نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دعوای کی‌روش و برانکو با این جمله شروع شد؛ بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی چاق می‌شوند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دعوای کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ از اردوی تیم ملی در دبی شروع شد.

پرسپولیس ۶ بازیکن در در اردوی تیم ملی داشت که بسیاری از آنها در تیم کارلوس کی روش نقش کلیدی داشتند. کی روش در دبی فقط می‌خواست از نظر بدنی روی شاگردانش کار کند و اصلا قرار نبود تیم ملی آن‌جا بازی تدارکاتی انجام بدهد. از طرفی پرسپولیس که توسط برانکو هدایت می‌شد، درگیر لیگ قهرمانان آسیا بود و بازی‌های بسیار حساسی را در پیش داشت. برانکو می‌گفت حالا که تیم ملی بازی تدارکاتی ندارد، بهتر از کی روش شش بازیکن ملی پوش را در اختیار ما قرار بدهد چرا که به هر حال پرسپولیس هم نماینده ایران است و باید بازی‌های مهمی را در آسیا انجام بدهد اما کارلوس کی‌روش تحت هیچ شرایطی زیر بار نمی‌رفت و می‌گفت من حتماً باید تمام نفرات حاضر در اردوی دبی همراه داشته باشم و روی شرایط بدنی آنها کار کنم. ما باید در جام جهانی با بزرگترین ستاره‌های فوتبال دنیا بجنگیم و من نمی‌توانم به تمریناتی که بازیکنان در تیم‌های باشگاهی خود انجام می‌دهند بسنده کنم.

خلاصه درگیری طرفین بالا گرفت و کی‌روش از الفاظ نسبتاً تندی در مورد سرمربی وقت پرسپولیس استفاده کرد.در آن سو برانکو هم در مقام پاسخگویی برآمد و در مصاحبه ای که کلی سر و صدا کرد، گفت: کارلوس کی روش فقط به خودش و منافع شخصی فکر می‌کند.او بازیکنان آماده را از ما تحویل می‌گیرد و در اردوی تیم ملی این بازیکنان چاق می‌شوند و وقتی به پرسپولیس برمی‌گردند کیلوهای اضافه زیادی دارند.

ما بازیکنان خود را در بهترین شرایط و حالت تحویل تیم ملی می‌دهیم و در بدترین شکل ممکن آنها را از یک مربی خودخواه و مغرور به نام کارلوس کی روش پس می‌گیریم. من نمی‌دانم چه کسی باید جلوی این مربی مغرور را بگیرد اما ما به بازیکنان خود در پرسپولیس و لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرم داریم. کارلوس کی روش وقتی حرف‌های برانکو را شنید بیشتر لج کرد و دستور داد هر ۶ بازیکن ملی پوش پرسپولیس به فرودگاه بروند و با اولین پرواز به تهران برگردند تا پرسپولیسی‌ها را در آسیا همراهی کنند.

در واقع او هر شش بازیکن پرسپولیس در تیم ملی را خط زد تا شرایط روحی آنها خراب شود. بازیکنان هم می‌گفتند مانباید قربانی دعوای کی‌روش و برانکو شویم چون هم دوست داریم تیم ملی کشورمان را همراهی کنیم و هم برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم.
در نهایت دعوای کی روش و برانکو تبدیل به یک دوگانه پر سر و صدا شد و از آنجا بود که بسیاری از هواداران پرسپولیس علیه کی روش موضع گرفتند و در آن سو استقلالی‌ها به حمایت از این مربی پرتغالی پرداختند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • گلات سوزش IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    داستان درگیری از چند ماه قبل شروع شد وقتی کیروش میخواست ملی پوشان لیگ رو قبل از آغاز لیگ شانزدهم به مدت یک ماه در اختیار داشته باشه برا مقدماتی جام جهانی که برانکو مخالفت کرد و کیروش چند بیانیه بر ضد کیروش داد و باعث عصبانیت برانکو شد
  • عبدالکریم IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    یکی از تاسیون شرف داشته باشه و ۵ سال قهرمانی پی‌درپی رو عقده نکنه و به یکی‌دوتا پرسش جواب بده؛ اول، کجای حرف برانکو غیرمنطقی بود؟ مگه غیر اینه که چنانچه لیگ منظمی داشته باشیم، تیم ملی قویتری خواهیم داشت؟ دوم، اگر قرار به دعوت از بازیکنان شاغر در ایران بود، چرا لژیونرهامون به این اردوهای کذایی دعوت نمیشدن؟ مگه غیراز این بود که این جناب پرتقالی جرأت دعوت از لژیونرها رو نداشت؟ خوشحال میشم پاسخ بدون حب‌وبغض بشنوم!
    • P IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      تو واقعا منطقی به موضع نگاه میکنی اون جمله که گفته بازیکنان من دو کیلو تو اردو تیم ملی چاق میشن میدونی چه نیش موذیانه ای از نظر حرفه ای محسوب میشه ضمنا قبل اینکه اینا بازیکن پرسپولیس بشن کیروش ساخته بودشون وحید امیری بیرانوند و حتی سید جلال در نوع خودش رضاییان و طارمی البته قبلش هم و اینا رو علی دایی و منصوریان و گلمحمدی استعدادیابی کردن و در ابتدا ساختنشون اما برانکو برا تیم ملی که کاری نکرد سه جام برا پرسپولیس گرفت که اونم مربی حرفه ای تر از خودش تو لیگ نداشتیم که وای به حال فوتبالمون به خاطر سطح مربیان داخلی چون برانکو تو لیگ عربستان که تعدد مربی حرفه ای زیاده کامل محو شد ضمنا دعوا و کشمکش از اونجا شروع شد که کیروش گفت 2 هفته طبق دستور فیفا به بازیکنان ملی پوش استراحت بدین که اتفاقی نیفته و برانکو در مقابلش موضع گرفت البته از هیچ کدوم نباید حمایت میشد که هر کدومشون به کار خودشون برسن همین حمایت زیاد از حدبرانکو باعث شد که زمان انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی پرسپولیس بذاره بره در شرایطی که هرجفتشون کیروش و برانکو برا فوتبال ما مفید بودن ولی تو جایگاه خودشون
    • عبدالکریم IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      جناب p که حتی جرأت نداری اسمت رو فاش کنی! عرض کردم بدون حب‌و بغض. اراجیفت بدرد خودت میخوره. دوتا سؤال پرسیدم جوابی برا هیچ کدوم نداشتی!
  • علی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    کاملا بچه گانه و مبتدیانه جناب مستر برانکو با الفاظی که اینجا گفتید دعوا رو شروع کرد. بعد میگن کیروش دعوا شروع کرد
  • کاوه حسنی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    دعوا اون روز شروع شد که اردوی ارمنستان تیم ملی به هم خورده بود وی روش اجاره نداد بازیکنان تیم ملی تو ایفمارک تست بدن اونجا ساختمان پک بود اما زهره هراتیان تبدیلش به ایفمارک کرده بود ریاکارووبچ به واسطه دوستی با هومن افاضلی شوهر هراتیان با کی روش سرشاخ شد علی کریمی خدا لعنت کرده هم پاشو رو وجدانش گذاشت از ریاکارووبچ حمایت کرد خدا لعنت کنه همشونو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی