واکنش گزینه ایرانی استقلال به انتخاب ساپینتو؛ توهین‌های کمی به من شد!/ در مورد وریا هنوز یاد نگرفته‌ایم رفتار حرفه‌ای داشته باشیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم استقلال گفت که هیچ‌گاه نتوانسته است به پیشنهاد این باشگاه پاسخ منفی بدهد.

رضا عنایتی از گزینه‌های نخست سرمربیگری در استقلال، درباره حضور سرمربی پرتغالی و حواشی مربوط به استقلال مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*انتخاب ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی هوادار را تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله او در کارش موفق باشد. از مالکان باشگاه تشکر می‌کنم که فصل بسیار خوبی را با هم سپری کردیم. در سه سالی که در خدمت هوادار بودم، به اهدافم رسیدم. با این حال امسال شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نتوانستم در خدمت هوادار باشم و سایر پیشنهادها را بررسی می‌کنم.

*در استقلال حساسیت وجود دارد و به سردار آجورلو بابت استخدام مربی جدید تبریک می‌گویم. همه باید از این مربی حمایت کنند و تمام توان خود را برای موفقیت استقلال بگذارند. توهین‌های بسیار کمی به من شد و هواداران نمی‌خواستند اتفاقی که برای دوستان قبلی رخ داد، برای من تکرار شود. مربیگری جای ترس نیست و شما باید به دل مشکلات بروید.

واکنش گزینه ایرانی استقلال به انتخاب ساپینتو؛ توهین های کمی به من شد!/ در مورد وریا هنوز یاد نگرفته ایم رفتار حرفه ای داشته باشیم

*هیچ‌گاه با مدیران این باشگاه درباره مسائل مالی صحبت نکردم و هر کاری از دستم بربیاید، برای موفقیت استقلال انجام می‌دهم. هیچ‌وقت نتوانستم به استقلال نه بگویم و از این تیم و هواداران بسیار بامعرفتش حمایت می‌کنم.

*برنامه‌هایی برای خودم دارم. ساپینتو با خودش دستیارانی می‌آورد و هنوز به‌صورت جدی به این موضوع فکر نکرده‌ام. چون نمی‌خواهم از سرمربیگری دور شوم و می‌دانم باید چه کنم.

*وریا غفوریاز لحاظ اخلاقی، فنی و توانایی رهبری، یک پوئن خیلی خوب برای استقلال است و باید احترام بیشتری به بزرگان بگذاریم. چند دوره لیگ برتر برگزار شده است،‌ اما هنوز یاد نگرفته‌ایم چگونه رفتار حرفه‌ای داشته باشیم. خیلی راحت می‌توان بازیکن را با یک جشن و احترام دعوت و از او قدردانی کرد. البته لیگ ما حرفه‌ای نیست و از لحاظ سخت‌افزار شرایط حرفه‌ای بودن را ندارد.

*وریا در یکی دو مسابقه حکم سرمربی، تدارکات و کاپیتان را داشت و ما باید قدردان آدم‌هایی باشیم که زمانی به ما کمک کرده‌اند. البته با شناختی که از آجورلو دارم، قطعاً اتفاق خوبی می‌افتد و شرایط اینگونه رها نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    خدمتی که به استقلال کردی و اهدا 6 امتیاز بالاخره یه پاداشی هم برات کنار گزاشتن.حالا یا نقدی و یا با دادن پست
  • امجی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    وریاجان عزیزم بیا پرسپولیس🥰
  • مستر پین - رضای آقای گل IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    آقا رضا شما با تیم هوادار نشان دادی هم جَنَم مربیگری داری هم دانشش رو داری تعصبت به استقلال هم که گفتنی نیست از این به بعد هم همواره یکی از کاندیدای اصلی سرمربیگری خواهی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی