نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کلوپ به مانه بی‌احترامی کرد!/ دلیل عجب جدایی ستاره سنگالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تروور سینکلر به سرمربی لیورپول حمله کرده و وی را مقصر اصلی خروج سادیو مانه می‌داند.

سادیو مانه اوایل این هفته با مبلغی ۳۵ میلیون پوندی به بایرن مونیخ پیوست. این مهاجم قرارداد ۳ ساله با قهرمان بوندسلیگا منعقد کرد و به دوران حضور خود در آنفیلد پایان داد.

تروور سینکلر ملی‌پوش سابق انگلیس که در رده باشگاهی برای سیتی و وستهام به میدان رفته است، در گفت‌وگویی به جدایی این ستاره رنگین پوست از لیورپول واکنش نشان داده و می‌گوید که ستاره سنگالی به اندازه محمد صلاح و ویرجیل فان دایک مورد تحسین قرار نگرفت و همین موضوع سبب دل‌خوری او شد.

او همچنان به یورگن کلوپ تاخته و مدعی است که نظرات منفی کلوپ در مورد جام ملت‌های آفریقا سبب شد تا مانه تصمیم به جدایی بگیرد و راهی بایرن شود. تروور در مورد مانه به اسکای اسپورت گفت: «او به عنوان یک اسطوره باشگاه لیورپول را ترک کرد. اما من مدام می‌شنوم که برخی از هواداران و بازیکنان سابق دلیل جدایی او را نمی‌دانند. اجازه دهید به شما بگویم چرا او تیم را ترک کرد. من فکر می‌کنم که او هرگز در باشگاه مانند ویرجیل فان دایک یا محمد صلاح مورد تحسین و قدردانی قرار نگرفت. از نشان می‌دهد که آن‌ها چنین احساسی نسبت به او داشتند.»

سینکلر کلوپ را مقصر اصلی جدایی او عنوان کرد و اظهار داشت که کوچک شمردن جام ملت‌های آفریقا که مانه در آن قهرمان شد، از سوی سرمربی لیورپول آخرین مورد بود که سادیو را به جدایی مصمم کرد و به این درک رسید که ماندن در آنفیلد بی‌احترامی به خود و مردمش است و به همین دلیل راهی بایرن شد.

سادیو مانه در سال ۲۰۱۶ با مبلغ ۳۴ میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست. ستاره سنگالی در ۲۶۹ بازی برای سرخ‌ها ۱۲۰ گل به ثمر رساند که ۲۳ گل در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ بود. این آمار به آن‌ها کمک کرد تا به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا و در عین حال قهرمان جام کارابائو و جام حذفی شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی