نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دو ستاره استقلال در آستانه جدایی/ پیشنهادات خارجی رسید
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال اینکه دو بازیکن موفق فصل گذشته استقلال از این تیم جدا شده و در لیگ‌های خارج از کشور توپ بزنند وجود دارد.

احتمال اینکه دو بازیکن موفق فصل گذشته استقلال از این تیم جدا شده و در لیگ‌های خارج از کشور توپ بزنند وجود دارد.

در حالی که باشگاه استقلال هنوز هیچ بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته و با بازیکنان فصل گذشته‌اش که قراردادشان به اتمام رسیده هنوز به توافق نهایی نرسیده است، این احتمال وجود دارد که دو بازیکن تاثیر گذار فصل گذشته خود را هم به دلیل حضور در آن سوی مرزها از دست بدهد.

مهدی مهدی پور بهترین پاسور استقلال در فصل گذشته و یکی از بازیکنان موفقی که به دلیل درخشش در این تیم و تاثیر فراوان در قهرمانی به تیم ملی هم دعوت شد، مورد توجه العربی قطر قرار دارد و احتمال اینکه این بازیکن ۲۸ ساله با پیشنهادی اغوا کننده مواجه شود وجود دارد.

همچنین امیر حسین حسین زاده هافبک جوانی که در اولین سال حضورش در استقلال خوش درخشید و بدون احتساب ضربات پنالتی اولین گلزن استقلال و دومین گلزن برتر لیگ شد و از او به عنوان یکی از پدیده‌های احتمالی جام جهانی یاد می‌شود نیز با پیشنهادی از لیگ بلژیک روبرو شده است.

با اینکه قرارداد این دو بازیکن تا پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ می‌باشد، اما گفته می‌شود در قرارداد آنها بندهایی قرار دارد که می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد ترانسفر آن را فعال کرده و از این تیم جدا شوند. باید دید در آینده‌ای نزدیک سرنوشت این دو بازیکن ملی پوش و موفق چه خواهد شد و آیا فصل آینده هم با پیراهن استقلال در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند یا به جمع بازیکنان لژیونر می‌پیوندند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهبازی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    آقای آجرلو، اگر دلت را به رای فدراسیون خوش کردی ، بدان که روی صندلی ریاست نخواهی نشست. اگر هم دل خوش کردی به مظلومی و مومنی، بدان که این دو نفر آنقدر تعطیل هستند که قدرت خریدن یک کیلو میوه را هم ندارند. هواداران استقلال بزودی از خجالت شماها در خواهند آمد.
  • کامی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    هر کی میخاد بره ......
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    آجرلو داره به درودیولرمیزنه همین چندتابازیکنی هم که موندنرو فراری بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی