نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تأثیرگذارترین ستاره‌های جهان ورزش چه کسانی هستند؟/ فاصله معنادار رونالدو با مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو با ۱۴۵ درصد جست‌وجوی بیشتر از رقیبش لیونل مسی، تاثیرگذارترین ستاره ورزشی جهان است.

داده‌های جدید نشان می‌دهند که کریستیانو رونالدو تاثیرگذارترین ستاره ورزشی جهان است. مهاجم ۳۷ ساله منچستریونایتد به دلیل عملکردهای باورنکردنی و دوران طولانی حرفه‌ای بودنش به یکی از بزرگترین نام‌های تاریخ ورزش تبدیل شده است.

و همانطور که توسط وبسایت betting.com گزارش شده، نام او با فاصله زیادی پرجست‌وجوترین نام ستاره ورزشی در سطح جهان است. به طور متوسط نام رونالدو ۱۱ میلیون بار در ماه جست‌وجو می‌شود. که تقریباً پنج میلیون بار بیشتر از بزرگترین بازیکن بعدی است: بازیکن فوتبال آمریکایی رایان رامچیک. فوتبالیست تهاجمی ۲۸ ساله ۶٫۱ میلیون جست‌وجو در ماه دریافت می‌کند، رقمی که او را از نیمار مهاجم پاری‌سن‌ژرمن که نامش ۵٫۸ میلیون مرتبه جست‌وجو می‌شود با فاصله کمی جلوتر می‌اندازد.

لبرون جیمز اسطوره بسکتبال با ۵٫۳ میلیون جست‌وجو نفری بعدی است و او تنها ستاره ورزشی دیگری است که بیش از ۵ میلیون جست‌وجو در ماه دارد. مسی رقیب دیرینه رونالدو با ۴٫۸ میلیون در رده پنجم قرار دارد. احتمالا به این دلیل که بازیکن آرژانتینی کمتر از همتای پرتغالی خود اهل شهرت است. پس از مسی در لیست، بازیکن فوتبال آمریکایی تام بردی، برنده هفت بار سوپربول، با ۴٫۳ میلیون جست‌وجو قرار دارد. و سپس زوج فرمول یک لوئیس همیلتون و مکس فرستاپن می‌آیند. فرستاپن به شکلی دراماتیک، همیلتون را در کسب عنوان قهرمانی سال ۲۰۲۱ ناکام گذاشت، اما این راننده بریتانیایی است که در این موقعیت برتری دارد؛ ۳٫۹ میلیون در مقابل ۳٫۸ میلیون. آرون راجرز، سومین بازیکن فوتبال آمریکایی است که در فهرست ۱۰ ستاره برتر ورزشی قرار گرفت که بیشترین جست‌وجو را داشته‌اند. و کانر مک‌گرگور فوق ستاره مبارزه قهرمانی لیست را تکمیل می‌کند. با اینکه این مرد ایرلندی نزدیک به یک سال مبارزه نکرده بود میانگین ماهانه ۳٫۱ میلیون جست‌وجو را به دست آورده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ronaldo US ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    خب داداش معلومه رونالدو بهترینه. سلطان تو همه چی از مسی با اختلاف فاحشی جلو تره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی