نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پایان کار دوومیدانی‌کاران ایران با کسب سه طلا در مسابقات بین‌المللی قزاقستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی دوومیدانی ایران با کسب سه طلا به کار خود در مسابقات بین المللی دوومیدانی جام کازانوف قزاقستان پایان داد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو ومیدانی، در جریان برگزاری دومین روز رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام کازانوف که به میزبانی شهر آلماتی در کشور قزاقستان در حال برگزاری است، عصر امروز (یکشنبه) مسعود کامران دونده ماده ۱۱۰متر با مانع تیم ملی دوومیدانی کشورمان موفق شد عنوان نخست این مسابقات را کسب کند.

بر همین اساس مسعود کامران در رقابت ماده ۱۱۰متر با مانع موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۴.۰۸ ثانیه بر سکوی نخست این رقابت‌ها بایستد و مدال طلا را از آن خود کند.

پس از او دوندگانی از کشورهای قزاقستان و ازبکستان به ترتیب با ثبت حد نصاب‌های۱۴.۳۸ ثانیه و ۱۴.۹۱ ثانیه به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفتند.

همچنین در دور نهایی دو ۲۰۰ متر در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام کازانف قزاقستان محمد حسین ابارقی با ثبت زمان ۲۰.۹۱ ثانیه و میلاد ناصح جهانی با زمان ۲۰.۹۳ثانیه به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم این مسابقات قرار گرفتند.

در پایان این رقابت ها حمیدرضا کیا پرنده ماده پرش سه‌گام تیم ملی دوومیدانی کشورمان موفق شد عنوان چهارم این مسابقات را کسب کند.

بر همین اساس حمیدرضا کیا در رقابت ماده پرش سه‌گام با ثبت حد نصاب ۱۶.۰۸متر در جایگاه چهارم این رقابت‌ها ایستاد.

تیم ملی دو و میدانی کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی جام کازانوف با کسب سه مدال طلا دو مقام چهارمی و یک مقام پنجمی به کار خود پایان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی