نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نه کمپ حجازی نه مجموعه انقلاب؛ ساپینتو نمی‌داند استقلال را کجا تمرین بدهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال هنوز نمی‌داند که باید تیم جدیدش را کجا تمرین بدهد.

در حالی که در روزهای اخیر صحبت از برگزاری جلسات تمرینی تیم استقلال در کمپ زنده یاد مرحوم حجازی مطرح است اما هنوز وضعیت محل تمرین استقلالی ها به طور دقیق مشخص نیست.

فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته تیم استقلال در طول ماه‌های حضورش در راس کادر فنی این تیم همواره با مشکل محل تمرین دست و پنجه نرم می کرد. تیم استقلال در اوایل فصل گذشته زمین تمرین مشخصی نداشت تا در نهایت مصطفی آجورلو قرارداد این باشگاه با مجموعه ورزشی آرارات را امضا کرد. اما شرایط بد زمین آرارات به ویژه با نزدیک شدن به ایام سال نومیلادی که این مکان محل برگزاری جشن های کریسمس و ژانویه ارامنه تهران بود) وضعیت به گونه ای پیش رفت که استقلالی ها مجبور شدند در شرایط بدتری تمریناتشان را ادامه بدهند.

نه کمپ حجازی نه مجموعه انقلاب؛ ساپینتو نمی داند استقلال را کجا تمرین بدهد!

استقلال در ماه های پایانی فصل گذشته به مجموعه ورزشی انقلاب رفت و تمریناتش را آنجا انجام داد. زمین که نسبت به دیگر مکان های قبلی برای کادر فنی استقلال مطلوب تر بود و مجیدی از آن رضایت داشت. در این حد فاصل پیمانکار مورد نظر باشگاه استقلال در حال آماده سازی زمین کمپ مرحوم حجازی بود تا اینکه گفته شد این زمین از اوایل خردادماه سال جاری قابل استفاده شده است ولی با توجه به اقامت کوتاه مدت ساپینتو در تهران او فرصت نکرد پیش از ترک تهران از این زمین بازدید به عمل بیاورد.

شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که مدیران باشگاه به مربی جدید شان قول داده اند زمین تمرین تیم استقلال آماده است اما هنوز ساپینتو این موضوع را تایید نکرده است. طبق اعلام عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال قرار است تا آخر هفته تهران برگردد و تازه آن وقت نسبت به یکی از دو زمین مجموعه ورزشی انقلاب (که هنوز تحت اجاره باشگاه استقلال است) و زمین کمپ حجازی تصمیم نهایی را بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلالی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    جو سازی ... اخبار منفی ... تبلیغ ...تحریک هوادار ... انگار نقشه از هر نظر حساب شدست ... اما حساب یه جای کار رو نکردید و اون سرداره ... خواهید دید که چطور همه رو کیش و مات میکنه
    • بهزاد ایمن IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      به شدت درست میگی دارن همه جانبه عمل میکنن😁😁😁😁اما کور خوندن 💙💙💙💙💙💙
  • Ali IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    بعله سرداره مگر شکی هم شما و یا کسی داره؟؟؟یک سر داره و هزار سودا آره والله آره والله
  • بهزاد ایمن IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    به سبک پیر زنها :😂😂😂😂الهی خیر نبینی شایعه ساز😂😂😂😂😂😅😅😅😅
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    فرهادسال قبل هم مدیربود هم مربی همین سردارهمه کارکرد برای زمین زدنش ولی زورش نرسید فکرمیکنیدکی مرادمندویزدانی رو برای خدمت سربازی هل دادبیرون تیم بله دوستان سردار تونظام وظیفه به دستورسرداردوتاازبهترین بازیکنای تیمو نیم فصل ازش گرفتن همون موقع سردارالکی وقت تلف میکرد والکی میگفت درست میشه ولی مجیدی باکمک دوستان استقلالیش هوشمندانه عمل کردوسیلواروآورد وبعدازاون شماکجای کارآجرلورودیدین مجیدی بازیکن خرید ازجیبش خرج کرد وهیات مدیره ومدیرعامل روکامل گذاشت کنار وباهاشون جنگید تاتیم قهرمان شد آجرلودشمن مکتب تاج وتجی هست وامسال هم کمک شایانی کردبه تیم محبوبش لنگ برای بستن تیم رویایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی