نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
بازیکنانی که مورد پسند ساپینتو قرار گرفتند/ خوشحالی مربی پرتغالی از حضور ۲ بازیکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم استقلال از عملکرد دو بازیکن فصل گذشته تیم فرهاد مجیدی به شدت ذوق زده شد.

سرمربی پرتغالی جدید استقلالی‌ها پیش از قبول هدایت تیم استقلال درخواست تماشای تعدادی از فیلم‌های مسابقات این تیم در فصل گذشته را کرده بود.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال ریکاردو وقتی با پیشنهاد باشگاه استقلال برای قبول سمت سرمربیگری این تیم مواجه می‌شود ابتدا از نماینده استقلال تقاضا می‌کند تعدادی از مسابقات فصل گذشته این تیم را ببیند.

به گفته این مقام عالیرتبه باشگاه استقلال ۱۲ فیلم خلاصه شده از مسابقات فصل گذشته استقلال در اختیار این مربی قرار می‌گیرد و او پس از بررسی کامل، نظرش را درباره قبول سرمربیگری استقلال به آنها اعلام می‌کند. اما نکته جالب توجه در این بین علاقمندی ریکاردو به سبک بازی دو تن از بازیکنان استقلال بود.

ساپینتو با دیدن فیلم مسابقات استقلال از بازی یامگا بازیکن فرانسوی تیم استقلال و امیرحسین حسین زاده که در پست وینگر راست و چپ برای استقلال در فصل گذشته به میدان می‌رفتند ذوق زده شده و آنها را فوتبالیست‌هایی متناسب با سبک مورد علاقه فوتبال خودش عنوان کرده است.

افراد نزدیک به باشگاه استقلال در این باره عنوان می‌کنند که ساپینتو درباره شرایط قرارداد این دو بازیکن با باشگاه استقلال سوالاتی را مطرح کرده و وقتی فهمیده که با استقلال قرارداد دارند از این موضوع خوشحال شده است.

یامگا به ثمر رساندن ۱۰ گل در فصل گذشته بهترین گلزن تیم استقلال بود و امیرحسین حسین زاده نیز با به ثمر رساندن ۸ گل دومین گلزن برتر تیم استقلال به شمار می‌رفت. پس از این دو نفر و با فاصله نسبتاً زیاد، جعفر سلمانی با ۴ گل سومین گلزن تیم استقلال در لیگ برتر بیست و یکم به شمار می‌رفت. حسین زاده و یامگا هر دو یک فصل دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارند و از این بابت مشکلی برای حضورشان در فصل بعد لیگ برتر وجود نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    چطوری روشون شده فیلم های فصل قبل کیسه را نشون کیسائوپینتو بدن.... چه بار فنی ای داشت خخخخ تمام گل ها هم یا خطا بود یا پنالتی خخخخخ وااااای
    • سرورت IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      برو لنگی لقمه خود گاز بزن کم پشت سر سرورت ساز بزن
    • هادی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      کمتر زرت و پرت کن لنگی. از حرفات بد جور بوی سوختن میاد.
    • کیسه بی عقل IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      اولا شما خرور هم نیستید چه برسه به سرور دوما من می دونم از کجا می سوزی از سروش سعید و ترابی و پروعلی گنجی و بیرو و کاسیانو یا شایدم از گلات قانع شدید یا باز بگم
    • ابرام US ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      «سا پینتو» از وقتی فهمیده به فلانی میگند «چوبله» سر از پا نمی شناسه . سا پینتو از وقتی متوجه شده « سوبله» در فرهنگ ما با« چوبله » همردیفه غوغایی بپا کرده که بیا و ببین . «سا پینتو» از وقتی فهمیده «ژنرال» همان« قندلی» معروف است و او تا الان غافل بوده چند بار با صدای بلند فریاد زده « آشتروسکی» یعنی اینکه ما رو ببین چی فکر میکردیم چی شد .سا پینتو چند بار از مسؤلین مربوطه خواسته تا با «شوالیه» دیداری داشته باشه و وقتی بهش گفتند نمی شه الکی که نیست طرف برای خودش پُخِیه گفته پس یه کاری کنید من با آق ممل نوری یه گپی بزنم جواب دادند که زرشک ما فکر نمیکردیم با یه سر مربی کله پوک سروکار داشته باشیم حا لا اگه داش مهدی فنونی رو می گقتی یه جور هایی میتونستیم باهات کناربیا ییم و خلا صه درخواست های دیگه ای هم داشته که بماند برای وقتی که درخواست فسخ قراردادش را داد براش رو می کنیم.
  • محمدطاها IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    بسیار عاااالی👏💙😍امیدوارم باشگاه با این بازیکنان بلند مدت قرارداد ببنده و از لحاظ مالی ساپورت بشن..واقعا حسین زاده و یامگا از لحاظ فنی بازیکنان با کیفیتی هستند و نقش بسزایی در قهرمانی استقلال داشتند..باشگاه پولی که میخواست بده به سعید صادقی به امیر حسین حسین زاده بده این بازیکن رو شارژ مالی کنه صددرصد ضرر نمیکند..
  • دختر ابی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    کاش کاپیتان رو نگه دارن آهای آبی دلاااا وووریا تنها نیس نذارید حذفش کنن
  • سعید IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    کاربرلنگی بولینگی که اینقداسمش ضایعست که اسم خودشونگذاشته ونوشته کیسه بی عقل اولاتواگه عقل داشتی لنگیه طرفداربولینگ عبدونمیشدی دومااینقدربیکاری که اومدی اینجازیرپست سرورت مطلب میزاری
  • سعید IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    اینقدر این فصل رکوردزدیم که شمالنگیا توخوابم نمی‌بینید.اخه لنگی توکه میای اینجا شعرمیگی بزار حداقل بدون بابامسعود یک دقیقه رنگ صدرو ببینید بعدحرف مزخرف بزن یک هفته نه فقط یک دقیقه رنگ صدرروندیدن بعدشعرمیگن کجایی بابامسعودومامان آذر که لنگیا یتیم شدن.بعدم چهارتا پیرمرد خریدین فکرکردین قهرمان اسیاشدین.نخیرمربیتون دلاله رونالدو روبیارین بدون بابامسعود قهرمانی توخواب مگه ببینید حالا ببینیم اخرااین فصل چه بهانه هایی میارید البته هوچیگری تورات شمالنگیای بولینگ عبده هستش
  • بهروز سرور لنگیا DE ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    من نمی دونم چرا استقلال با این سابقه و نام بزرگش توی آسیا باید با تیم اصلیش بیاد توی لیگ ایران بازی کنه؟ ما با تیم دوم هم‌قهرمانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی