فعلاً از سرمربی استقلال حمایت می‌کنیم/ ساپینتو با وعده قهرمانی روحیه‌اش را به رخ همه کشید/ به مهران مدیری گفته بودم فوبیای پرواز دارم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه آقای آجورلو تا اینجا هنوز کار خاصی در فصل نقل و انتقالات انجام نداده و این برای تیمی که مدعی اول قهرمانی است خوب نیست.

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره حضورش در برنامه دورهمی مهران مدیری، استخدام سرمربی پرتغالی برای استقلال و مسائل دیگر مربوط به این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

چه شد که در برنامه مهران مدیری حضور پیدا کردید؟

قبلاً دو بار به برنامه دورهمی آقای مدیری رفته بودم و می‌دانستم که این برنامه به لحاظ اجتماعی جایگاه خوبی نزد مردم دارد به همین خاطر وقتی با دعوت دوباره دست‌اندرکاران برنامه مواجه شدم آن را قبول کردم. ضمن این که سبک جدید برنامه آقای مدیری به لحاظ معلومات عمومی هم تاثیر زیادی روی بیننده آن دارد.

در کل این برنامه را چطور ارزیابی کردید و چه تفاوتی با برنامه قبلی داشت؟

یک برنامه شاد و تماشایی است. برنامه ای که با یک مجری و تهیه کننده حرفه ای به نام مهران مدیری می‌تواند همراه با بیان مشکلات مردم و دادن اطلاعات جدید، ساعتی هم خنده را روی صورت مردم بیاورد. آن هم در این شرایط سخت اقتصادی.

پشت صحنه یا بیرون از فضایی که تماشاگر تلویزیون آن را ندید اتفاق خاصی رخ نداد؟

قبل از شروع برنامه من به آقای مدیری گفتم که فوبیای پرواز دارم و از ارتفاع می‌ترسم. قرار بود مرا با سطح اول صندلی متحرک جابجا کنند اما آقای مدیری نامردی نکرد و مرا با لِوِل ۳ به هوا بلند فرستادند.

چه حس و حالی داشتید؟

واقعاً وحشتناک بود! صندلی که روی آن نشسته بودم هم ناراحت بود و وضعیت بده آن لحظات را تشدید می‌کرد. در کل اصلا شرایط خوبی نبود و به خاطر همین خیلی ترسیدم.

درباره استقلال صحبت کنید. نظرتان راجع به سرمربی جدید این تیم چیست؟

نظر خاصی درباره ساپینتو ندارم. من معتقدم هر کسی سرمربی استقلال می‌شود باید از او حمایت کنیم تا زمانی که نتایج خوبی بگیرد. اگر نتیجه نگرفت آن وقت می‌توان انتقاد کرد.

فعلا از سرمربی استقلال حمایت می کنیم/ ساپینتو با وعده قهرمانی روحیه اش را به رخ همه کشید/ به مهران مدیری گفته بودم فوبیای پرواز دارم

سرمربی جدید استقلال قول چهار قهرمانی با این تیم را به هواداران داده است. به نظر شما این رفتار از یک مربی حرفه‌ای طبیعی است؟

همین که در شروع کارش سعی کرده کری‎خوانی کند و به طرفداران و بازیکنان استقلال روحیه بدهد نشانه خوبی است. مشخص است که آمده تا در استقلال کارهای بزرگ بکند. ما هم باید کمک کنیم و هواداران باید از او حمایت کنند.

با توجه به شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات درباره وضعیت استقلال در این فصل صحبتی دارید؟

متاسفانه استقلال در نقل و انتقالات کار خاصی انجام نداده و آقای آجورلو باید بداند تیمی‌که قهرمان شده و مدعی تکرار قهرمانی است باید هر چه بهتر تقویت شود تا با قدرت به مسابقات برگردد. قطعاً در فصل پیش رو شرایط سخت تر از سال قبل است. امیدوارم هرچه زودتر اتفاقات مربوط به نقل و انتقالات استقلال از مرحله حرف به عمل تبدیل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    توهم مثل مامیدونی که آجرلوچه بلایی سرتیم داره میاره پارسال هم نیم فصل وقتی دید دفاع تیم خوب داره کارمیکنه سریع اسم دوتاازبهترینهای خط دفاع رودادبه دوستای نظام وظیفه ایش وتیمو برد توحاشیه تانتیجه نگیره امامجیدی باهوش عمل کردوباکمک دوستان استقلالیش سیلواروباپول خودش آورددرصورتی که آجرلو الکی وعده سرخرمن میدادتاوقت تلف کنه سال قبل ماباپول وزکاوت مجیدی قهرمان شدیم یادتونه هروقت تیم میرفت توحاشیه آجرلوغیب میشددراصل حاشیه سازخودش بودولی بادرایت مجیدی دوباره تیم جمع میشد امابارفتن فرهاد دست آجرلو برای خرابکاری وضربه زدن به تیم بازشد وحالاداریم میبینیم نحوه ی مدیریت این پیرمرد لنگی روکه ازمخالفان سرسخت تاج دردوران انقلاب اسلامی بوده وهست
  • علی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    داداش دیگه بازیکن درجه یک مونده که استقلال بخواهد بگیره. وقتی آدم هایی مثل سمیعی مظلومی مومنی که هر سه نفرشون آدم های یوبسی هستند و اصلا روش صحبت کردن با بازیکن رو بلد نیستن شدن مسئول نقل و انتقالات تهه همین میشه. باور کند پارسال اینهایی که اوردن کار مددی بود اوبلد نبود تبلیغ کنه اینها بلدن چرت و پرت بگن این سمیعی همینطوری حرف میزنه تیک داره وقتی نگاهش میکنی نتوجه نمیشی کدوم طرف رو داره نگاه میکنه این شده مسئول قرارداد با بازیکن جان مادرتون استعفا بدید برید
  • حسین IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    اولا از کی تا حالا نیکبخت استقلالی شده بازیکنی که هیچوقت تعصب به پیراهن نداشت فقط دنبال داستان بود... فعلا ما حمایت میکنیم برو پسر دنبال زندگیت یک استقلالی تو رو قبول نداره استاد حاشیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی