نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پایان رویای هواداران استقلال؛ بازگشت مهم‌ترین ستاره به جمع آبی‌ها منتفی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام عضو هیات مدیره استقلال این باشگاه برنامه‌ای برای بازگرداندن مهدی قایدی ندارد.

در حالی که طی روزهای اخیر خبرهای زیادی در خصوص تلاش استقلال برای بازگردان مهدی قائدی به این تیم مطرح شده بود اما آبی ها قصدی برای انجام این کار ندارند.

محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که مهدی قائدی در لیست این باشگاه برای فصل آینده نیست و این بازیکن شانسی برای بازگشت به جمع آبی پوشان پایتخت ندارد. مومنی در این خصوص گفت: «او یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و خواهد بود من در رسانه‌ها خواندم با الاهلی تمدید کرده و ادامه می‌دهد. پس حضورش در استقلال شایعه است.»

بازگشت قائدی هزینه های زیادی را برای باشگاه استقلال در پی خواهد داشت. به همین دلیل این باشگاه قبل از اینکه توقع برای بازگرداندن این بازیکن ایجاد شود اعلام کرده که این بازیکن در لیست این تیم قرار ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    مگه استقلال مدیرهم داره راستی میگن مدیرعامل تیم پاس داره تواستقلال رای جمع میکنه برای ریاست فدراسیون راسته ....خجالت بکشین نزاشتین دوروز هوادارخوشحال باشه بعدازقهرمانی یک خبر درست خوب هواداراستقلال نشنیده وآجرلو چراغ خاموش داره تیمومیبره تودره مدیربی سواداین میشه دیگه
    • هادی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      از اون موقع که بهترین مدیر عامل دنیا بود وای اگر حکم جهادم دهد دوما کدوم ستاره!؟؟؟ قایدی فکر کردید همون قایدی قبل رفتن به امارات نابود کرده فوتبالش رو بازم با همون وضعیت تیم فرهاد مجیدی رو ترجیح داد به استقلال
  • رضایاک IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    الان مومنی کیسه چی میاد به دیاباته هم گیر میده خخخ مثلا میگه بند فسخ یک بازیکن را با بند کفش بازیکن دیگه اشتباه گرفتیم و دیاباته از دست رفت خخخ، بشین فکر کن در عوض هوچیگری. بشین ببین تیمتون چی نیاز داره نه که دخالت کنی تو تیم ما خخخ ولی خیلی حاااال داد سوختنتون خخخ مدام میگفتن صادقی کیسه کشه و جایی نمیره... خخخخ صادقی بدون حتی لحظه ای فکر به باشگاه بی افتخار کیسه لباس پرسپولیس را بر تن کرد : )
    • لنگی بی منطق IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      پسر خوب لنگ پیشنهاد بالاتری بهش داده وگرنه از چشم و ابروی لنگ خوشش نیومده
  • بهزاد ایمن IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    از اولشم جوک بود☺☺☺

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی