پایان کاپیتان پرافتخار پرسپولیس و ورود رسمی به دنیای مربیگری/ خواسته قلبی سیدجلال در خصوص بازی خداحافظی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سیدجلال حسینی تصمیم نهایی خود را برای فصل بیست و دوم گرفت؛ پایان دوران بازی و سلام به مربیگری.

چهل و یک سالگی؛ کمتر بازیکنی در تاریخ فوتبال ایران توانسته تا این سن همچنان با انرژی و باانگیزه کار را دنبال کند ژن سیدجلال حسینی اما به نظر متفاوت می‌رسد. طی چند فصل اخیر به شخصه بارها او را مقابل این پرسش تکراری درباره زمان پایان دوران بازی قرار دادم و هر بار بدون هیچ مکثی پاسخ این بود: «الان فقط منتظر اعلام زمان تمرین فردا هستم، تمرین، تمرین و تمرین. فکرم روی این مسئله است.»

کاپیتان پرافتخار پرسپولیس اما اکنون در فاصله جام جهانی دیگری، مقابل یک تصمیم دیگر ایستاده است. چند ماه قبل از جام جهانی روسیه ۲۰۱۸، کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی وقت تیم ملی نام او را به طور رسمی از جمع مسافران این تورنمنت خط زد و در نهایت او در نشست خبری با حضور برانکو ایوانکوویچ خداحافظی رسمی خود را از دنیای ملی اعلام کرد. مثل خیلی دیگر از ستاره‌های تیم ملی او فرصتی برای بازی خداحافظی نیافت و در نهایت از این عرصه کنار رفت.

اکنون نزدیک به پنج سال بعد و در شرایطی که باز هم تنها چند ماه به جام جهانی دیگری باقی مانده است، سیدجلال حسینی در آستانه تصمیم مهم دیگری در زندگی‌اش قرار گرفته است. پایان کار فوتبالی و به قول معروف آویختن کفش‌ها.

جلال حسینی با ۹ عنوان قهرمانی پرافتخارترین و شاید دست نیافتنی‌ترین بازیکن از این لحاظ محسوب می‌شود. نزدیک‌ترین بازیکن از این حیث به او کمال کامیابی‌نیا است که او نیز پنج قهرمانی در کارنامه دارد و البته شاید کاری غیرممکن پیش روی خود برای نزدیک شدن به این افتخار ببیند.

سیدجلال حسینی از فصل بیست و دوم به طور رسمی به عنوان یکی از دستیاران یحیی گل‌محمدی به نیمکت پر ستاره این تیم که اکنون کریم باقری و افشین پیروانی را نیز به عنوان کاپیتان‌های اسبق تیم ملی و پرسپولیس در اختیار دارد، اضافه خواهد شد. کاپیتان از ملوان انزلی تا سایپا و سپاهان و نفت تهران و الاهلی را پرافتخار و پرماجرا طی کرد و اکنون بعد از شش فصل پرافتخار با پرسپولیس به پایان مسیر رسیده است. شماره چهار پرسپولیس البته با رد درخواست باشگاه برای برگزاری نشست خبری، اینبار می‌خواهد مسیر جدیدش را بدون خبرسازی استارت بزند و برخلاف شایعات شکل گرفته، این اتفاق قرار نیست به صورت برگزاری کنفرانس اعلان شود.

او تنها از این پس بعد از عقد اولین قرارداد دوران مربیگری‌اش که شاید خوش اقبال هم هست که از تیم پرسپولیس استارت خواهد خورد، در ابتدای لیگ بیست و دوم با پیراهن کادرفنی شرایط جدید خود را دنبال خواهد کرد. شاید او نیز روزی همانند ساکت الهامی، مجتبی حسینی و حمید مطهری که از دستیاری یحیی گل‌محمدی به نیمکت سرمربیگری رسیدند، این مسیر را نیز طی کند.

نکته اما یک خواست قلبی از کاپیتان است؛ بازی خداحافظی با پیراهن ملوان و پرسپولیس. دو مکتب و تیمی که سیدجلال حسینی خود را از این دو دور و جدا نمی‌بیند. شاید این اتفاق خیلی زود و در پیش فصل رقم بخورد و سیدجلال با پوشیدن پیراهن هر دو تیم، به طور رسمی از دنیای بازی خداحافظی کند و کار مربیگری‌اش را استارت بزند.

پس یادداشت کنید؛ امروز چهار تیر؛ آغاز سوپرمن با کت و شلوار مربیگری.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    بهترین و حرفه ای ترین وپرافتخارترین و پرسپولیسی ترین فوتبالیست تاریخ. همه ی ما واقعا دوسش داریم و امیدوارم همیشه موفق باشه❤️
  • چه شود!!!!!! 1401 را بخاطر بسپارید،،، IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    چه شود!!!!!(1401را بخاطر میسپاریم اق کریم ، اق جلال و یحیی) رو نیمکت چه میخواستن چی شد،،چه شیر تو شیری مبشه امسااال
  • ورنام IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    مبارکش باشه مربی گری
  • شهیاد IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    سید واقعن حیفه کاش این خبر اشتباه باشه. حالا که ما پتانسیل قهرمانی آسیا رو داریم باید بمونه این کارو انجام بده و جام قهرمانی آسیا رو بگیره بعدش دیگه واقعن اگه نظرش اینه که بازی نکنه اشکال نداره. ولی امسال با این همه آدم مدعی اگه کسی مثل سید جلال کنار تیم نباشه حواشی تیمو نابود می کنن. بسیار کار سختی پیش روی پرسپولیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی