یک تیر و دو نشان جواد؛ نکونام درصدد دلربایی از استقلالی‌ها/ وریا به زودی همه را غافلگیر می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان با اقدامی جالب توجه قصد دارد محبوبیت نداشته‌اش نزد هواداران استقلال را بیشتر کند.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم استقلال که همراه با دیگر شاگردان امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر دوازدهم عنوان قهرمانی را با تیم آبی پایتخت به دست آورد حالا اندیشه‌های تازه ای برای محبوب شدن نزد استقلالی‌ها دارد.

جواد نکونام گزینه اول مصطفی آجرلو برای جایگزینی فرهاد مجیدی در حالی با هجمه هواداران استقلال مواجه شد که شاید خودش هم باور نمی‌کرد تا این اندازه نسبت به حضورش در راس کادرفنی استقلال با واکنش‌های منفی مواجه شود.

نکونام که با سابقه بیشترین بازی ملی برای تیم فوتبال بزرگسالان کشورمان و حضور در لالیگا و همچنین گلزنی به رئال مادرید را دارد جزو ستاره‌های پرفروغ آسمان فوتبال ایران به شمار می‌رود. او که بارها درباره استقلالی بودنش از دوران کودکی حرف زده هنوز محبوبیت خاصی نزد هواداران استقلال ندارد. ظاهراً نکونام این روزها با ارائه پیشنهاد به وریا غفوری هم تیمی سابقش در تیم ملی قصد دارد از این طریق جای خودش را در دل طرفداران استقلال باز کند تا شاید اگر در آینده خواست هدایت این تیم را به دست بگیرد برخلاف امسال، با اقبال بیشتری مواجه شود.

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال پس از اتفاقات مربوط به صحبت‌هایش در پایان بازی با فولاد خوزستان (در هفته بیست و هفتم لیگ برتر) با هجمه‌های خاصی مواجه شد. گفته می‌شود همین مسائل سبب شده تا تیم استقلال که رئیس مجمعش هم وزیر ورزش است، علاقه ای به تمدید قرارداد غفوری نشان ندهد.

نکونام، اسم وریا غفوری را در فهرست اسامی بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده قرار داده تا از این طریق هم جناح راست تیمش که فصل گذشته صالح حردانی را در آن پست از دست داده تقویت کند و هم خودش را بیش از پیش در دل طرفداران استقلال و افکار عمومی جای بدهد.

شنیده‌ها از نزدیکان به باشگاه فولاد و البته اطرافیان وریا حاکی از آن است که غفوری تصمیم‌های جدیدی درباره آینده فوتبالش گرفته و هر لحظه ممکن است با انتشار متن یا عکسی مرتبط با آن همه استقلالی‌ها را غافلگیر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ساسان IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    خخخ محبوبیت نداشته ش رو بیشتر کنه !؟😄😄😄😄 آخر جمله بندی بود 😂
  • محمد NL ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    جواب عشق استقلالی هاست من نمیدونم چرا اینقد خبر ورزشی میخواد واسه استقلال حاشیه درست کنه، از بچگی روزنامه شما رو خوندم بخدا شایعه پراکن تر بی عدالتر از شما رسانه ورزشی نداریم، اوووف برشما
  • بهزاد ایمن IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    هرچی الان داریم میکشیم واسه ترسو بودن نکونام که ترسید بیاد استقلال تازمانی که ترسو باشی پیشرفت نمیکنی😑😑😑😑محبوبیت پیشکش 😑😑😑
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    خودت فهمیدی چی گفتی ادبیاتت مثل مدیریت تاجرلو هستاکلک
  • موسوی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    اونایی که به نکونام حمله کردن ، استقلالی نبودندلنگی بودند حالا اگر نکونام سر مربی شده بود تیم بسته شده بود و تمرینات هم شروع شده بود حالا خوبه نه از سر مربی و برنامه هاش خبریه و نه از خرید بازیکن و تمدیدها
    • پرویز IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      دقیقا.امیدوارم اون احمق هایی که نکونام رو فراری دادن و با فشار آوردن باعث شدن هندوانه ای دربسته بنام ساپینتو بیاد ، در آخر فصل دشمن شادمون نکنن.نکو یه گزینه کامل و بی نقص بود واقعا
  • ... US ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    چرا جواد تو فولاد نمونه؟ تا حالا که خیلی‌ خوب بوده، بذارین به کارش ادامه بده. اگه یه مربی‌ خوب باشه باید بره استقلال یا پرسپولیس؟ فوتبال ما باید تا ابد دو قطبی باشه؟ گلمحمدی مشهد رو ترک کرد، ببینین چه به حال شهر خودرو اومد. با وجود اینکه آبی هستم، حسرت به دلم مونده که بقیه تیمها و شهرستانیها ثبات داشته باشن، که موجب بهتر شدن لیگ ما بشه. تراکتور شروع به زیر ساخت، تاسیس اکادمی، و بهبود فوتبال از مرحله پایه است که بینهایت عالیه. تیم جواد تو آسیا که خیلی‌ خوب بوده، تمرکزش رو به هم نزنین.
  • پوریا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    خخخ محبوبیت نداشته که بیشتر نمیشه؛صفر ضربدر هر عددی کنی میشه خودش
  • مازیار QA ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    حیف وریا که با آجرلو کار کند. بهتره بره فولاد. فولاد با استعداد های ناب خوزستانی و توانمدی های نکونام پتانسیل قهرمانی را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی