ابراهیم قاسمپور
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر فنی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: دوست داریم منصوریان در نفت آبادان بماند اما باید سریع‌تر تکلیفش را مشخص کند.

ابراهیم قاسمپور درباره انتخاب خود به عنوان مدیر فنی جدید تیم نفت آبادان اظهار داشت: هرچه در خانه نشستم و قصد داشتم خودم را درگیر فوتبال نکنم فایده‌ای نداشت و در نهایت تصمیم گرفت به تیم شهرم کمک کنم. ان‌شاءالله خیر است.

وی درباره اینکه آیا فعالیت همزمانش در پست مدیرفنی نفت آبادان و عضویت در کمیته فنی فدراسیون فوتبال، مشکلی برایش ایجاد نخواهد کرد، گفت: جلسات کمیته فدراسیون فوتبال مداوم نیست و مقطعی است. هر ۳۰ روز ماه را هم قرار نیست به عنوان مدیرفنی صنعت نفت در آبادان باشم. برخی کارهای مشاوره‌ای و برنامه ریزی شده را در این باشگاه انجام می‌دهم و تداخلی بین این دو سمت ایجاد نمی‌شود. در نهایت اگر ببینم تداخلی پیدا می‌شود، از یک سمت انصراف می‌دهم.

مدیرفنی نفت آبادان درخصوص آخرین وضعیت ادامه همکاری علیرضا منصوریان با این تیم، توضیح داد: یک تا دو روزی که در آبادان با مسئولان باشگاه جلسه داشتم، قرار بود منصوریان هم به این شهر بیاید تا خودم هم با او جلسه داشته باشم اما همزمان با حضور من به دلیل برخی مشکلات نتوانست به آبادان بیاید و این جلسه به روزهای این هفته موکول شود. منصوریان می داند همه تیم ها سرمربی خود را مشخص کرده‌اند و اکنون فقط صنعت نفت وضعیتش قطعی نیست. به همین دلیل باید سریع‌تر برنامه‌ها و نفرات موردنظر خود را اعلام کند.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال دوباره پست گرفت/ هر چقدر در دخانه نشستم دیدم فایده ندارد/ قیمت بازیکنان هم مثل تخم مرغ و گوشت شده!

قاسمپور ادامه داد: منصوریان سال گذشته بارها اعلام کرد به دلیل دیر شروع کردن تمرینات بدنسازی، زمان را از دست داد. به همین دلیل اگر قرار است امسال در نفت آبادان بماند، برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات باید سریع‌تر کارش را شروع کند. ما دوست داریم منصوریان بار دیگر در نفت آبادان بماند.

وی درخصوص مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت با توجه به مبالغی که برخی باشگاه‌ها در نقل و انتقالات هزینه می‌کنند، توضیح داد: قیمت بازیکنان هم مثل تخم‌ مرغ، مرغ و گوشت بی در و پیکر شده و هیچکس هم توضیح نمی‌دهد این قیمت‌ها روی چه مبنایی زیاد شده است. کنترل این موضوع دست ما نیست اما باید افرادی که مسئولیت دارند از این افزایش بی‌رویه جلوگیری کنند. قیمت بازیکن باید برمبنای توانایی و ارزش کار و بازدهی‌اش زیاد شود. به صورت مثال اگر یک باشگاه ۲۸ تا ۳۰ بازیکن دارد، آمار و ارقام ارزش کار آن بازیکنان را باید مشخص کند.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در فوتبال ایران برای بازیکن اشل حقوقی نداریم اما باید به او بگویند این بازدهی ات بوده است. باید بر همان مبنا درخواست افزایش مبلغ قراردادت را داشته باشی و بخواهی ۲۰ تا ۲۵ درصد روی قراردادت بیاید نه اینکه ناگهان بخواهی ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد قراردادت را افزایش بدهی. متاسفانه هیچ چیز سر جای خودش نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی