نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تصمیم غیرمنتظره؛ گزینه نیمکت استقلال جانشین کریم باقری می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا عنایتی کاپیتان سابق استقلال با چند پیشنهاد برای مربیگری مواجه شده است.

درحالی‌که از رضا عنایتی به‌عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری در استقلال به‌عنوان دستیار ساپینتو نام برده شده، شنیده می‌شود سرمربی فصل گذشته هوادار که از نساجی هم پیشنهاد داشت، برای رقابت‌های جام‌جهانی از اسکوچیچ هم پیشنهاد دستیاری دریافت کرده است تا جایگزین کریم باقری در تیم ملی شود.

علاوه‌بر آن می‌گویند یک باشگاه اماراتی هم آفری را برای این مربی فرستاده، ضمن اینکه مس کرمان هم در صورت قطع همکاری با حسین خانی بی‌تمایل نیست با عنایتی وارد مذاکره شود. نزدیکان وی می‌گویند علاقه‌مند است همچنان سرمربی بماند، با این حال دستیار شدن در تیم ملی یا حتی استقلال پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای است و باید دید او درنهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

تصمیم غیرمنتظره؛ گزینه نیمکت استقلال جایگزین کریم باقری می شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • غضنفر IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    بالاخره شاید نیاز بشه در برخی بازی‌ها با دست گل بزنیم یا در برخی بازی‌ها وسط زمین خوابمون بگیره یا لازم باشه تیم مون بزن بزن راه بندازه. بالاخره به تاکتیک های اینجوری هم نیاز داریم
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    نه عزیزم هیچ پیشنهادی به ایشون نشده بخاطر شباهت ایشون با تیمش هوادار به بازی معروف به بحرینی از تیم محلات بحرین پیشنهادی دارد دیگه همه شایعس اگر هم نره یا قبولش نکنن رفت تو در انتظار کارا ته صف
  • فرهنگ IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    با بافتی که در فدراسیون و تیم ملی هست، این پیشنهاد عجیب به نظر می رسه. قبلا به نکونام هم پیشنهاد شد که اون هم عجیب بود، اما نکونام زرنگ و زیرکه و اون پیشنهاد را با بهانه ای برای تقویت جایگاه خودش رد کرد. عنایتی هم تا این بافت و تشکیلات در فدراسیون و تیم ملی هست، بهتره که قبول نکنه. اونها می خوان با آوردن امثال نکونام و عنایتی از فشار تقاضای اخراج اسکوچیچ رها بشن. در واقع، تفکرات و سلیقه های یکسان یا حداقل قابل سازگاری با نکونام و عنایتی ندارند، و میخوان ازشون به عنوان ضربه گیر سود ببرند که به یقبن افرادی مثل نکونام و عنایتی سرانجام با آنان دچار مشکل خواهند شد همونطور که آنان به فردی بااخلاق و نسبتا موجه از میون خودشون یعنی به کریم باقری هم رحم نکردند، و او را با افشای قراردادش تحت فشار گذاشتند.
  • سید IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    جذب سعید صادقی راپایان فصل معلوم میکندنه حالا
  • Ali IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    آقای سید : یعنی اگر به استقلال می آمد همین اول فصل به قول شما معلوم می کندویا می کرد .؟؟؟
  • کیون IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    عنایتی برا مربیگری تیم‌های افغانستان هم گزینه مناسبی و مظلومی هم بگذارید دستیار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی