نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بلیت پرواز به تهران برای لژیونر دورگه رزرو شد/ مقصد لژیونر ایرانی کدام باشگاه لیگ برتری است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حضور احتمالی تفضلی در لیگ ایران و باشگاه جدید، این مدافع چپ پا می‌تواند توانایی‌های خود را نزدیک به چشمان اسکوچیچ به نمایش بگذارد و حتی به لیست تیم ملی برسد.

رایان سیروس تفضلی که حالا ۳۰ ساله شده و آرزوی بازی برای تیم ملی ایران را دارد، پیشنهادهایی جذاب از انگلیس و سطوح بالاتر دریافت کرده اما فعلاً تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته. او که در ماه‌های اخیر مورد توجه رسانه‌های ایرانی قرار گرفته و البته چند بار هم به لیست دراگان اسکوچیچ نزدیک شده، بدش نمی‌آید با حضور در لیگ ایران بتواند به پیراهن تیم ملی هم برسد.

تفضلی سال ۲۰۲۰ قرارداد دو ساله‌ای با وایکامب امضا کرد که این تعهد، ۳ ژوئن ۲۰۲۲(۹ تیرماه ۱۴۰۱) به پایان می‌رسد. بر همین اساس او تنها چند روز دیگر بازیکن آزاد می‌شود و می‌تواند بدون مشکل تیم بعدی خود را انتخاب کند. تیمی که احتمالاً در ایران است و خواهان جذب این مدافع غول‌پیکر و ۱۹۶ سانتیمتری. تیمی مدعی در لیگ ایران، جذب تفضلی را در دستور کار قرار داده و به همین دلیل دور از دسترس نیست که رایان را در پرواز لندن - تهران ببینیم.

با حضور احتمالی تفضلی در لیگ ایران و باشگاه جدید، این مدافع چپ پا می‌تواند توانایی‌های خود را نزدیک به چشمان اسکوچیچ به نمایش بگذارد و حتی به لیست تیم ملی برسد. حضور او، به‌دلیل همگروهی با انگلیس می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی در مسیر سخت صعود به مرحله دوم جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

رایان با سابقه سال‌ها حضور در فوتبال جزیره، شناخت بسیاری از تیم‌های ملی انگلیس و ولز و خصوصیات بازیکنان هجومی این دو تیم دارد و البته دوست صمیمی‌اش لوک شاو نیز عضوی مهم از اردوگاه گرت ساوتگیت است.

بنابراین وجود بازیکنی چون تفضلی نه تنها به ضرر تیم ملی تمام نمی‌شود بلکه سود فراوانی هم دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پرسپوليس كهكشانى IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    با جدايى سعيد آقايى از پرسپوليس احتمال پيوستن تفضلى به پرسپوليس بيش از ساير تيم هاست
    • علی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      کل بازیکنارو جارو کردن با چه منطقی؟! با کدوم بودجه ای می‌خوان پرداخت کنن؟؟ نهادهای نظارتی قطعا بیکار نمیشینن! اصلا چرا تو فوتبال ما فیرپلی مالی نیست که برخی تیمای حقیر با پولهای بادآورده (بخوانید پول صندوق محرومیت زدایی و کشاورزان روستایی!) ولخرجی کنند؟!
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    مس رفسنجان
  • رضا IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    به نظرم میاد دفاع چپ پرسپولیس.‌‌‌‌‌‌..
  • پدرام CA ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    این بازیکن در سطخی نیست که توی تیمهای بزرگ ایران بازی کنه! تیم ملی که جای خود. مگه اینکه کیروش برگرده که پای امسال این و ویلیام آتشگده و امثال اینها که اگر تو ایران بودند تو ایتنراخت رباط غره بیل هم راهشون نمیدادند به تیم ملی بازشه.
    • ارتش سرخ IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      خدایی تو چندتا بازی از این دیدی آخه چرا ندونسته حرف میزنیم خود متن اشاره کرده چندبار تا پای ملی پوش شدن هم رفته یعنی بازیکن آماده ایه . بازیکنی که تو لیگ انگلیس بازی میکنه حتنا قدرت بدنی بالایی داره وگرنه نمیتونه دووم بیاره.
  • ارتش سرخ IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    بعد از اعتراض به حق ارتش سرخ به جزب میلاد زکی پور و مشکل صدور رضایتنامه امید نور افکن و خروج سعید آقایی به احتمال خیلی زیاد رایان تفضلی گزینه دفاع چپ پرسپولیسه که خودش هم چندین بار به پرسپولیس علاقه نشون داده و حتی در فصل های قبل هم لینک شده بود و با این قد و قواره و قدرت فیزیکی بالا و انگیزه ای که برای رسیدن به تیم ملی داره میتونه سمت چپ پرسپولیس بیمه کنه.با اضافه شدن رایان ، پرسپولیس از خط دروازه تا دفاع و هافبک ها بهترین های ایران رو در اختیار داره و فقط میمونه خط حمله که اونم با اضافه شدن منشا یه سرعتی و دیاز قدرتی و تمیروف جنگنده که هرچند آمار فوق العاده ای تا حالا نداشتن اما بنظرم با تغذیه عالی توسط ترابی و سروش و صادقی و قرار گرفتن در ترکیب ارتش سرخ و مچ شدن باهم با اون روحیه جنگندگی و انگیزه بالایی که دارن قطعا قطعا قطعا میتونن پرسپولیس رو قهرمان آسیا کنند.البته از این غافل نشیم که بعد از جذب بدنساز خوب ، مربی گلر و مربی خوب هم خیلی خیلی تاثیر گذاره . بنظر من حالا که پین از استقلال جدا شده فرصت خیلی خوبیه که جذبش کنیم. حالا فرض کنین این تیم کهکشانی دست پرفسور برانکو بود...
    • رضا IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      دقیقا، دست یحیی هم قهرمان میشیم مگه با همین یحیی ۲ فصل قهرمان نشدیم و با تیم ضعیف رفتیم فینال آسیا فقط ۱ بازیکن ملی پوش داشتیم اگه بد شانسی نبود و پهلوان و امیری و عیسی محروم نبودند قهرمان آسیا میشدیم امسال الهلال محروم شد و ما قهرمان میشیم
  • حامد IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    کیروش بود الان فیکس تیم ملی بود
  • امیرمهدی حمزه IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    احتمالا میره سپاهان و جای گولسیانی رو پر میکنه
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    باکمک آجرلو اینم میره لنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی