نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش احمد نوراللهی به عملکرد تیم ملی در جام جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد نوراللهی هافبک تیم ملی و شباب‌الاهلی امارات به شرایط تیم ملی واکنش نشان داد.

قاسم خانی-خبر ورزشی: احمد نوراللهی در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه فوتبال برتر به وضعیت خودش در تیم شباب‌الاهلی پرداخت و اظهار کرد: اوایل که به این تیم پیوستم بخاطر شرایط بد آب و هوایی امارات در چند بازی اول نتوانستم راحت بازی کنم اما رفته رفته به وضعیت عادت کردم.

هافبک سابق پرسپولیس گفت: من در رقابت‌های لیگ امارات نزدیک به ۲۲ یا ۲۳ بازی انجام دادم اما در بازی‌های آسیایی با وجود ۱۰ یا ۱۲ بازیکن خارجی شباب‌الاهلی فرصت زیادی به من نرسید.

نوراللهی درخصوص حضور ۸ ساله‌اش در پرسپولیس افزود: در این سال‌ها یکسری بی‌معرفتی‌هایی نسبت به من شده بود اما من چشم‌پوشی می‌کردم البته بازیکنانی هنوز در این تیم هستند که با وجود سال‌های زیادی که در پرسپولیس حضور دارند به حق خودشان نرسیده‌اند و من هم به علم به این موضوع بسیاری از اتفاقات را در هشت سالی که در کنار پرسپولیس بودم نادیده می‌گرفتم و خدارو شاکرم که خاطره خوبی از من در ذهن هواداران باقی مانده است.

هافبک ملی‌پوش درخصوص شرایط تیم ملی افزود: تیم ملی از بازیکنان خوبی بهره می‌برد که برخی از آنها لژیونر هستند و با بازیکنان داخل لیگ که خیلی با استعدادند به صعود در مرحله گروهی امیدواریم اما با این وضعیت آماده‌سازی کار بسیار سختی داریم.

نوراللهی با اشاره کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ارتباط بسیار خوبی برقرار است و درکل تیم یکدستی داریم. ضمن اینکه قبول کردن هدایت تیم ملی بعد از آن دو شکست و در ادامه بازی مقابل بحرین و عراق با آن شرایط آب و هوایی کار بسیار سختی بود که کادر فنی تیم ملی بخوبی از عهده آن برآمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی