو باید بازیکنای خوب هجومی جذب کرد هنوز فکرشون به اینه چون تیم بدون شکست قهرمان شده نیازی به بازیکن نیست مثل این میمونه که از بازیکنای دفاعی انتظار گلزنی داشته باشی خیر با این بازیکنا واین سیستم هجومی استقلال این فصل هیچ مقامی نمیاره چون خیلی کمبود بازیکن گل کن وگلساز وبازیساز داریم خدابه خیر کنه با این دیدگاه مدیرا امسال قهرمانی نمیخوایم و به رتبه های بالا قانعیم فقط فاجعه بار نیاد همین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی