حمله تند عضو هیئت مدیره استقلال‌ به فدراسیون/ دوستان دچار کج فهمی شدند/ چطور بازیکن ۳ میلیاردی ۲۰ میلیارد می‌شود؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

محمد مومنی گفت:‌ من نمی‌توانم اذهان مسموم را درست کنم ذهن خودم نسبت به قضایا سالم است و اظهارنظر کردم.

محمد مؤمنی در خصوص بیانیه فدراسیون فوتبال درباره لیست تیم ملی برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت:‌ این حق را برای باشگاه استقلال قائلیم که به بازیکن مدنظرمان قول‌هایی بدهیم. اینکه گفتیم باشگاه استقلال هستیم، استقلال هستیم و اینکه گفتیم تیم ملی نیستیم واقعیت امر است. قول‌های ما در چارچوب وظایف حیطه اختیارات‌مان است. اینکه دوستان کج‌سلیقگی کردند یا برای فدراسیون فوتبال کج‌فهمی شده امری است که به خودشان ارتباط دارد.

وی افزود: ما در جایگاهی نیستیم که برای فدراسیون فوتبال طرح و برنامه‌ای بنویسیم ولی برای خودمان می‌توانیم برنامه‌ای را مدون کنیم و با بازیکنان صحبت کنیم. فکر نمی‌کنم به فدراسیون فوتبال ارتباطی داشته باشد که گفتیم ما تیم ملی نیستیم و کجای مسأله بغرنج است؟‌

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود به فدراسیون ملی فوتبال تهمت زده‌اند؛ عنوان کرد: من نمی‌توانم اذهان مسموم را درست کنم ذهن خودم نسبت به قضایا سالم است و اظهارنظری کردم. حالا آنها ذهن‌شان طور دیگری است و به جاده خاکی می‌زنند. می‌گویند حرفی را یکی می‌زند و یکی دیگر برمی‌دارد. آن قضایا به من چه ارتباطی دارد؟ شما می‌خواهید بزرگ‌نمایی کنید و باشگاه استقلال را زیر سؤال ببرید این‌ها مسائل دیگری است حاشیه‌ای است که دوستان نسبت به آن اطلاعات کامل ندارند.

مؤمنی گفت: دیشب با کامرانی‌فر صحبت کردم با میرشاد ماجدی صحبت کردم گفتم این قضیه‌ای که گفتم این طور بوده کامرانی‌فر هم اعلام کرد باید با هم بنشینیم صحبت کنیم و دیدگاه شما را هم ببینیم. آنها از دیدگاه خودشان نگاه کردند که به باشگاه استقلال و به شخص من هیچ ارتباطی ندارد. ماجدی هم گفت من قضیه را بررسی می‌کنم. بیانیه‌ای دادند که انگار ما ارکان فدراسیون فوتبال را به هم زدیم. اگر فدراسیون فوتبال خیلی مدعی این قضایا است به قراردادها ورود کند که یک بازیکن سه میلیاردی چطور ۱۹، ۲۰ میلیارد می‌شود؟‌ نه اینکه حرفی که در چارچوب اختیارات خودم گفتم بیانیه بدهند آن هم روز جمعه که همه دنبال کار خانواده‌شان هستند! این حاشیه‌سازی و جوسازی علیه باشگاه و شخص من است که هیچ ارتباطی ندارد.

مهاجم اسبق استقلال در مورد قرارداد سعید صادقی اظهار داشت:‌ من قرارداد او را ندیدم خودم سال‌های قبل فوتبال بازی کردم. شاید برای افرادی که در فوتبال نبودند بغرنج باشد ولی هر جا بروید اگر خوب بازی کنید آپشن تیم ملی را می‌دهند. می‌گویند سعی می‌کنیم به تیم ملی دعوت شوید مگر قبلا بازیکنانی مثل دانیال داوری گلر سوم تیم ملی نبود. در آلمان مگر به او آفر تیم ملی دادند؟ یا بازیکنی که در آمریکا بازی می‌کرد (بیت آشور) این‌ها برای اردوی تیم ملی می‌آمدند. به ایران هم اصلا نیامده است مگر این‌ها بازیکنان تیم ملی نبودند؟ آنها هم آفر داشتند در قراردادشان بوده، در همین کشور خودمان بازیکنانی به خاطر نرفتن به سربازی در ۲۸ سالگی به تیم ملی دعوت شدند این‌ها معلوم است و نیازی نیست من بگویم. پیشینه فدراسیون فوتبال مشخص است و من نمی‌توانم از خودم بگویم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: بازیکنی به تیم ملی دعوت شد که به سربازی نرود اسمش هم هست و نمی‌خواهم بگویم. بازیکنانی با این شرایط هستند چطور بازیکنی که دو سال بازی نکرده به تیم ملی دعوت می‌شود؟ برای چه؟‌ من اینجا به عنوان یک مدعی هستم و تیم ملی برای من هم است. بازیکن فوتبال این کشور بودم. من هم جزئی از این فوتبال هستم اگر قرار است پاکسازی شود خودم با اشتیاق دوست دارم این اتفاق بیفتد اما چطور است بازیکنی می‌خواهد کانادا برود اسمش در لیست تیم ملی قرار می‌گیرد. می‌خواهد قطر برود می‌گویند نه ما قانون را رعایت می‌کنیم. باید این‌ها را هم ببینیم این‌ها چندجانبه است. آیا من محمد مؤمنی متوجه نیستم و در این فوتبال بازی نکردم؟‌ وقتی پلی‌اکریل اصفهان بودم و به استقلال آمدم به من هم گفتند اگر خوب بازی کنی می‌توانیم تو را به تیم ملی بفرستیم کما اینکه این اتفاق افتاده است. آنهایی که در فوتبال نبوده‌اند فکر می‌کنند این بند آنچنان بند بزرگی است. سرمربی تیم می‌گوید خودم که مربی بودم به بازیکنان می‌گفتم شما را از لیگ دو به لیگ یک می‌فرستم به خاطر ارتباطی که دارم و این طبیعی است و غیرمعمول نیست.

مؤمنی در مورد اینکه آیا در تیم ملی به استقلالی‌ها اجحاف می‌شود گفت: ما که کسی را در تیم ملی نداریم. خودمان زحمت می‌کشیم. آجورلو، هیئت مدیره و کادر فنی تنها هستیم. باشگاه‌ها نباید در تیم ملی نماینده داشته باشند ولی به هر حال استقلال هم این توانایی را دارد که یک نفر را در تیم ملی داشته باشد. چگونه است که در کادر فنی همه بچه‌های پرسپولیس هستند خیلی هم خوب است. چرا استقلال ندارد؟‌ مگر در همان سطح نبودند؟ در جام‌جهانی بازی کردند بازیکنان استقلال نبودند؟‌ زمان قلعه‌نویی از استقلال بوده از پرسپولیس هم بوده و این طبیعی است. اینکه پرسپولیسی‌ها هستند و استقلالی‌ها نیستند حرفی نیست ولی طوری صحبت می‌کنند انگار متهم ردیف اول فدراسیون فوتبال، ما هستیم. فدراسیون فوتبال مشکلات خودش را به روز کند و مسائل را درست کند. باید همه کاری کنیم که فدراسیون موفق شود نه اینکه ما اسم گفتیم، کج‌سلیقگی دوستان است. ما استقلال هستیم تیم ملی هم که نیستیم که برای جام‌جهانی به کسی قول بدهیم در حیطه اختیارات من نیست که به بازیکنی قول بدهم در چارچوب وظایف خودم کار کردم و هیچ ایرادی هم نمی‌بینیم دوستان شلوغش کرده‌اند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد زمان بازگشت ریکاردو ساپینتو به ایران گفت:‌ او در کشور خودش حضور دارد. احتمالاً آخر هفته به ایران برمی‌گردد ما برای شروع تمرینات با او صحبت کردیم و خودش در هماهنگی با مدیریت باشگاه تصمیم می‌گیرد. یکی از خصوصیات بارز ساپینتو این است که ارتباط جمعی بسیار خوبی دارد تا از تمام پارامترهای استقلال نهایت استفاده را داشته باشد. خالی از لطف نیست فرهاد مجیدی هم از نظراتش در مورد بازیکنان و مدیریت باشگاه او را مطلع کند، استفاده از تجربیات دیگران می‌تواند او را زودتر به هدف برساند. قرار است مجیدی و ساپینتو با هم صحبت کنند و ارتباط داشته باشند.

مؤمنی در مورد اینکه آیا کاوه رضایی به این تیم اضافه خواهد شد عنوان کرد:‌ مدیریت باشگاه تمام موارد را همانطور که فصل قبل به مجیدی دادند الان هم به ساپینتو دادند در مورد هیچ بازیکنی اظهارنظر نمی‌کنیم همه موارد را خود سرمربی تیم اظهارنظر می‌کند. اگر می‌بینید که هواداران مقداری ناآرام هستند به خاطر این است.

وی در مورد اینکه آیا مذاکرات قبلی با کاوه رضایی پاسخ روشنی داشته است گفت:‌ نه، هنوز جواب نداده و پاسخ روشنی نرسیده است. شنیده‌ایم که مصدوم است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود حسین‌زاده با شارلروا به توافق رسیده عنوان کرد: او با استقلال قرارداد دارد که باید در موردش صحبت شود من هم شنیده‌ام که با بلژیکی‌ها صحبت کرده در جریان توافقش نیستم.

مؤمنی در مورد بازگشت مهدی قائدی اظهار داشت :‌او یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و خواهد بود من در رسانه‌ها خواندم با الاهلی تمدید کرده و ادامه می‌دهد. پس حضورش در استقلال شایعه است.

وی در مورد جذب محمد محبی اظهار داشت:‌ برای او درخواست زده‌ایم و تمایل داریم به تیم بیاید. تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد حضور سعید عزت‌اللهی در استقلال گفت: او بازیکن ملی‌پوشی است که بدمان نمی‌آید که اضافه شود.

مؤمنی در مورد وضعیت وریا غفوری عنوان کرد:‌ او فعلاً در استقلال است تا سرمربی بیاید. ما با کدام بازیکن مذاکره کردیم که با غفوری مذاکره نکردیم؟ با کسی مذاکره نکردیم. با چند بازیکن خارجی صحبت کردیم. بازیکنانی که در تیم استقلال کار کردند، هستند.

وی در مورد وضعیت یامگا، آمانوف و سیلوا اظهار داشت: در حال صحبت هستیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت فرشید اسماعیلی و مهدی مهدی‌پور گفت: من مطلبی دیدم که العربیه خواهان مهدی‌پور است. در جریان رفتن او به این تیم نیستم فکر می‌کنم همه بازیکنان استقلال قرارداد دارند. این طور نیست که بتوانند فسخ کنند و از تیم جدا شوند. این کار حتما با اطلاع قبلی صورت می‌گیرد ولی سعی می‌کنیم مهدی‌پور را حفظ کنیم. فرشید اسماعیلی هم بازیکن این تیم بوده و بدمان نمی‌آید کنار ما باشد اگر از تیم خودش جدا شود مهره خوبی است.

مؤمنی در مورد اینکه چقدر قرار بود به سعید صادقی پرداخت شود عنوان کرد: نمی‌دانم واحد مالی ما با او صحبت کرد. او یک بازیکن معمولی است. کاملا معمولی است باشگاه راغب بوده او را جذب کند اما معمولی است. ایجنت‌هایی که این بازیکنان دارند خوب است کمیته اخلاق به سراغ آنها برود چگونه است که یک ایجنت بازیکن را این طرف و آن طرف می‌برد این وسط منافع چه کسی در میان است؟ این‌ها درد فوتبال ما است. کمیته اخلاق باید به این مسائل ورود کند تا به حال ایجنتی دیده‌ایم که بگوید چرا این قیمت افزایش پیدا کرده؟ در دولت زحمت می‌کشند که قیمت‌ها کنترل شود هر روز به مغازه‌ها سر می‌زنند کمیته اخلاق هم به این قضیه ورود کند که چرا قیمت بازیکن افزایش پیدا کرده؟ مگر این بازیکن چه کار کرده؟‌ چه اتفاقی افتاده که الان از این مبلغ به این مبلغ رسیده است؟

وی در گفت‌وگو با برنامه سلام صبح به خیر در خصوص اینکه اگر صادقی به استقلال می‌آمد آیا همین حرف را می‌زد،‌گفت:‌ حال که نیامده اگر به استقلال می‌آمد که من اینجا نبودم و شما من را دعوت نمی‌کردید.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا اگر صادقی به استقلال می‌آمد می‌گفت بازیکن تاپی است اظهار داشت: نه، من اظهارنظرم را نسبت به او گفتم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • کیارش US ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    والا شما انقدر دست پیش گرفتین پس افتادین فرموده بودی جناب مومنی چرا پرسپولیس تو کادر فنی تیم ملی نمایندگی داده بنظر خودت این حرف چقدر درسته همیشه قبل از هر کاری تو این چند ساله جار و جنجال کردین بعد از مظلوم بودنتون گفتین این حنا دیگه رنگی نداره در اینکه باهات موافقم که ارزش این بازیکن انقدر نیست ولی این مساله ربطی به فدراسیون نداره اگه یه فدراسیون مقتدر سر کار بود و ادمی محکم که از قضا رفیقتون جتاب ماجدی نباشه به بدترین حالت ممکن باهاتون برخورد میکرد این جریانی که دارین پیش میبرین اخرش رسوایی بدی براتون بهمراه داره
    • کیسه حکومتی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      در اون صدا و سیما میلی گل گرفت هر روز روزانه پنج بار تریبون صدا و سیما اختیار مدیران باشگاه حکومتی کیسه هست تا علیه تیم مردمی پرسپولیس بدون دفاع مدیران پرسپولیس یه طرفه هرچی دوس دارن علیه پرسپولیس میگن پرسپولیس مظلوم به خاطر مردمی بودن اش جز خدا و مردم هیچ کس نداره افتخار می کنم هوادار تیم مردمی پرسپولیس هستم
    • سامی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      معلوم بود از عدم جذب صادقی ناراحته که حرف از آپشن تیم ملی زده ...اتفاقا من خوشحالم که نیومد استقلال ، تیم باید یکدست باشه و بازیکنا در یک حد پول بگیرن...امیدوارم بجای خرید بازیکنان این چنینی به تیم امید باشگاه هم نگاهی داشته باشیم ... راجع به فرشید اسمائیلی هم کاملا مخالف برگشتش هستم ...توی چند سالی که توی استقلال بوده 10 گل هم نزده و کاملا نمایشی بازی میکنه و در خدمت تیم نیست ... بره گل گهر یا سپاهان به نفع خودش هم هست ، مثل آرش رضاوند که در فولاد موفق شد
    • مور وملخ IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      می بینم که باز لنگیها هوچیگر باز ریختند بیرون ودچار توهمات شدند بگذارید به شماها هالی کنم اگر رونالدو و ومسی را هم بیاورید با این گلممد به هیچ نخواهی رسید راس هرم مشگل است بازی کن گرفتن هنر نیست مطمئن باشید همه اینها مثل اسدی بنده خدا به بازیکن معمولی تبدیل می شوند مثل گلممد که در زمان بازیگریش تبدیل به یک بازیکن معمولی شد وبه فولاد رفت زیر نظر بگویچ احیا شد
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      حیف حیف حیف نمی دانم چرا وزارت ورزشی نظارتی به این ریخت وپاشهای لنگ صفتان نمی کند واقعابه چاه نفت وصلند این لنگ صفتان یا تاجر فرشند
    • حسین IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      لنگیها بدانند بازی‌های تیم ملی درجام جهانی ۳بازی بیشتر نیست ومفتضحانه حذف می شوند پس بی خودی قول جام جهانی به بازیکنان نگون بخت ندهند وآنان را تطمیع نکنند چون کادر فنی ندارد تیم ملی حالا اگر کی روش کبیر بود میشد کاری کرد وجلوی باختهای سنگين را گرفت
    • منطق IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      درود بر محمد مومنی واقعا قشنگ ومنطقی صحبت کردند حالا آنهایی که خودرا مدیر رسانه ایی تیم ملی می‌دانند اگر منطق دارند ومرد هستند بیایند ومستقیم جلوی آقای مومنی حرف بزنند با منطق محکمه پسند
    • حقیقت IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      وقتی که سردار رشید ودلیر آبی ریس فدراسیون شد پوست همه رانت خواران وجیره خور قرمز را خواهند کند ولنگ دیگر حامی نخواهد داشت چون سردار مثل شیر آنجا هست که دیگر اجازه ثبت وسفارش به لنگ نخواهند داد
    • کیارش US ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      خب بعضیا ظاهرا ارزوی حذف تیم ملی رو دارن و منافع باشگاه رو به منافع ملی ترجیح میدن یزمانی استقلال جای ادمای بزرگی بود که حداقل اداب سخن گفتنو داشتن مدیر که این باشه که مثلا منطقی؟؟؟!!!!! صحبت میکنه وای بحال هواداران در مورد چاه نفت و این چیزا صحبت نمیکنم فقط یه چیز میخام اینکه میزان هزینه کرد هر دو تیم تو ۵ سال گذشته به شکل شفاف مشخص بشه بعد شماها که با کمک قلعه نوعی تو جام جهانی ۲۰۱۴ پدر تیم کی روش رو دراوردین لقب کبیر رو روی اون نزارین شاید برگشت و اینبار با شما گرفت اونموقع اینطوری حرف نمیزنین ور اخر نه خودتونو گول بزنین نه فوتبالو خراب کنین و به جنگ تبدیلش کنین
    • منطق IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      آقای کی آرش چه بخواهیم چه نخواهیم تیم ملی با نتیجه مفتضحانه در ۳بازی در قطر حذف خواهد شد حالا دلایلش را همه می دانند شانسی که نیست بتوانیم موفق باشیم برای هرکاری برنامه ریزی دقیق لازم است که ما فاقد آن هستیم حالا تو بگو بعضی ها دلشان می خواهد یا نمی خواهد آیا می‌شود هیچ درس نخواند ودر کنکور قبول شد
    • استیل آذین ۲ IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      لنگپولیس با گلممد راه استیل آذين هدایتی را می‌رود منتهاش این از پول بیت المال وآن از پول هدایتی بود
    • کیارش US ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      اقا یا خانم منطق اولا کی ارش و ته و کیارش دوما یادت باشه همیشه میشه تو فوتبال ایران اتفاق های غیر قابل پیش بینی بیفته مثل محبوب شدن کسانی که زمانی منفور بودن و تطهیر کسانی که خلافهایی که میکردن مثل روز روشن مشخص بود مثل انتخاب شدن قطبی و در اومدن علی دایی تو مقدماتی ۲۰۱۰ و باخت توی ازادی جلو عربستان هیچ بعید نیس کی روش بزرگ برگرده و دوباره نظم و انضباط به تیم برگرده و اون موقع خیلی چیزا عوض میشه
    • هوادار IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      ای کاش باشگاه‌ پرسپولیس بجای بازیکن اسمی سرمربی بزرگ خارجی می آورد تا بازیکن بسازد از تیم های رده امید وجوانان بازیکن نخبه تحویل فوتبال میداد الان باشگاها مثل سپاهان اصفهان، تراکتور واستقلال سرمربی خارجی آوردند بعد یحیی می خواهد با آنها مقابله کند با کدام دانش
    • کیارش US ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      دوست عزیز اقا یا خانم حقیقت اینو ما عادت داریم از گذشته که تاج تیمسار بودین تا الان که استقلال سردارین و یادمون نمیره که از بالا برای خدمت نرفتن بازیکناتون لابی میکردن و یا رفتار زشتش جلوی اون خبرنگار خانم و ... در گذشته با اون بلایی که سر پاس اورد خیلی خوشگل میشه رییس فدراسیونم بشه اونموقع لیگ ایران از حرفه ای احتمالا به گل کوچیک تنزل پیدا میکنه و شاهد افتضاح های بیشتری خواهیم بود
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      لنگیها مافیایی در خرج کردن پول‌های مستضعفان حرف اول را می زنند بعد هم آقای فرشی میاد ومیگه چرا مدیر عاملان باشگاها به استقلال قهرمانی پاک را تبریک گفتند عجبند این لنگیها مثل گربه هستند هر جوری پرتشان کنید روی چنگ می ایستند
  • ناشناس IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    ابله رییس فدراسیون الان ;کیسه کشه ......والا انقدر غر زدن نداره
    • لنگ مایه ننگ IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      آقای مومنی باز آب بیشتری در لانه مورچگان ریختی وسراسیمه هریک به نوعی داد وفغان سر داده اند.... کارها اگر سرجایش خودش بود این لنگی ها قورباغه هفت تیر کشی نمی شدند
  • نگین شریعتی هستم IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    اگه معمولیه چرا دو روزه از شدت فشار هر شبکه میزنیم دارین مصاحبه میکنین میگین معمولیه ؟یه قرص فشار بندار بالا برادر من
  • رضایاک IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    نتونستن بازیکن خصوصا بازیکن مورد علاقشون را بگیرن آمپر زدن، خخخخ من فقط خوشم میاد کیسه کشا میسوزن‌ چون نمیخوان قبول کنن بازیکنای تاپ تو تیم درجه دوشون نمیرن خخ
  • بله پرسپولیس خود تیم ملیه IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    وقتی بازیکن درجه سه میشه معاون یکی از مهمترین باشگاه‌های ما معلومه برای کسب شهرت هرحرفی میزنه وهزاران مصاحبه میکنه که دیده بشه اصلا ارزش بیانیه نداشت
  • پرسپولیس نماد اصالت آریایی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    کریم باقری که به خواست خودش برگشت پرسپولیس استیلی رو هم ماجدی کیسه کش انتخاب کرد به عنوان سرپرست ...
  • گل گوهر فدای کیسه ناپاک شد IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    چون ارتش فحاش همه پیشکسوت های استقلال رو نابود کرد، از زرینچه و فکری گرفته تا پاشازاده و مرفاوی
  • محمدی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    بنده خدا ها چقدر فشاری شدن ....اصن فک نمیکردم اینجوری بسوزن
  • LILI IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    برای یک بازیکن معمولی به قول خودشون، این همه تلاش کردن و شک نکنید مبلغی که هر تیمی به اقای صادقی پرداخت می کرد قطعا بالا بوده. حالا که شکست خوردن در جذب این بازیکن، میان فرافکنی میکنن و از دست ایجنت ها ناله میکنن.اگر آقای صادقی رو جذب کرده بودید واقعا این حرف ها رو میزدید؟؟ شما با جذب آقای قاسمی نژاد خودتون رو برنده دربی نقل و انتقالاتی نامیدید اما الان آقای صادقی شدن معمولی؟ همین آقا اگر صادقی جذب میشد قطعا چابلوسی مدیر برنامه های آقای صادقی رو هم می کرد.
  • ششتقلال IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    اونوقت ماجدی رییس فدراسیونه و با لیدرهای استقلال وسط لیگ گعده و جلسه میزاشت مشکلی نبود
  • مکتب سخیف عابی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    این دیگه سئوال داره؟ چون پیشکسوت های استقلال توی خود استقلال وقتی دستیار میشن زیرآب سرمربی ها رو میزنن،تیم ملی که بماند
  • كاج عابي IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    همونجوري كه كيسه هاي متوهم قهرمان ميشند خخخخ
  • صالحی تهرانی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    جناب مومنی چرا بخاطر دو تا تلفن از موضع خودتون عقب نشینی کردید؟ مگه چجوری تهدیدتون کردند که یهو لحنتون اینجوری شد .یه بنده خدا رو می خواستند زندان کنند بعد اومد به درستی از خودش دفاع کرد و گفت چرا من باید زندانی بشم و از این صحبت ها ‌فرداش یه نفر اومد بهش گفت اگر از حرفت برنگردی زندانت رو دو برابر میکنیم در حالیکه قاضی اصلی بخاطر دفاع خوبش می خواست او رو ببخشه .خلاصه فرداش متهم به جای پافشاری تو حرف های اولش میاد دو ساعت در مورد خوب بودن زندان و اینکه اصلا من حقمه که برم زندان و من قطعا لیاقتم زندانه و ... خلاصه قاضی هم از بخشش او پشیمون میشه و دستور میده دو برابر زندانش کنند دستور تحقیقی هم که صادر کرده بود لغو میکنه و تمام . این حکایت محمد مومنیه که کافی بود رو حرف حقی که زده بود پافشاری کنه که همه لجن های تیم نجاست پیروزی تو تیم ملی بیاد روی آب ولی اومد خودشو اینجوری محکوم کرد و کم مونده بود بگه اصلا محمد مومنی چه حقی داشته حرف بزنه اصلا پیروزی چی ها باید تیم ملی رو در دست داشته باشند و مافیای تیم ملی دستشون باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی