نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
فیلم دو بازیکن ایرانی را به سرمربی استقلال دادیم تا انتخاب کند/ ساپینتو اگر این لژیونر را بخواهد جذب می کنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به دلایل انتخاب سرمربی خارجی برای آبی‌ها واکنش نشان داد.

پرویز مظلومی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه شب‌های فوتبالی درمورد مشکلات انتخاب سرمربی بعد از جدایی فرهاد مجیدی اظهار کرد: متاسفانه باشگاه استقلال بخاطر رفتن آقای مجیدی دو تا فرصت بیست روزه را برای انتخاب سرمربی جایگزین از دست داد به همین دلیل انتخاب سرمربی جدید طول کشید.

مظلومی درخصوص گزینه‌های مطرح شده برای جانشینی مجیدی اضافه کرد: اصرار مجموعه بر انتخاب گزینه ایرانی بود به همین دلیل سراغ چند مربی ایرانی رفتیم که آقای نکونام در راس آنها بودند ولی بخاطر حاشیه‌هایی که ایجاد شد این مربی صلاح ندیدند که هدایت استقلال را قبول کنند. البته بنظر خودم آمدن مربی ایرانی بعد از نتیجه‌ای که استقلال کسب کرده بود ریسک بالایی داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: از همان ابتدا تصویب هیات مدیره باشگاه انتخاب سرمربی خارجی نبود به این دلیل که از مربی ایرانی جواب گرفته بودیم اما از سر اجبار و جوی که در فضای مجازی ایجاد شده بود به سراغ مربی خارجی رفتیم.

مظلومی با اشاره به مدیریت خوب آجرلو درباره کنترل کردن حاشیه‌ها گفت: من نزدیک به ۳۵ سال در این باشگاه بودم هیچ سالی نبوده که استقلال حاشیه نداشته باشد اما با مدیریت آجرلو تمام پولی که به بازیکنان و مربیان خارجی بدهکار بودیم همه پرداخت شد تا تیم به آرامش و قهرمانی برسد.

مظلومی که حاضر نبود اسمی از الکس نوری بیاورد درباره ماجرای منتفی شدن این گزینه از مربیگری استقلال گفت: این مربی در ابتدا قرار بود با مبلغ ۲۵۰ هزار دلار هدایت تیم استقلال را برعهده بگیرد اما جو رسانه‌ها قمیت این مربی را جایی رساند که با ۷۰۰ هزار دلار هم راضی به هدایت تیم استقلال نشد. در همین راستا آقای ساپینتو در سکوت انتخاب شد چراکه اگر اسم این مربی هم رسانه‌ای می‌شد باید دو برابر قمیتش را پرداخت می‌کردیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درخصوص خریدهای مدنظر این باشگاه توضیح داد: به چند باشگاه داخلی و همچنین برای جذب محمد محبی به باشگاه پرتغالی نامه زدیم.اما اولویت اهداف نقل و انتقالات باشگاه بازیکنان داخلی است.

مظلومی درخصوص پیشنهادها به سید حسین حسینی و مهدی‌پور گفت: اکثر بازیکنان ما پیشنهاد خارجی دارند اما با باشگاه قرارداد دارند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به تمدید با مدافع برزیلی افزود: با سیلوا صحبت‌هایی را انجام دادیم ولی بیشتر مشکلات مالی مطرح است اما این بازیکن تمایل به ماندن دارد.

مظلومی درباره جدایی حسین‌زاده از استقلال تصریح کرد: حسین‌زاده با باشگاه قرارداد دارد و باشگاه هم روی حسین‌زاده سرمایه‌گذاری کرده و به این راحتی این بازیکن را از دست نخواهد داد.

مظلومی با اشاره به شایعاتی که درخصوص جدایی وریا غفوری منتشر شده گفت: وریا غفوری سالیان سال برای استقلال زحمت کشیده و احترام این بازیکن حفظ خواهد شد و تا الان هیچ صحبتی درخصوص این بازیکن در باشگاه مطرح نشده است ضمن اینکه فیلم این بازیکن هم مانند بقیه بازیکنان در اختیار ساپینتو قرار گرفته است.

وی درخصوص معاوضه رضاوند و کوشکی بیان کرد: فیلم هر دو بازیکن در اختیار ساپینتو قرار گرفته و با نظر او انتخاب خواهد شد. اما رضاوند یک بازیکن استقلالی است و بهتر بود تا یک دوره‌ای از تیم دور باشد تا از لحاظ روحی و روانی آماده شود.

مظلومی درمورد فرشید اسماعیلی گفت: اگر سرمربی بخواهد مشکلی برای انتقال این بازیکن نداریم.

عضو هیات مدیره استقلال به حاشیه‌های ایجاد شده برای جدایی فرهاد مجیدی افزود: باشگاه استقلال با مجیدی قرارداد سه ساله بسته بود به همین دلیل تمام صحبت‌هایی که علیه باشگاه برای ماندن مجیدی مطرح شده بود بی‌اساس بود. اصرار آقای آجرلو این بود که مجیدی را حفظ کند به همین دلیل قرارداد سه ساله با مجیدی بسته شد. اما جدایی او واقعا شوکه‌کننده بود.

مظلومی با اشاره به شروع کار ساپینتو در این تیم خاطرنشان کرد: از زمانی که آقای ساپینتو هدایت تیم را برعهده گرفتند تمام وقتش را روی استقلال گذاشته و بطور مرتب مشغول تماشای فیلم‌های مربوط به بازی‌های فصل قبل استقلال است. به هر حال ممکن است که این مربی از نحوه بعضی از بازیکنان راضی نباشند در نهایت منتظریم تا ساپینتو برای بستن تیم لیست بدهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به انتخاب دستیارهای ساپینتو خاطرنشان کرد: قرار براین شد که آقای ساپینتو دو دستیار خارجی با خود بیاورند و بقیه دستیاران از بازیکنان سابق استقلال در کنار این مربی قرار خواهند گرفت که به انتخاب ساپینتو است.

مظلومی درخصوص اینکه آیا مجیدی با دلخوری از استقلال جدا شد ادامه داد: نه مجیدی با دلخوری نرفت. آقای آجرلو در جلسه‌ای مطرح کردند که بخاطر قهرمانی استقلال به عنوان پاداش اجازه جدایی به مجیدی داده شود. اگر باشگاه استقلال قصد داشت سد راه فرهاد مجیدی شود باتوجه به قراردادی که او با باشگاه بسته بود می‌توانستیم از او غرامت بگیریم اما سنگ‌اندازی نکردیم تا او راحت جدا شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • لنگ سوراخ IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    اقای مظلومی بخدا من از افکار شما میترسم سی وشش سال طرفدار استقلالم از دوران بازی میکردی یادمه هنوز هم اون سه بر دو لنگ ازیادم نرفته ترا بخدا به فکر استقلال باشید
  • سلطان IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    فیلم بخوره تو سرتون عرضه تمدید کردن ندارید حسین زاده رفت بلژیک اجرلو چه غلطی داره میکنه با اسم محبی و فلان و امان دهن هوادار رو بستند ساحت ورزشگاه بخوره تو سرتون با بازکن ها تمدید کنید لعنتی یارو رو رفتید اوردید بی شعور ها درد گوه نمیخوره اجرلو لعنتی میخوای بری فدراسیون راه باز جاده دراز گورتو گم کن لعنتی اینقدر وعده نده به هوادار این تیم خوشی نیومده تف توی قبر تک تک کسایی که این بالاها رو سر تیم میارند بیشرف چه خودی و چه غیر خودی
  • هوادار IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    خودتی. هواداران از تو و امثال تو هیچ توقعی ندارند. شما تنها نگران پست و مقامتان هستید.
  • نسرین IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    ایشان پرویز مظلومی هستن .کسی که تیمش تو ده دقیقه مقابل تیم ده نفره سه تا خورد .ایشون در ضمن چهارتایی هم شدن .به افتخارشون .و کسب افتخاراتشون بلند میشیم سوت میکشیم
  • کوهمره_جروق IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    میگن کلاه گیس گرون شده.عامل گرون شدنش هم این آقا بوده😂
  • امانی امیدیه IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    وجدانن دمش گرم فیروزخان کریمی هرکس چک برگشتی داره بده این یارو صد/ واسش می‌کنه خخخخخخخخ چک برگشتییییییی
  • آبی دل IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    چه اسمایی بخونيد لذت ببرید هوادارای عزیز اسماعیلی یاغی پرحاشيه که دقیقاً در فصلی که نبود استقلال بدور از حاشیه قهرمان شد کوشکی که حتی خود نکونام هم قبولش نداره واگر خوب بود نکونام وگرشاسبی اونو به استقلال پیشنهاد نمیکردن بخدا به قرآن به پیغمبر قسم کوشکی درحد خود فولاد هم نیست بازیاشو ببینید چه کلاهی سر استقلال میره به نظر شما اگر خوب بود فولاد آیا اونو تولیست فروش یا معاوضه میگذاشت کافیه بازیاشو ببینید توروخدا اگر عرضه یارگیری خوب ندارید برید صندلیتونو جاتونو به یه فرد لایق بدید که باقدرت برا استقلال خرید کنه امسال سال فاجعه استقلاله پرسپولیس پراز ستاره شد گزینه های استقلال رو هم گرفت ما میخوایم کوشکی و اسماعیلی یاغی رو برگردونيم امسال پنجم هم نمیشیم
  • تاجی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    امثال شما استقلال را نابود نکنید دست بردارنیستید اخه ساپینتو مربی دست چندم پرتغال رو اوردین که چی . به جذب بازیکن بنجل توسط دلالای خودتون فکر می کنیدقسم می خورم از هفته سوم مصیبت ها سر استقلال آوارا خواهد شد ساپینتو 5جلسه دوام نخواهد اورد فرهاد بهتون اجازه دخالت نداد استقلال قهرمان شد وای بروزی که شماها هرروز یه مصاحبه و وهرروز یه بهانه . سرسبدنقل انتقالات انجام شد الان بازیکنای پیروپاتال وبنجل رو جمع کنید یکسال هم دندون رو جیگر خواهیم گذاشت تا رقیب میدون داری کند خداحافظ قهرمانی
  • حیدر AU ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    پرویز خان رفیق عزیز داری راه را اشتباهی میروی. تو دروازه مشکلی نداریم تو دفاع وضع افتضاح است ( منظورم دفاع وسط است ) عارف غلامی هر روز بهتر از دیروزش است اما تنهاست و احتیاج دارد به پای راستش فشار زیادی بیاورد تا در حد جهانی باشد بقیه یا تنبل هستند یا پیر می‌شوند یا همین هستند که میبینید. جلالی و حردانی عالی هستند. تو خط هافبک اگر امید را از صنعت نفت بگیرید رضاوند هم برگردد مشکلی نیست مشکل اصلی سجاد باید مثل علی دایی سخت کوش باشد تا آن چیزی بشود که همه دوست دارند اما سجاد تنهاست یک چارچوب شناسی مثل خدا بیامرز غلامحسین خان را لازم داریم تا خیالمان راحت باشد انموقع است که این همه بازیکن را تبدیل به تیم بکنید که کار سرمربی و مدیریت است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی