نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
انتخاب عجیب ستاره قرمزها/ انتقال به تیمی که می‌خواست از آن انتقام بگیرد!/ شرایط مالی وضعیت را پیچیده کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول در حال بررسی این مورد است که در تابستان امسال به مو صلاح هم مانند سادیو مانه اجازه خروج بدهد. 

مالکان باشگاه لیورپول، گروه FSG، اگر پیشنهادی در حدود ۶۰ میلیون پوند دریافت کنند، این فروش شوکه‌کننده را بررسی خواهند کرد. و رئال‌مادرید در بین باشگاه‌هایی است که وضعیت حساس صلاح را زیر نظر دارند.

مانه این هفته با مبلغ ۳۵ میلیون پوند به بایرن‌مونیخ نقل مکان کرد و لیورپول از فروش این ستاره سنگالی که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده بود، پول نقد خوبی دریافت کرد. سناریوی مشابهی در مورد ستاره مصری قرمزها شروع می‌شود که می‌تواند تابستان آینده به طور رایگان از آنجا برود.

صلاح ۳۰ ساله تقریباً یک سال است که بر سر درخواست دستمزد هفته‌ای ۴۰۰ هزار پوندی برای امضای قرارداد جدید، با باشگاه به مشکل برخورده است. لیورپول دوست دارد بهترین گلزن فصل گذشته‌اش همچنان در باشگاه بماند، اما آنها ساختار دستمزد خود را برای نگه داشتن او در آنفیلد به هم نمی‌ریزند. صلاح کمتر از ۲۴۰ هزار پوند در هفته‌ای که به ویرجیل فان‌دایک پرداخت می‌شود دریافت می‌کند و می‌گوید که نمی‌خواهد با همچین مبالغی در باشگاه بماند.

رئال در حال تماشای تحولات است و می‌تواند یک معامله بزرگ پیشنهاد بدهد؛ با وجود خصومتی که بین صلاح و ستاره‌های رئال پس از دو جدال فینال لیگ قهرمانان در پنج فصل گذشته به وجود آمده است. کارلو آنچلوتی، سرمربی برنابئو، معتقد بود کیلیان امباپه را در تیمش خواهد داشت اما مهاجم فرانسوی تصمیم گرفت قرارداد جدیدی با پاری‌سن‌ژرمن امضا کند.

رئال فکر می‌کرد که باید یک سال دیگر صبر کند تا صلاح را به دست آورد، اما نگرش لیورپول پس از پرداخت مبلغ ۸۵٫۳ میلیون پوند برای داروین نونیس، سخت‌تر شده است. لوئیس دیاس، با مبلغ ۴۹ میلیون پوند در مجموع، در ژانویه به خدمت گرفته شد در حالی که ۷٫۷ میلیون پوند برای فابیو کاروالیو، که به تازگی از فولام به این تیم پیوسته، پرداخت شده است.

لیورپول می‌داند که با حفظ صلاح، یک قمار بزرگ مالی برای به دست آوردن مجدد عنوان قهرمانی انجام می‌دهد. اما مالک باشگاه گروه FSG در امور مالی باشگاه محتاط هستند و ممکن است تصمیم بگیرند که این پول را بگیرند؛ اگرچه آنها از فروش به رقیب لیگ برتری خود خودداری می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهراب IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    جالب میشه صلاح بره رئال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی