نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پاری‌سن‌ژرمن کهکشانی متحول می‌شود/ ستاره‌ها جدا می‌شوند؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وییس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری‌سن ژرمن، به دنبال تغییر و تحول اساسی در فهرست بازیکنان این تیم است.

حضور کامپوس به جای لئوناردو در پست مدیریت ورزشی پی‌اس‌جی باعث شده که این تیم با تغییرات بسیاری روبه‌رو شود.

آنها اولین فروش مهم این فصل را نهایی کرده و آلفونس آرئولا که پیش از این سابقه حضور در رئال‌مادرید را نیز داشت به‌صورت دائمی و با مبلغ ۱۲ میلیون یورو به وستهام که پیش از این به‌صورت قرضی از این دروازه‌بان استفاده می‌کرد؛ فروختند. این انتقال اهمیت زیادی از نظر اقتصادی داشت و قدم اول این باشگاه در تابستان مهم پیش‌رو بود، تابستانی که پی‌اس‌جی امیدوار است بتواند درآمد خوبی از فروش بازیکنانش از آن داشته باشد و بودجه مناسبی برای جذب بازیکنان جدید به‌دست آورد. روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که کامپوس لیست سیاهی از بازیکنانی که باید در این تابستان از این تیم جدا شوند تهیه کرده و نام بسیاری از بازیکنان این تیم در آن به چشم می‌خورد. .مارسین بولکا، دیگر دروازه‌بان پی‌اس‌جی، پیش از این با دو میلیون یورو به نیس منتقل شده بود اما کامپوس همچنان امیدوار است که بتواند بازیکنانی چون تیلو کرر، عبدو دیالو، سرجیو ریکو، ادریسا گِیه و آرناد کالیموئندو را نیز به فروش برساند.

یکی از مشکلات مهم پی‌اس‌جی در نهایی کردن این روند این است که دستمزد بازیکنان این تیم بسیار بالاست و همین باعث شده که باشگاه‌های دیگر توانایی پرداخت این دستمزد را نداشته باشند و خرید بازیکن از این باشگاه برای آنها دشوار باشد. شکل دیگر این است که بعضی از بازیکنان سرشناسی که این باشگاه امیدوار است بتواند آنها را در این تابستان به فروش برساند مانند پاردس، ایکاردی یا آندر هررا اعلام کرده‌اند که تمایلی به ترک پارک دو پرنس ندارند.

حالا موضوع فروش نیمار هم به پرونده‌های حل نشده پی‌اس‌جی مانند اخراج مائوریسیو پوچتینو، به‌خدمت گرفتن کریستوف گالتیه و همچنین جذب میلان اشکرینیار از اینتر اضافه شده و باید دید که کامپوس چه راهکاری برای بهبود شرایط دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی