جلسات شبانه بیرون از دفتر باشگاه/ عقب گرد استقلال به دوران پندار تایم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حامی از آن است که مسئولان این مجموعه این روزها تا پاسی از شب مشغول چانه زنی با بازیکنان استقلال است.

در سال‌های گذشته و در دوران حضور پندار توفیقی معاونت ورزشی اسبق باشگاه استقلال در این مجموعه سبک و شیوه خاصی برای عقد قرارداد با بازیکنان مرسوم شده بود. این مقام سابق استقلالی با دعوت بازیکنان تمدیدی و یا جدید مورد نظر باشگاه استقلال برای امضای قرارداد آنها را در ساعات بعد از نیمه شب یعنی حدود یک یا دو بامداد به دفترش می برد. آنجا با آنها چانه‌زنی می کرد سپس قرارداد را جلوی آنها می گذاشت و در نهایت خودش با پیراهن تیم استقلال کنارشان عکس می انداخت. این در حالی بود که معمولاً مرسوم است مدیرعامل باشگاه در کنار بازیکن با پرچم یا پیراهن تیم عکس می‌اندازد.

حالا و در شرایطی که گفته می‌شود طرفداران استقلال به شدت از وضعیت نقل و انتقالاتی تیمشان ناراضی اند از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مسئولان این مجموعه با دعوت از بازیکنانی که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده در حال رایزنی برای تمدید قرارداد با آنها هستند.

برخی مقامات عالیرتبه در باشگاه استقلال از برگزاری جلسات شبانه در هتل اسپیناس یا دفتر فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در ساعات پایانی شب خبر می دهند تا از این طریق عقب افتادگی استقلال در بازار نقل و انتقالات به نوعی جبران شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    فوتبال این مملکت شده فقط سیاسی بازی ،۴۰ ،۵۰ میلیون آدم گذاشتن سرکار ،هر سالی که عشقشون میکشه و مصلحت باشه یک تیم رو تقویت میکنن یک تیم رو نابود میکنن کجای این فوتبال شده رقابت ورزشی سالم؟؟؟!!☹☹☹☹
    • شیشعلی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      40 ، 50 میلیون ؟؟!! رفتید مربی خارجی اوردید معلوم نیست چقدر بهش دلار دادن که تیمتونو بهترین تیم دنیا میدونه !!! شما سال پیش لیگ جارو زدید . کلا 10 میلیون بیشتر نیستید .
    • شمسعلی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      عجب روزگاریه! باز که وزیر پرسپولیسی شد 🤣🤣 . فقط یک بازی ، یک بازی در مرحله نیمه نهایی ««واقعی»» آسیا انجام بدین بعداً برای سرورتون کری بخونین😂😂😂
  • تاج IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    خدا کنه هر جور میشه هوادار های استقلال و تیم ضربه نخوره
  • محمد IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    پارسال که 4 تا خارجی خریدید هم اول فصل هم وسط فصل همه چیز گل و بلبل بود حالا که امسال بعد قهرمانی ناپاکتون دست از گلوی پرسپولیس برداشتن صداتون دراومده؟؟؟؟؟؟هفت سال هست پرسپولیس یا خریدهای ارزون میکنه یا چندتا بازیکن معمولی میخره.این شما بودید که چندین ساله انواع و اقسام بازیکنهای گرون خارجی از لیگ فرانسه و انگلیس و ... خریدید تا بتونید ناکامیتون رو جبران کنید.اخرشم فدراسیون رو خریدید تا تونستید قعرمان بشید!!!!!!!دیگه ی سال قهرمانتون کردن رفت برای چند سال دیگه.مثل همیشه بین چند قهرمانی تیمهای مدعی یکبار کیسه رو قهرمان کردن!!!!!
  • ساپی تشک ششتقلالی TR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    با ساپی تشک پرونده ششتقلال برای سالهای زیادی بسته خواهد شد....منتظر باشید کیسه کشان ششتقلالی
  • یاسر IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    ضربه را آجرلو بر پیکره اسنقلال وارد کرده است. آجرلو بر خلاف لنگ و علیرغم پر بودن حساب ریالی و ارزی باشگاه برای خرید بازیکن تاپ خارجی زیاد هزینه نمی کند بازیکن خوب داخلی هم که نمانده و لنگ با تعلل عامدانه آجرلو بازار رو جارو کرده حالا مذاکره شبانه برا یه تعداد بازیکن دسته دوم چه معنی می دهد؟ آیا اینجوری عقب ماندگی جبران می شود؟؟؟
  • کیوان IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    مسئولیت هر گونه عدم نتیجه گیری استقلال در لیگ امسال با شخص آجرلو است و مطمئنا هواداران استقلال در این خصوص سکوت نخواهند مرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی