حمید مطهری به دنبال دومین شکار از پرسپولیس/ هافبک سرخ‌ها راهی نساجی می‌شود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید مطهری، سرمربی جدید تیم نساجی بعد از خرید علی شجاعی برای تیم جدیدش حالا به دنبال دومین خرید پرسپولیسی برای مازنی هاست.

بازیکن بوشهری تیم ملی نوجوانان در جام جهانی ۲۰۱۷ که همان سال از سوی فیفا به عنوان یکی از ۵۰ استعداد برتر فوتبال جهان معرفی شد در شرایطی در لیست خرید نساجی قرار گرفته که در لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال این تیم جای می گیرد. از سویی محمد شریفی پیش از حضور در تیم پرسپولیس حضور در تیم های لیگ برتری استقلال خوزستان و سایپا را تجربه کرد و با وجود جوانی بازیکن باتجربه ای بشمار می رود و به زعم سرمربی جدید تیم نساجی می تواند در میانه میدان این تیم بازیکن تاثیر گذاری باشد.

نساجی در میانه میدان علاوه بر اکبر صادقی و ایوب کلانتری باتجربه مهرداد عبدی زننده گل فینال نساجی در جام حذفی را دارد اما به باور حمیدمطهری تیم مازنی باید جوان شود و از آنجایی که این تیم در همه پست ها بازیکن باتجربه دارد بهتر است نفرات جوان به ترکیب تیم اضافه شوند.

گفتنی است بخدمت گیری علی شجاعی توسط حمید مطهری به عنوان اولین خرید نساجی با استقبال مازنی ها در فضای مجازی همراه شده است به این خاطر که علی شجاعی در نساجی دوران خوبی را سپری کرد و زننده گل های سرنوشت سازی در تیم مازنی بود؛ بطوریکه واسطه همین نمایش در لیست خرید تیم پرسپولیس قرار گفت و در نهایت پیراهن سرخ را برتن کرد.

گفتنی است محمد شریفی قراردادش با تیم پرسپولیس تمام شده و براحتی می تواند پیراهن نساجی را برتن کند. البته او با توجه به آزاد بودن و هم چنین شرایط سنی با یکی دو پیشنهاد خارجی هم مواجه شده است اما شاید برای اینکه به بازیکن باتجربه تری تبدیل شود و در شرایط ایده آل راهی اروپا شود به پیشنهاد حمید مطهری بله بگوید و در نهایت همبازی علی شجاعی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فواد IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    واقعا داره نشون میده ک ذهنیتش ی چیزدیگری و مث گلممدی ترسونیست وات بااین بودشایدپرسپولیس الان بازیکنانی جوون نامداری داخلش زیادپیدامیشدن.گلممدی برزگرواحسان حسینی و حسین پور و عمری وجودی ولی خدایی و چندین چنداستعدادجوون اومدن زیر دستش ک همه رونابودکرد ازجمله همین علی شجاعی وشریفی و وحدت ومنوچهرو....من کلاروزهای درخشان و آینده دور پرسپولیس روبامربیه ترسویی مث گلممدی خوب وعالی نمیبینم
    • ممد اس اس IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      درود بر بلان فضانورد
  • حسین IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    حیفه علی شجاعی ازپرسپولیس بره گل محمدی نبایدبزاره این بازیکن بره
  • کیسه امحا کن IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    سلام به نظر خیلی از هواداران شریفی ،عمری بعنوان بازیکنان زیر ۲۳ سال باید حفظ شوند ودر بازی‌ها به آنها میدون داده بشه که اعتماد بنفس لازمه را بدست بیارند متاسفانه یحیی بسیار مربی با هوش وکار بلدی ولی در استفاده از جوونا ریسک نمکنه واین اشتباه است اگه این فرصت و در بازی‌ها به بازیکنای جوان بدهد واقعآ دیگه یک مربی کامله یحیی باید این مشکلش و حل کنه واینکار و خواهد کرد چون ما به یحیی اعتماد داریم وموفق خواهد شد به کوری چشم دشمنان پرسپولیس کبیر
  • ... IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    خداکنه نساجی نیوفته با رولان
  • مجید پرسپولیسی IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    من خودم بعنوان یه پرسپولیسی افسوس میخورم یکی مثل گل‌محمدی سرمربی ماست ،یک آدم ترسو بزدل ونتیجه گرا که همون نتیجه روهم نمیگیرد،،این همه استعداد یکی از یکی بهتر ،محمدشریفی،محمد عمری،شجاعی،سعیدحسین پور، آقایگل‌محمدی تو اگر تعصب پرسپولیس را داشتی اینهمه جوون بااستعداد رابه باد فنا نمی‌دادی بدبخت آینده را ببین نه اینکه فقط به فکر امروزه باشی ترسوی بی دانش بی تاکتیک بیعرضه!
  • وحید IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    امسال که جیب باشگاه از صدقه سر فروش سهام پر شده بی خردانی مثل گلممد و درویش دارن این پول رو ریخت و پاش میکنن و بازیکنای پا به سن کذاشته رو جذب میکنن برای نهایت یه قهرمانی لیگ؟؟ اقا از من طرفدار و کلی طرفدار با عشق دیگه که سوال کنی ما نگه داشتن همچین جوانی رو به خرید صادقی و ... ترجیح میدیم بازیکنی که جیب باشگاه خالی کنه و فصل بعد ناز کنه و بره این بازیکن جوان میتونه سرمایه ای باشه برای پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی