نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شهرخودرو چه مقدار از سرخ ها طلب دارد؟/ واکنش به انتقال مدافع پرسپولیسی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل شهرخودرو توضیحاتی درمورد طلب این باشگاه از پرسپولیس ارائه کرد.

اسماعیل حیدرپور درباره اظهارات هفته گذشته رضا درویش در برنامه ورزشگاه درمورد بدهی پرسپولیس به شهرخودرو اظهار داشت: اکنون با پرسپولیس درگیر موضوعی هستیم که هنوز نتوانستیم درموردش به نتایجی برسیم. یکی از دوستان مشترک ما درخواست کرد با درویش جلسه ای داشته باشیم اما ظاهرا باشگاه پرسپولیس دچار مشکلات مالی است. به همین دلیل عنوان کردند اکنون نمی‌توانیم بدهی خود به شهرخودرو را کامل پرداخت کنیم. درخواست کردند زمان دیگری را در اختیارشان قرار بدهیم.

وی افزود: هیات مدیره ما مصوب کرد حتما با توجه به شرایطی که برای باشگاه پیش آمده به این مبلغ نیاز داریم و بارها این موضوع را اعلام کردیم اما متاسفانه پرداخت نشدن این مبلغ مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد. با درویش صحبت کرده و گلایه‌های خود را مطرح کردیم. باید شرایطی ایجاد کنند و البته هواداران پرسپولیس هم باید به ما حق بدهند. مهدی نبی می‌تواند شهادت بدهد زمانی که در باشگاه پرسپولیس مسئولیت داشت، با فرهاد حمیداوی صحبت کرد و قول دادند این مبلغ به حساب شهرخودرو واریز شود اما متاسفانه این کار انجام نشده است. باید به ما هم حق بدهند.

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو تصریح کرد: الان اگر این پول را نگیریم و فدراسیون همکاری نکند، دست کم اجازه بدهند بدهی ما پس از ۴-۳ سال به طلبکاران مان پرداخت شود. اکنون پنجره باشگاه ما بسته است. اگر این طلب پرداخت شود با پرسپولیس توافق می‌ کنیم. از مبلغ ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای رضایت نامه گل محمدی، حدود سه میلیارد طلب ما مانده است که باید آن را پرداخت کنند. این رای برای دو سال قبل است و با توجه به اینکه تاکنون کامل پرداخت نشده است، خسارت تاخیر و تادیه هم به آن تعلق می‌گیرد. خسارت تاخیر در قرارداد آمده و قابل اجرا است.

حیدرپور درمورد آخرین وضعیت دریافت رضایت نامه احسان حسینی از باشگاه پرسپولیس، توضیح داد: در این ارتباط با درویش صحبت کردیم که گفت اطلاع نداشتم این بازیکن باید به شهرخودرو انتقال پیدا کند. قول دادند در ان زمینه همکاری داشته باشند. امیدوارم موضوع به نتیجه برسد. وضعیت شهرخودرو به شکلی است که ۲ روز در مشهد حضور داریم و جلساتی با استان داشتیم. به همین دلیل باید این پول به ما پرداخت شود.

وی در گفت و گو با برنامه ورزشگاه ادامه داد:‌ به جز سه میلیارد برای اصل مبلغ بدهی حدود پنج میلیارد تومان هم بابت تاخیر و تادیه از پرسپولیس اعتراض داریم. البته در قرارداد دو چک داریم. موارد مربوط به تاخیر و تادیه درخصوص چک دوم است که هنوز روی آن اقدامی نکرده‌ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    داداش میخوای کل پرسپولیس رو بفروشن واریز کنن به حساب پدیده تا راضی بشی کجای دنیا برای سه میلیارد پنج میلیارد سود میگیرن که شما میخوای اصلا سود گرفتن جرم محسوب میشه نزول میخوای بگیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی