نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
حمله تند پیشکسوت استقلال به ساپینتو/ همین کم بود که این آقا کنار زمین ادا دربیاورد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روشن در خصوص جلسه معارفه ساپینتو اظهار داشت: عکسی از جلسه معارفه سرمربی جدید استقلال دیدم که تنها کسی که در آن عکس مشخص نبود خود سرمربی بود.

حسن روشن پیشکسوت استقلال در خصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: فقط همین کم بود که این آقا کنار زمین ادا دربیاورد، کارهای عجیب و غریب کند و رفتارهایی داشته باشد که به جای بازیکنان درون زمین، هواداران استقلال را سرگرم کند.

وی افزود: اول باید دید اصلا چه کسی این آقا را برای استقلال لقمه گرفته! باید ببینیم این فرد از چه طریقی به باشگاه معرفی شده است. باشگاهی که کمیته فنی ندارد بر چه اساسی و با اعتماد به چه کسی رفته و این مربی را انتخاب کرده؟ من که او را کامل نمی‌شناسم ولی صحبت‌هایی که درباره اش می‌شود و فیلم و عکس‌هایی که از او می‌بینم مشخص می‌کند مربی متعادلی نیست. از همان دست مربیانی است که فقط بین پرتغالی‌ها می‌توان پیدا کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: یادش بخیر! مربی سابق تراکتور یا کارلوس کی روش را فراموش نکرده ایم. رفتارهای عجیب و غریب تنها شاخصه مربیان پرتغالی است. امیدوارم این مربی برای استقلال زیاد از حد مشکل ساز نشود.

وی عنوان کرد: آنهایی که یک قول یک قهرمانی می‌دهند از پس آن نمی‌توانند بربیایند. این بنده خدا چه فکری کرده که به هواداران استقلال قول چهار قهرمانی داده؟ کسی که هنوز نیامده، تیم را ندیده و نشناخته بر چه اساسی قول چهار قهرمانی می‌دهد؟ این حرفها شاید برای نوجوانان ۱۴، ۱۵ ساله جذاب باشد ولی برای پیشکسوتی که در این باشگاه استخوان خرد کرده چیزی جز حرفهایی از سر بی فکری نیست. متاسفانه اگر هم حرف بزنیم بده می‌شویم.

روشن در خصوص جلسه معارفه ساپینتو اظهار داشت: عکسی از جلسه معارفه سرمربی جدید استقلال دیدم که تنها کسی که در آن عکس مشخص نبود خود سرمربی بود! جماعتی دور میز جمع شده بودند تا یک عکس یادگاری بگیرند. اصلا معلوم نبود این بنده خدا کجاست. تا به حال چنین عکسی ندیده بودیم که در یک مراسم معارفه به اندازه سه تیم فوتبال پشت سر مربی تازه وارد عکس یادگاری بگیرند. شاید آنهایی که این مربی را انتخاب کردند برای جانشین شدنش فکری در سرشان دارند که تیم استقلال را به دست چنین مربی سپردند. کسی که رفتارش کنار زمین اصلاً شبیه مربیان فوتبال نیست. نتایج سالهای اخیرش را هم که می‌بینیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا روشن وعده قهرمانی داده است، گفت: این را بهتر است از خودش بپرسید ولی کسی که حرفه ای باشد هیچ وقت به این شکل قول قهرمانی نمی‌دهد. البته او اصلا برایش مهم نیست که فحش بخورد یا نخورد. چون در نهایت سوار هواپیما می‌شود و به کشورش برمی‌گردد ولی اگر یک مربی ایرانی اینجا بود قطعاً شرایط برایش فرق میکرد. خارجی‌ها می‌آیند قرارداد می‌بندند تا پول بگیرند و در نهایت هم می‌گویند ما پِرفِشنال هستیم و حرفه ای کار می‌کنیم و حرفه ای پول می‌گیریم. من هنوز نمی‌توانم این موضوع را هضم کنم که چطور جرات کرده به طرفداران استقلال چنین قولی بدهد! وعده چهار قهرمانی پشت سر هم به هواداران استقلال یک اقدام عاقلانه نیست. به نظر می‌رسد استقلال مربی نیاورده بلکه شومن آورده تا سر مردم را گرم کند.

او در پایان گفت: دورنمایی خوبی برای استقلال متصور نیستم با این مربی اصلاً نمی‌توان به آینده استقلال امیدوار بود. البته آرزوی ما این است که استقلال همیشه در اوج باشد اما هر کاری اصول خودش را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    آقای روشن،این بنده خداراکه مسئولان باهزارمرارت راضی کردندوقراردادداره،هنوزکارش راندیدی که....لطفآهم افزایی کنیدتخریب موجب دلسردشدن مربی وهدررفتن سرمایه مادی ومعنوی باشگاه میشود
  • کیارش US ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    اقای روشن بسه بخاطر خدا این ادم تجربه کار تو اروپارو داره کنار زمین ادا دربیاره؟؟؟ من پرسپولیسیم ولی اعتقاد دارم این مربیا به فوتبال ایران کمک میکنن شما یه چیزایی میگی که تو هیچ عطاری پیدا نمیشه از جمله اظهار نظر فرموده بودی بازی تدارکاتی بدرد تیم ملی نمیخوره و الانم به کل پرتقالیا تیکه میندازی تو دنیایی که بهش میگیم دهکده جهانی با تفکرات پوسیده امثال شما اگه بخوایم پیش بریم نه تو ورزش که توی دنیا از اینکه هست منزوی تر میشیم شمای پیشکسوت اینطور صحبت کنی معلونه یه جوان بخودش اجازه میده بره تو صفحه فلان مربی یا سلبریتی بین المللی بی احترامی کنه شما میگی از اینا فقط بین مربیهای پرتقالی پیدا میشه انگار اگه المانیا یا فرانسویا بیان قربون صدقتون میرن انگار رولند کخ رو فراموش کردیم که چکارش کردن مثلا پیشکسوتها به خودتون احترام‌بزارین لطفا و به اندازه کافی فضای فوتبال الوده و متشنج هست بیشتر خرابش نکنین
  • رامین تاج IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    باز این پیداش شد همرو میگه بدن چه ایرانی چه خارجی همین مجیدیو میگفت هیچی نمیشه بدون باخت قهرمان شد رفت تو پستو، 😁
  • علی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    حسن روشن همیشه هر کسی را بیارن انتقاد می کنه من نمیدونم چرا باشگاه به این ادم چرا اینقدر بها میذده . روشن یک بازیکن خوبی بوده فقط همین. یکبار تیم بهش بدن ببینن چکار میکنه. عقلش نمیرسه مربی اگه حرفی از قهرمانی نزنه مهمین آقا میگه آدم ضعیفی هست و از همین روز اول آیه تاس و ناامیدی میخونه - اگر حرف قهرمانی بزنه میگه چرا الکی حرف میزنه . خلاصه این روشن مورینیو هم بیارن حتما یک حرفی میزنه
  • مجتبی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    سلام به عنوان یک استقلالی هیچ وقت از حسن روشن خوشم نمیاد چونکه همیشه مخ مخ مخالفه دقیقا مثل سریال گالیور. در مورد همه اول جبهه میگیره وقتی که نتیجه میگیرن میشه مدافع حقوقشان . مثل مجیدی. اگر الان ناصر حجازی هم زنده بود و سرمربی می شد باز این آقا همین کارها را می کرد. انگار فقط ایشان پیشکسوت استقلال است. خدا رحمت کنه منصور خان پورحیدری را. آقای روشن یکم از آنها یاد بگیرید.
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    آجرلوهمینم تونسته بیاره یاعلیه ..احتمالاشرایطش نمازروزه ودادن زکات وفطریه بوده توقراردادش بقیش برای سردارمهم نیست که😋😋🙄🙄😷😷🤭🤭
  • سعيد IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    روشن خون خودتو كثيف نكن طرف ي زرتي زده و درصدش بالا بوده . ي لحظه تيم ورنگ پيراهن تيمها را اشتباه ديده فكر كرده به پرسپوليس اومده كه چهار دوره پشت سر هم بتونه قهرمانش كنه اما نفهميده كه به كيسه اومده و امتياز معيشيتي گيران براي قهرماني بعد از ده سال .ي چيزي بهش گفتن بگو او هم از روي بي عقلي گفت .اين مربي بيشتر از 5 بازي با استقلال نيست وبيرونش مي كنند يعني با 5 شكست اول اما خدا كنم تا بازي با پرسپوليس باشه كمي از سيرك بازيهاش كنار زمين ببينيم . ساكينتووووووووووو اسمش ادم ياد ي حركتي ميندازه
  • اس اسی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    بابا این چرا تو هر چیز دخالت میکنه.برو کشکت را بساب.میگن آدم وقتی پیر میشه مغزش از کار میفته راست میگن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی