نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آخرین خبر از مذاکرات پرسپولیس با آقای گل لیگ برتر/ منشا چقدر به پرسپولیس نزدیک است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز قرار است مذاکرات مدیربرنامه های منشا با باشگاه پرسپولیس وارد فاز جدی تری شود اما باشگاه پرسپولیس هم برای جذب این بازیکن منتظر اعلام شرایط مالی اوست.

گادوین منشا مورد توجه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار گرفته است و از روز گذشته مسئولان این باشگاه با مدیربرنامه های این بازیکن تماس گرفته اند تا باب مذاکرات برای جذب این مهاجم باز شود. منشا فصل گذشته یا ۱۸ گل زده آقای گل شد. این بازیکن که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارد درحالی دوباره مورد توجه سرخپوشان قرار گرفته که از تیم های دیگر مثل فولاد پیشنهاد دارد و باشگاه مس رفسنجان هم خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن است.

امروز قرار است مذاکرات مدیربرنامه های او با باشگاه پرسپولیس وارد فاز جدی تری شود اما باشگاه پرسپولیس هم برای جذب این بازیکن منتظر شرایط مالی این مهاجم است.

با توجه به اینکه قرار است دو سه مربی خارجی و یک مهاجم خارجی دیگر به جمع سرخپوشان تهرانی اضافه شوند این باشگاه برای جذب یک خارجی دیگر باید شرایط مالی اش و اسکان آن را در نظر بگیرد و در صورت مهیا بودن شرایط مذاکرات با منشا را وارد فاز جدی تری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرعلی پرسپولیسی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    پرسپولش فوق العاده عالی کار کرده!حالا فقط منشا رو بیاریم با کاسیانو.
    • پوریا IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      دنیارو هم بیارین تاباباجون برنگرده هیچی نیستید
    • @Rez IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      هوچیگری کیسه کشا امسال قبل لیگ شروع شده.تبریک میگم بهتون پیشرفت بزرگی بود
  • رضا IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    منشا گزینه اول نیست، باشگاه جز کاسیانو ( که قطعی شده ) یک مهاجم خارجی دیگه جذب میکنه که یحیی عجله نداره و داره بررسی میکنه تا بهترین گزینه جذب کنه، شیخ دیاباته فعلا ( دقت کنید فعلا ) گزینه اول شده با توجه به جداییش ولی یحیی مردد چون مصدومیتش زیاده و یکمم پیره و فعلا داره بررسی میکنه تا بهترین گزینه جذب کنه البته اگه شهاب زاهدی بیاد ( احتمالش کمه ) فقط کاسیانو جذب میشه.
  • بابادی(پرسپولیسی با تعصب) IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    فقط منشا و کاسیانو کار تموم چه آتیش بازی به راه میوفته توی لیگ وآسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی