فرمول موفق فولادی‌ها کشف شد!/ پیشنهاد جدید سپاهان به مدافع پرسپولیسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع راست سابق پرسپولیس پس از نیم فصل درخشش در تیم فولاد خوزستان توجه تیم مدعی سپاهان را به خود جلب کرده است.

تیم پرافتخار اصفهانی که دانیال اسماعیلی فر مدافع راست خود و یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان خود را در نقل و انتقالات تابستانی از دست داد حالا دنبال ترمیم جناح راست خط دفاعی خود است.

مهدی شیری مدافع راست سابق پرسپولیس گزینه اول سپاهانی‌هاست. فولاد خوزستان یکی از فعال‌ترین تیم‌های لیگ برتر در نقل و انتقالات زمستانی بود. قرمزپوشان خوزستانی که قصد داشتند برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم خود را به بهترین شکل ممکن تقویت کنند، برای این منظور تلاش زیادی انجام دادند و بازیکنان متعددی را به خدمت گرفتند.

یکی از نقل و انتقالات جالب در فولاد در پست دفاع راست اتفاق افتاد، جایی که آنها در ازای گرفتن آرش رضاوند و عارف آقاسی، مدافع راست جوان و دونده خود را به استقلال دادند. صالح حردانی یکی از خریدهای خوب استقلال در نیم فصل محسوب می‌شد که عملکرد خوبی هم در این تیم داشت اما نکته قابل توجه این بود که جانشین حردانی در فولاد اجازه نداد جای خالی مدافع راست استقلال به چشم بیاید!

شیری در نیم فصل دوم برای فولاد به میدان رفت و توانست عملکرد خوبی داشته باشد طوری که حتی مقایسه میان عملکرد شیری در فولاد و حردانی در استقلال نیز رضایت جواد نکونام را از عملکرد مدافع راست باتجربه تیمش به خوبی نشان می‌داد. او به لطف همین عملکرد خوب و مناسب از سوی اسکوچیچ به تیم ملی هم دعوت شد.

حالا سپاهانی‌ها قصد دارند از همان فرمول موفق فولادی‌ها برای پُر کردن جای دانیال اسماعیلی فر استفاده کرده و برهمین اساس به مهدی شیری پیشنهاد جدیدی داده اند.

قرارداد مهدی شیری با فولاد خوزستان پس از پایان لیگ بیست و یکم به پایان رسیده و او می‌تواند آزادانه به هر تیمی که دلش خواست برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فولاد IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    شیری دعوت کردن تیم ملی تا یه قرارداد خوب براش ببندن مثل کاری که پارسال برا ساسان انصاری کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی