نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جواد نکونام باعث شد تا از جام جهانی خط بخورم/ نگذاشتند به پرسپولیس برگردم تا بزرگ‌ترین حسرت من شود/ واقعاً فکر می‌کنید استقلال فوتبالی قهرمان شد؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

پیام صادقیان ستاره سابق پرسپولیس می‌گوید بزرگترین حسرتش خداحافظی نکردن با پیراهن این تیم است.

امید یوسفیان؛ خیلی‌ها معتقدند یکی از بهترین استعدادهای فوتبالی یک دهه اخیر ایران پیام صادقیان بود. بازیکنی که از سن خیلی کم درخشید، چهره شد، به پرسپولیس و تیم ملی رسید، مزه پولدار شدن و شهرت را چشید؛ ولی خیلی زود رو به افول رفت. خیلی مسائل در نابودی فوتبال پیام نقش داشتند که مسلما خودش بیشترین سهم را از این موضوع داشته است.

با این حال خیلی از افراد و البته مسائل بیرونی هم در خراب شدن فوتبال این استعداد بینظیر نقش داشتند. هرچه که بود، پیام فوتبال را خیلی زود و به دلیل حواشی مختلفی که برایش به وجود آمد، کنار گذاشت و این روزها هم در ترکیه مشغول زندگی است. با این حال صادقیان جزو فوتبالیست‌هایی بود که نمی‌شود به راحتی او را فراموش کرد.

صادقیان با وجود اینکه فقط ۲ فصل در پرسپولیس بازی کرد، ولی به شدت محبوب بخشی از هواداران این تیم است و اخبار پرسپولیس را هم به دقت دنبال می‌کند. پیام حتی همین حالا هم وقتی در مورد پرسپولیس حرف می‌زند، با ذوق و شوق این کار را می‌کند و مشخص است ذره ای از علاقه او به تیم محبوبش کم نشده است. بد ندیدیم در مورد مسائل مختلف پرسپولیس و البته اتفاقاتی که برای پیام در زمان فوتبالش رخ داد، گپ و گفتی بزنیم. با کمک یک دوست مشترک با صادقیان ارتباط گرفتیم و پیام هم با حوصله پاسخ سوالاتمان را داد. گفت‌وگوی اختصاصی خبرورزشی را با یکی از بهترین استعدادهای سالیان اخیر فوتبال ایران در ادامه می‌خوانید.

پیام، الان باید به تو پیشکسوت بگوییم یا اینکه همچنان امیدوار به بازگشتت به مستطیل سبز باشیم؟

واقعیت را بگویم،از کلمه پیشکسوت خیلی خوشم نمی‌آید و خودم را پیشکسوت فوتبال نمی‌دانم. نمی‌دانم هرچه خواستید بگویید؛ بازیکن سابق یا هوادار پرسپولیس. خیلی این مسائل برایم مهم نیست. فوتبال که قرار نیست دیگر بازی کنم و علاقه ای به بازگشت به فوتبال ندارم. راستش دیگر انگیزه ای برای این کار ندارم.

چرا استعدادی مثل تو که زمانی ستاره پرسپولیس بود، باید در این سن بی انگیزه شود؟

اتفاقی است که افتاده و نمی‌شود که به عقب برگردیم. هرکسی دورانی دارد و دوران پیام صادقیان هم چند سالی است که به پایان رسیده است و فوتبالم تمام شد.

تو می‌توانستی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران شوی ولی در اوج فوتبالت به بیراهه رفتی و نتوانستی به خیلی چیزها برسی. به نظرت دلیل آن چه بود؟

من به بیراهه نرفتم. نمی‌گویم اشتباه نکردم ولی در آن سن و سال خیلی چیز عادی بود. من داشتم کار خودم را می‌کردم ولی بعضی‌ها از هر فرصتی استفاده می‌کردند تا من را بزنند. بهتر است بگویید بقیه با پیام صادقیان چه کردند؟ چرا در بهترین سال فوتبالی‌ام از لیست جام جهانی ۲۰۱۴ خط خوردم؟ چه کسانی خط دادند که پیام صادقیان نباشد؟ تصورش را بکنید اگر من در آن مقطع و اوج فوتبالم به جام جهانی برزیل می‌رفتم و بازی می‌کردم چه اتفاقاتی برایم می‌افتاد اما اجازه ندادند.دیدم جلوی چشمم دارند سر پرسپولیس را می‌برند و من هم در آن فشار و استرس بازی یک حرکتی کردم.

برخوردشان با من چه بود؟ خب پیام صادقیان ۶ ماه محروم شود و فوتبالش نابود شود. بعد از من بارها اتفاق افتاد که بازیکنان در ایران و حتی فوتبالیست‌های سرشناس همین کار را با داوران کردند ولی هیچکدامشان ۶ ماه محروم نشدند. آدم این چیزها را می‌بیند که می‌گوید، می‌خواستند من را زمین بزنند.

صحبت از جام جهانی کردی. به نظرت خط خوردنت از جام جهانی برزیل فوتبالی نبود؟

نه نبود. خیلی مشخص بود که در همان زمان من را به دلایل غیرفوتبالی خط زدند و یک نفر هم مقصر اصلی این داستان بود.

چه کسی؟

جواد نکونام.خیلی واضح بود که باعث خط خوردن من از جام جهانی بود.

بیشتر توضیح می‌دهی؟

باز کردن اتفاقات گذشته دردی را دوا نمی‌کند و نیازی نیست که بیشتر در خصوص آن صحبت کنم.

اگر به عقب برگردی دوباره همین راه را خواهی رفت؟

بله قطعا همین راه را انتخاب می‌کنم.

کاری بوده که از انجام دادن آن پشیمان باشی؟

نه اصلا از کارهایی که کردم پشیمان نیستم.

جواد نکونام باعث شد تا از جام جهانی خط بخورم/ نگذاشتند به پرسپولیس برگردم تا بزرگ‌ترین حسرت من شود/ واقعاً فکر می‌کنید استقلال فوتبالی قهرمان شد؟

هواداران پرسپولیس خیلی دوستت دارند و همیشه حسرت این را می‌خورند که چرا تو بیشتر در تیمشان نماندی

هواداران پرسپولیس عزیز دل من هستند و خودشان می‌دانند که تا روزی که زنده هستم عاشقانه دوستشان دارم. در تمام روزهای سخت فقط آن‌ها هوای من را داشتند و از من حمایت کردند. الان هم من کنارشان و عضوی از آن‌ها هستم و خودم را هوادار پرسپولیس می‌دانم. واقعیت این است که خودم هم دوست داشتم در پرسپولیس ادامه دهم و حتی یک زمانی می‌خواستم که برگردم ولی نگذاشتند. دوست داشتم با پیراهن پرسپولیس بازی کنم و همانجا هم از فوتبال خداحافظی کنم ولی گفتند نه. بزرگترین حسرت من همین است و از کارهایی که در فوتبال کردم، پشیمان نیستم.

با این قیمت‌هایی که برای برخی بازیکنان در لیگ برتر مطرح می‌شود، اگر الان بازی می‌کردی چقدر دستمزد می‌گرفتی؟

اگر رک بگویم باید ۲ برابر بقیه پول می‌گرفتم و گرانترین بازیکن فوتبال ایران می‌شدم.

می‌دانم که بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنی. به نظرت چرا بعد از ۵ قهرمانی، پرسپولیس نتوانست در این فصل جام بگیرد؟

من رک حرف می‌زنم. به نظرم نمی‌خواستند پرسپولیس قهرمان شود. اگر قهرمان می‌شد و ششمین قهرمانی متوالی را می‌گرفت، برای خیلی‌ها گران تمام می‌شد. واقعیت این است که سر و صدای تیم حریف و هوادارانش بلند شده بود و خواستند به آن‌ها یک جامی‌بدهند تا اعتراض‌ها کم شود. هرکاری کردند تا پرسپولیس قهرمان نشود و جام به استقلال برسد. باز هم در این شرایط و با همه مشکلات دم بچه‌ها و کادرفنی گرم که توانستند خوب امتیاز بگیرند و نایب قهرمان شوند.

ولی استقلال بدون باخت قهرمان شد ...

بله بدون باخت قهرمان شد ولی با چه شرایطی؟ رکورد پنالتی‌ها را شکستند و امتیاز بیرون از زمین به آن‌ها دادند. همه در خدمت استقلال بودند تا بعد از ۱۰ سال یک جام بگیرند. فکر می‌کنید اگر آن امتیازات نبود و یا آن پنالتی‌ها که اصلا در موردش حرف نمی‌زنم، نبود؛ باز هم بدون باخت قهرمان می‌شدند؟ اصلا قهرمان می‌شدند؟

ما خودمان فوتبال بازی کردیم و می‌دانیم اوضاع از چه قرار است. ولی هواداران پرسپولیس نگران نباشند چون خیلی زود جام را پس می‌گیریم.

یعنی تا این حد از قهرمانی پرسپولیس در فصل آینده مطمئن هستی؟

با این نفراتی که جذب شدند و تیمی‌که پرسپولیس بسته، قطعا مدعی شماره یک قهرمانی خواهد بود و شک ندارم که دوباره پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

تو با سید جلال همبازی بودی و ارتباط خوبی با او داشتی. نظرن در خصوص خداحافظی سید جلال از فوتبال و ورودش به عرصه مربیگری چیست؟

سید جلال بزرگتر، دوست و همبازی من بود و احترام زیادی برای او قائلم. به نظرم می‌توانست به بازی کردن ادامه دهد ولی کاملا به تصمیمش احترام می‌گذارم و امیدوارم در مربیگری هم مثل دوران بازی اش موفق باشد. با شناختی که من از سید جلال دارم، شک نکنید مربی بزرگی خواهد شد چون کاریزما و شخصیتش را دارد. بهترین‌ها را برای او و پرسپولیس آرزو می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶۹
  • ارسلان IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    واقعا جالبه با یک آدم که بخاطر رفتارهای هنجارشکنان و بنگاه های شرط بندی و غیره الان اجازه ورود نداره و حتی طرفدارهای تیم قرمز هم از نظر اخلاقی قبولش ندارند مصاحبه میشه که خیلی راحت تو سایتتون چاپ کنید قهرمانی استقلال با این همه رکورد غیر فوتبالی بوده. نه دوستان به ظاهر منصف ورزشی نویس اتفاقا تنها قهرمانی پاک سال‌های اخیر مال استقلال بوده که اونم جوری بهتون فشار اومد که تیمو دارین متلاشی میکنید. خیلی فرقه بین مردمی بودن با ارزشی بودن. شکر خدا ما کاپیتانمون پیراهن دختر آبی تنش میکنه نه راهکار نجات مملکت زیر پیراهنش نشون بده.
    • مجهول الهویه IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      پیام صادقیان زندگی بسیار سختی داشته و وقتی از او پرسیدند خاطره ات از پدرت چیه گفت اینکه حودش نمیتونست بره دستشویی و مرارتهای زیادی کشید. او فقط کمی محبت میخواست و البته حمایت درست و اصولی که از او دریغ شد پس انقدر راحت قضاوت نکنیم و کلمه معلوم الحال را برایش بکار نبریم. معلوم‌نیست اگر هر کس دیگری به جای او بود چه میشد!
    • سعید IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      باکمک امتیاز معیشتی ویارانه ای وپنالتی مفت قهرمان شدن به پشیزی نمی ارزه
    • شمسعلی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      کیسه و فوتبال ؟🤣🤣🤣🤣🔥🔥❤️
    • یه ایرانی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      آقای ارسلان، کاپیتان شما پیراهن دختر آبی تنشه! این یعنی مردمی بودن!!! فکر کردم میخوای بگی پیراهن محرومین تنشه، بفکر محرومینه، حداقل بفکر استعدادهای مناطق محرومه که دغدغه لقمه نانی اونها رو از کودکی کردن و هرچه آرزو هست دور کرده مثل دوری ستاره های آسمون همونقد زیبا و دست نیافتنی ...
    • Hamid IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      صادقیان یه بچه یتیم بود ،کاری به دیگر پیام های فرستاده شده در مورد صادقیان ندارم حرکتی کرد و عده ای در کمیته انضباطی و فدراسیون این استعداد ناب فوتبال رو نابود کردن ،بزرگترهای پرسپولیس این بچه رو حمایت نکردن تا در زندگی شخصی هم راه درست نره ،مسلما علاوه بر خودش همه ارکان فوتبال در نابودی فوتبال این استعداد خدادادی نقش داشتن ،روح جوانمردی در فوتبال مرده است ،بازیکنی که بزرگ‌تری در خانواده بالای سر اون نبوده در باشکاه و متن فوتبال باید بعنوان خانواده دوم حمایت می‌شد ولی برعکس شد ،خیلی ها مثل صادقیان هستن و امیدوارم مثل پیام نابود نشن ،بقیه حرف ها همیشه هست و خواهد بود 🤷‍♂️
    • جاوید DE ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      داداش ارسلان حال کردم با کامنتت دمت گرم کلی حرف تو این چند خط بود برای اونی که بفهمه نه اونی خودشو زده به خواب
    • پیام IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      دقیقا همینه ما از دو تا تیم بازیکنان بزرگ و با اخلاق کم نداشتیم ولی یکی از بی اخلاق ترین بازیکنان حریف همین آقاست که جو گیر شد و هرکاری دلش خواست کرد و توقع داشت همه تعظیم کنند برای.من دوستای قرمز هم دارم ک اتفاقاً اونا هم این آقا رو اصلا در حد نیکسون نمیدونن متأسفانه بخاطر چندتا دنبال کننده هرچی میخواد میگه و سریع میزان تو سایت و....
    • علیرضا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      کاملا موافقم طرف هرغلطی خواسته کرده حالا گردن این واون میندازه جوادنکونام فرضا باعث شد به تیم ملی نری خوب چرا رفتی سایت زدی چرا دنبال هزارتا مسخره بازی دیگه رفتی سوشا مکانی وپیام ازاول تاالان فقط دنبال حاشیه بودند ونه فوتبال فوتبالیست یعنی کریم باقری وعلی دایی
    • /// IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      فقط به عکس این آقا که در اول خبر قرار داده شده توجه کنید متوجه شخصیت و ادب و صدق و دروغ حرف های ایشان میشوید،من دیگر حرفی ندارم.
    • حسن IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      آخرین مصاحبه درود گر رو بخون تا معنی فوتبال پاک رو بفهمی..حمایت بالاتر از وزیر.پاک شما خالص لجنه
    • قاسمی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      به نظرم نابود شد چون اصالت نداشت الان که تجربه داره اینجوری مصاحبه میکنه اون موقع که تو کانون توجه بود چی بود موفقیت صرفاً استعداد نمیخواد اصالت و هویت هم میخواد🌹
    • محسن IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      با استاد نوری و فنونی زاده مصاحبه کنن خوبه ارسلان؟ اون موقع میای شعار زنده باد میدی؟
    • 4444 IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      آقای سعید ما هم پنج سال همین رو به شما میگی بخاطرش پنج تا قهرمانی پشت هم شما هم پشیزی نمی ارزه قهرمان پوشالی الحق برازندتونه حتی یدونه قهرمانیتون هم پاک نیست
    • پرسپولیسی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      ببین آقا ارسلان شما بنظرت میتونی پنج سال پشت سر هم قهرمان شی؟ من نمی فهمم وقتی ما پنج تا پشت سر هم قهرمانی داریم برای چی به یه قهرمانی شما که بعد ده سال بدست اوردین بسوزیم؟ یه ذره واقع بین باش
    • Miladmehdi IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      جالبه خودشونم میگن سر و صدا ها بخوابه سر و صدای چی بخوابه آقای صادقیان سر و صدای پنج سال جام های اسنپی و بابا مسعودو میگی آقا اینا تا عمر داری نمیخوابه خودتونم خوب میدونین
    • امید کلبادی نژاد. IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      سپاس آقا ارسلان. من یک هوادار تاج کبیر هستم ۴۵ ساله هوادار این باشگاهم بخصوص اینکه هیچ اعتقادی به مجیدی نداشته و ندارم. اما بحث من همین حرف شماست که تاج ارزشها رو با خودش همراه کرده و قرمزها نمادهای استبداد رو. باید بپذیریم که در تخریب تاج تو این دوماه از هیچ کوششی دریغ نکردن همونجوری که منصوریان تو خاطراتش گفت بعداز انقلاب ۵۷ تا سال۶۸ ۱۱ سال جنگیدم تا از انحلال باشگاه جلوگیری کنم. این همون سیستمه و فرقی نکردی
    • مهدی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      دمت گرم.پسر.کارت درسته...چهارکلمه حرف حساب زدی.ایول
    • محمد IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      هر چی گفت دروست بود ما طرفدارها همیشه دوستت داری جواد آقا خیلی از بازیکن ها و سر مربی کیسه حتی داور را زدن ولی هیچ اتفاقی نیافتاد کسانی که باعث بدبختی جواد شدن اینشا الله نابود میشوند
    • مهرداد IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      آقای صادقیان اگر دنبال حاشیه نمیرفتی شاید در لیگ یک می تونستی در شهرستان خودتون هنوز ادامه بدی آقای صادقیان بازی کردن در تیم بزرگ و در تهران جنبه میخواهد که شما نداشتی البته پیام صادقیان در برابر مجاهد خضیراوی بود بزرگی نبود و شما هم نتوانستی در شهر بزرگ تهران و تیم بزرگ جنبه داشته باشی اول که اومدی تهران که دائما در فرحزاد قلیون میکشیدی بعدشم قضیه شرط بندی آبروریزی درآوردی پس آنقدر بزرگ باش که تقصیرها را گردن کسی نندازی قبول اینکه خودت مقصر بودی کار سختی نیست امثال شما جنبه ندارید فوتبال و ورزش همت و سخت کوشی می طلبد شهر بزرگ و تیم بزرگ هم جنبه و منش که شما یقینا نداشتی
    • سعید IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      طرفداران استقلال از همه طیفی هستند، چرا فکر کردی هر کی با استقلال بود با نوشته زیر پیراهن بازیکن پرسپولیس مخالفه؟ هم پرسپولیس هم استقلال از طیف های مختلف طرفدار دارند. برو صحبتهای مظلومی در مورد سردار تهرانی مقدم رو بخون.
    • دو ستاره حلبی کیسه IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      استاد تو از طرف ما پرسپولیسی ها نظر نده!ما پیامو دوست داریم.کیسه باز رفت تا ده سال دیگه
    • علیرضا محرابی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      شر و ور بافتی بهم آقای چگوارا پلاستیکی ارتش سایبری استخدام کرده و با پولپاشی دنبال قرارداد بستن هستش. طرف تو سی و پنج سالگی و یکی از بدترین بازیکنان استقلال با پول دادن به پریسا تاجی و آزیتا آبی دل و ..‌. جو رسانه ای درست کرده که مدیریت باشگاه برن باهاش ۲۰ میلیارد قرارداد ببندن بعد تو از این موجود کثیف داری برای ما اسطوره می سازی؟
    • خبرورزشی آبی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      آقای ارسلان نمیدونم چند سالته ولی مشخصه از فوتبال هیچی بارت نیست اگه شموشک نوشهرم شونزده تا پنالتی و شیش امتیاز معیشتی بابا حمیدت میگرفت قهرمان بود . شما کییه کشا خیلی پررویین از زمانی که گفتن برانکو دیگه بسشه پروژه تضعیف پرسپولیس مردمی شروع شد تا تیم سوگولیش بیاد بالا تازه اینقدر تیم برانکو قوی بود تو اون پنج قهرمانی هرچی داوری به نعفتون بود هیچی نشدین تو دوران سلطانیفر حالا که سجادی اومد دیگه سر همه تیمارو اول فصل براتون برید .این قهرماتی که اوردین هیچ لذتی نداشت براتون مثل مامانی که واسه بچش تو مدرسه کادو میبره جلو همکلاسیاش بدن.
  • :) GB ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    آقای صادقیان عزیز تو ایران دشمن داشتی و نزشاتن به حقت برسی! خب چرا تو خارج کشور تو لیگای سطح پایین هم دگ راهت ندادند! مگر غیر از اینه که شما درگیر سایت‌های شرط بندی شدی و...، استعداد تنها دلیل موفقیت نیست و بیشتر از اون تلاش و تمرین که باعث پیشرفت تو هرکاری میشه، با اسم بردن از استقلال و پرسپولیس و نکونام هم خواستی اسمی بر سر زبون ها بنداری دوباره شاید چهارتا فالوور و بیننده برا خودت جمع کنی...
    • جام IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      داداش دشمن صادقیان خودش بود... اعتیاد به قرص.. با ادم ها بد گشتن توی ترکیه....... وووو دیگه.... صادقیان راهنمای زندگی که دوست داشته باشه نداشت
  • مهدی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    آره تو که راست میگی به خاطر همین حمایت ها 2تا از بازیکنای اصلیشو وسط فصل بردند سربازی، پنالتی واضح جلوی پیروزی را نگرفتند، پیروزی با دست گل زد و داور ندید همه اینها نمونه هایی بود از حمایتهایی که از استقلال میشد
  • داود IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    آقای صادقیان بر عکس اسمت اصلا صداقت نداری چرا خراب شدن خودتو به این و اون ربط میدی شما آنقدر در زمین فوتبال جفتک چهار گوش انداختی که در نهایت خودت از مستطیل سبز حذف شدی کارهای منکراتیت یادت رفته در ضمن وقتی از استقلال ایراد میگیری تیمی رو که دوست داری چرا پس با عوض شدن وزیر پرسپولیسی نتوانستید جام بگیرید پس زیادی داری حرف میزنی دیگه تو جزئ اهالی فوتبال نیستی که به حرفات واکنش نشان بدهیم‌ .
    • عشق فوتبال IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      وزیر پرسپولیسو 2 باربرد فینال آسیا ؟؟!! پرسپولیس دوم شد تازه امسال ،شونزدهم مگه شده که میگی تا وزیر رفت پرسپولیس هیچی نشد؟! ، امسالم همچین قهرمان شه که ببین
    • کیسه هوجیگر IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      واقعا چه ربظی داره وزیر 4 سال بود شما چرا 9 سال قهرمان نشدید اگه پارسال مشکلاتی که سجادی و فدراسیون برا پرسپولیس وضع کردن نبود حسرتتون 10 ساله میشد
    • Rezaya IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      عشق فوتبال داداشم امسال شدین استیل آذین سال بعد انشاالله رفتین دسته دو .... درضم تیم پسشکسوتها راه انداختین سال بعد سوراخترین
  • مکتب هوچی گری IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    در اینکه پیام صادقیان جوان بود و خامی کرد هیچ حرفی نیست ، اما نوع برخورد مافیای رسانه با رفتار صادقیان را مقایسه کنید با رفتاری که با موارد مشابه شد تا متوجه بشید صادقیان چرا نابود شد . یه نفر در حالت مستی بدون گواهینامه و در معیت یه خانوم نامحرم ، تصادف کرد اما آب از آب تکون نخورد ، چرا ؟ چون مافیا اینجور می خواست . اما پیام بخاطر هول دادن داور ، زندگی اش نابود شد ‌. ناعادل فردوسی پور هم آتش بیار این‌معرکه بود .
    • :) IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      درست میگید نمونه شدیدتر و فوتبالی هل دادن داور رو آقای گل محمدی انجام داد و مثل صادقیان باهاش برخورد نشد، اما در مورد قائدی این مربوط به سیستم قضایی کشور که با سیستم قضایی فوتبال تفاوت داره! من نمیگم پرسپولیس حکومتیه بنظر من کل فوتبالمون حکومتیه... فقط درک نمیکنم هوادارا برا فوتبالی که توش ( هوادارا هیچ ارزشی ندارن) خودشونو تیکه پاره میکنن :| همین صادقیان هم با پشتوانه همین موج طرفداری بود که مهره درشت سایت شرط بندی شده بودش
    • عادل IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      فعلا که مافیای رسانه رفته یه ادم معلوم الحال و ممنوع الورود رو پیدا کرده و برعلیه استقلال مصاحبه کرده باهاش
    • تاج۴۴ IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      نمونه ی شدید تر: حرکات زشت یحیی گل محمدی🤫🚶‍♂️
    • غلام سلمانی پور IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      صادقیان ،خانزاده و...چون پرسپولیسی بودند.خانزاده،خوشبختانه کسی داشت ولی صادقیان...
  • 911 IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    با هر اينستاگرامی که مصاحبه نمیکنن همچین از خودش تعریف میکنه انگار چ حرکت مثبتی تو فوتبال کرده هیچ جایی از فوتبال نبودی و نیستی یه جرقه بودیو تمام با 4تا استوری میخاد بگه هنوز منم هستم
  • رضایاک IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    خدارو شکر همچین ادمهایی دوروبر لنگ هستند
  • علیرضا IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    کسی که توی عمرش یه بار هم به توپ لگد زده باشه می فهمه که تیمی که بدون باخت قهرمان شده شایسته قهرمانی است. واقعا این که هیچی نشدی حقت بوده چون با این سطح درک فوتبالی انتظاری غیر از این هم ازت نیست. خوبه همه اذعان دارند بیشترین ضرر رو استقلال از داوری کرد و بیشترین نفع رو پرسپولیس برد که با دست گل زدند. همه جور پنالتی براشون گرفتند. توی دو بازی دربی فقط 4 تا پنالتی برااستقلال نگرفتند. معافیت جعلی بازیکناشون رو نادیده گرفتند و آخرش هم سه امتیاز معیشتی بازی با تراکتور که در آستانه باخت بودند رو بهشون دادند بعد این لنگی میاد اینجوری قهرمانی پاک استقلال که همه رکورد ها رو جابجا کرده زیر سوال می بره. اگه این قهرمانی قاطع از نظر صادقی مشکل داره 5 دوره قبلی قهرمانی لنگ که اظهر من الشمس است که مهندسی شده و جعلی بوده.
    • سعید IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      بدون باخت؟ بازی هایی که با پنالتی براتون درآوردن رو به حساب تیم خودتون گذاشتین؟ اونهمه کمکی که به استقلال شد اگه نمیشد تیم مجیدی سومم نمیشد
    • persepolisviva IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      قهرمانی پاک یعنی اینکه فرهاد مجیدی بعد از بازی با گلگهر به دلیل ورود به زمین، نه با نظر من پرسپولیسی بلکه با نظر کارشناس انگلیسی برنامه هتتریک باید حداقل ۳ جلسه محروم می شد و از دربی محروم می شد ولی نشد اما یحیی رو تو دربی با همون حرکت و بدلیل اعتراض به داور بخاطر اینکه اجازه تعویض نداد تا ۱۰ نفره گل بخوریم ۴ جلسه محرومش کردند. با همون گل مساوی که این شکلی زدید قهرمانی ما از دست رفت
    • خطاب به علیرضا: IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      کسی که توی عمرش یه بار به توپ لگد زده باشه قطعا میدونه که تیمی که با اشتباهات عمدی داوران از چند باختش جلوگیری شده یا برده شایسته قهرمانی نیست. اون همه هم که اذعان دارن بیشترین ضرر رو استقلال از داوری کرده و بیشترین نفع رو پرسپولیس برده قطعا شما جماعت کیسه‌کشید. گل حامد پاکدل هم هیچ ایرادی نداشت چون به بازوش خورد. تو که ادعا میکنی فوتبالی هستی چطور این چیزا رو نمیدونی!! مطمئنم که میدونی و خودتو زدی به ندونستن. همون کسایی که یزدانی و مرادمند رو سرباز دونستن امیری و ترابی و... سرباز ندونستن چون براشون فقط مستندات مهم بود نه حرف یه مشت کیسه‌کش جام ندیده. امتیازات بازی با تراکتورم که درست تقسیم شد ولی چیزی که در موردش درست حکم صادر نشد تنبیه نکردن تماشاگرای بی‌ادب تبریزی بود. خود تو اگه ۷۰ دقیقه زیر بارون سنگ بودی نکنه میخواستی وایسی تو زمین تا خریت خودت ثابت کنی!! رکورداتونم بخوره تو سرتون چون فوتبالی رکورد نزدین. پنج قهرمانی پرسپولیس کجا این همه شائبه داشت که مال شما داشت!! زیرآب پیام صادقیان و محسن مسلمان و رامین رضائیان رو هم کریم باقالی (مبصر کلاس) زد. همه اینو میدونن.
    • خطاب به علیرضا: IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
       چون کسی که تو زمینه مربیگری نتونه خودشو نشون بده ناچاره با زیرآبزنی و سیلی زدن تو گوش بازیکنای پرسپولیس خودشو نشون بده. برای من واقعا سواله که این آقا چرا روز بازی با تراکتور با اون همه درگیری خودشو نشون نداد و نپرید تو زمین!!
    • پوریا FR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      آقا علیرضا دمت گرم بابت این کامنت شیک و زیبا👍ببین لنگیا رو چجوری با این حرف حق سوزوندی😂. همینایی که تا قبل از بابا مسعودشون اصلا فوتبال ایران رو دنبال نمیکردن الان با پنج تا قهرمانی پوشالی دارن برای ما اظهار وجود میکنن. شما پرسپولیسیا همون بهتره فوتبال اروپا رو دنبال کنید چون خیلی بیشتر بهتون میاد👍
  • سعید IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    حرف حق درباره قهرمانی که چه عرض کنم اهدای جام به استقلال اونهمه کمک خارج و داخل زمین فوتبال که امسال به استقلال شد به شهر خودرو هم میشد بدون باخت قهرمان میشد . ولی انشاا... امسال جامو پس میگیریم. عشق فقط پرسپولیس
    • حامد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      شد دیگه پول اونها رو ندادین با اینکه حکم داشتن، از فدراسیون هم ما غیر قانونی وام گرفتیم ، به بازیکن خارجی شما اجازه بازی ندادن، وسط فصل بازیکن شما رو فرستادن سربازی ، مربی ما بطری آب رو لگد زد و کسی چیزی نگفت ، مربی ما اومد داور رو زد و به جای ۶. ماه فقط ۶ جلسه محروم شد. شما جماعت لنگی حتی اگه خود پیامبر هم بیاد حرف بزنه تا وقتی ببینید به ضرر شماست میگید داره دروغ میگه
  • رضا IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    واقعا باعث تاسف هست که خبر ورزشی با چه کسایی مصاحبه میکنه ...فقط و فقط در راستای منافع تیم سرخ مصاحبه ها انجام میشن ...واقعا متاسفم شما اسم روزنامه تونو باید بزارید پیروزی ..اون آرم تونم کامل قرمز کنید
  • محمد IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    واقعا خواندن مصاحبه این شخص با آن همه رفتارهای منشوری و خارج از عرف کسر شان است.
  • ک.و IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    مطمنا اگر خیلی جاها حق تیم خوب استقلال را دراین چند سال گدشته نخوردن پرسپولیس اگر عمرقهرمان میشد چرا فقط یک سال خوب بازی میکرد که فهرمان نشد اون هم سالی بود که استقلال خوزستان قهرمان شد
  • ATILLA IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    واقعا" این پسر حسن زیکو یکی از اسطوره های فوتبال آذربایجان هست؟ حیف از از اون پدر.چطور 1نفر میتونه الینه بشه بهترین مثالش همین آقاست.
  • محمود IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    خداوکیل حرف راست زد
    • زلزله IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      خداوکیل راست گفت چرا کیسه کش بدتون میادمیگفتن اگه امسال پرسپولیس 6قهرمانی متوالی بشه خودتون میدونید 6کمکتون کردن که این عددنشه که بسوزید دیگه قهرمانی نمی‌بینی به چشم
  • ناشناس۷ IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    عاقبت بی اخلاقی و تربیت غلط میشود سقوط به تباهی و فلاکت ،هیچ فوتبالیستی در دنیا بالاتر از مارادونا نبوده،از خبر ورزشی بعیده مصاحبه با ...
  • سیدرضا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    وقتی هنوز نمیدونی رکورد پنالتی زدن مال تیم برانکو بوده با چهارده پنالتی در یک فصل ، خیلی تیمای دیگه بیشتراز نه پنالتی این فصل ما زدن. حرفای یک من صدغاز که فقط بدرد هوادار نوجوانی میخوره که اطلاعات ورزشی در سطح همین حرفای آبدوغ خیاری داره . تیمی که در طی فصل حتی یک هفته نتونسته صدر نشین بشه ادعا نمیکنه
  • واحد IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    آخه تو که جنبه بازی نداشتی منشوری شدی به این حرفا چی تیم حکومتیتون می‌تونست میبرد بدون باخت قهرمانی لیاقت میخواد
  • شیشعلی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    خدا نگذره از جواد . خدایی حیف شد . حرف حق زدی
    • علیرضا IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      میشه بگی کجادریت و حسابی حرف زد که میگی حرف حقه؟هر تیمی که غیر از لنگ قهرمان بشه بهش انگ سهمیه پنالتی و ناداوری و... می زنند اما 5 دوره قهرمانی ناپاک لنگ خیلی پاک بوده که لنگ هر جا میره از اصفهان و تبریز گرفته تا اهواز و سرجانو...با جوب و جماق ازشون استقبال می کنند.
    • کیوان IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      به خاطر رفتار منشوریش حتی تو لنگ نتونست بیشتر از چند فصل دوام بیاره هر جا هم رفته انداختنش بیرون بعد انتظار داشتی یه بازیکن معمولی با همچین رفتاری تیم ملی هم دعوت بشه و فیکس باشه ؟ شما لنگی ها دیگه کی هستین؟
    • امیر IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      خیلی پروهستی.ورزش روبه لجن کشی این آقا
  • راکی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    بسی جای تعجب و حیرت از تیم خبری که با این آقا مصاحبه میکنن.واقعا چراااااااا؟شما که مخاطب کافی دارین!!!!!
  • ۱ IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    اینطور نیست که شما فکر می کنید یا نقل می کنید.۲تیم پرسپولیس و استقلال وابسته به دولت هستند یعنی مدیریت آنهادر دست مسئولین دولت است بودجه آنها نفراتی که میخرند و مربیانشان همه توسط وزارت ورزش انجام می شود.بنابراین قهرمان شوند یا به لیگ پایین سقوط کنند نتیجه مدیریت عوامل دولت است.تا این دو تیم خصوصی نشوندنمیتوان قضاوت درستی داشت
  • میلاد IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    حرف حق
  • افشین فرش پرانی AU ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    هنوز هم میتونی برگردی به فوتبال راز و رمزش رو از اسطوره تون سید بلال بپرس
  • ع IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    ماشالله نیمار داش پیام سالار
  • حسین IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    عزیزم تو راست میگی دو تا پنالتی رفت و برگشت برای استقلال در دربی نگرفتن و دو تا از بهترین بازیکنان ما را بردند سربازی و پاکدل با دست گل زد برای تیم پیروزی اینها حمایت بود شما آنقدر از طرف سلطانی فر حمایت شده بودین دیگه این ظلم ها در حق استقلال را اصلا ظلم نمیدونید
  • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    شخصیتت همیشه در حد پرسپولیس بود حیف تو پرسپولیس بازنشسته نشدی
    • لنگی سوز IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      اینو خوب اومدی بی خیال همه چی ولی واقعا شخصیت اینجوری حیف که تو مکتب اونجوری تموم نکنخ
  • رئیسی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    از یک لنگی بیش از این نباید انتظار داشت
  • فرهاد IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    اون تیمی که بهش جام قهرمانیو اهدا کردن،اونم 5بار پشت سرهم ،تیم لنگ بوده و گرنه درحالت عادی چهارم،پنجم جدول هم نمیشد.
  • صدیق IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    برگشتی که فالور جم کنی ؟
  • محمد IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    اگه بنا بر امتیاز معیشتی باشه که بازی تراکتور پرسپولیس رو هنوز یادمون نرفته:))) همه می دونن که استقلال امسال بیشترین ضرر رو از داوری کرده پس تو دیگه حرف نزن.
  • سهراب IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    در اینکه یه آدم فوق العاده بی جنبه و بی ظرفیت بود و هنوزم هست و معمولاً آدمای اینجوری از همه طلبکارم هستن که مثلا توقع داشته که کی روش ببرتش جام جهانی یا میگه چرا داورو زدم محرومم کردید باید ازم تقدیر می‌کردید که هیچ شکی نیست ، من دلم میخواد بدونم این بابا غیر از اون یه دونه پاس بیرون پا که داد دیگه چیکار کرده تو این فوتبال که انقدر بهش میگین استعداد ناب ، فکر کنم معنی استعداد ناب رو نمیدونن کسایی که به این بابا میگن استعداد ناب
  • بهاران IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    اینهمه از خودت تعریف میکنی جای مجاهدخذیراوی بودی چیکار میکردی تو اون سن سال کم با تکتیک ناب اون زمان یه بازیگن در سطح اروپا بود از بارسلون دعوت نامه براش دادن اما خوب مگسان دور شیرینی فوتبالش نابود کردن
  • ساپی تشک ششتقلالی TR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    تنها و تنها وحشت و کابوس ششتقلالی ها در کل حیات انسان روی کره زمین تا هر چقدر که باشد عدد مقدس ۶ خواهد بود و بس.....۶...۶....با تشکر از خبر ورزشی جان
    • تراژدی فتح IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      کابوس خودتون که ۶ تای فتح تهرانه لنگی
  • خشايار IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    جواد نكونام بزرگترين خيانت رو در حق تيم ملي كرد بازيهاي جام ملتها اسيا تو استراليا زمان افشين قطبي ،، دو دستگي ايجاد كرده بود كه از سرمربي اطاعت نكنن با قطبي درگير شده بود حتي اخراجش كرده بود از اردو تيم در استراليا ولي فدراسيون و يه مشت ادم هيچكاره وساطت كرده بودن
  • مرتضی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    اخه لنگی اینونگی چی داری بگی کافرهمرابکیش خودپندارت اگه سلطانى نبود عمرن اول میشدید بروغازتو بچران قهرمانی تاج به لنگیا فشا راورده همه بسیج شدند کلی هزینه میکنن دوباره لنگوبسازن
  • اکبری IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    آقای صادقیان تو تمرینات پرسپولیس و اخلاق در زمین ، صفر بودی زدن تو سینه داور در تیم شما همیشه بوده از مربی های بی ادب و لات شما این جوربازیکنان تحویل ورزش داده میشه ،ادای کریمی و انصاریان و ...رو درآوردن هزینه داره برو جلو بوق بزن ....
  • ش IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    خب چرا برنمیگردی تا حقتو پس بگیری؟!
  • حسن IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    هوادار آبی و قرمز الکی به هم نپرید! اگه خیلی دوست دارید بدونید از این دو تیم دولتی کدوم یکی به معنای واقعی حکومتیه (هر گ... فرق دولتی و حکومتی رو میدونه پس توضیح نمیدم) و کدوم یکی جامهاش جعلیه به کدوم یکی همیشه از خزانه دولت کمک شده و بدهی هایش بدون اسپانسر رفع و رجوع شده برید بررسی کنید قهرمانی کدوم تیم مورد اعتراض تیمهای بیشتری بوده که قطعا قهرمان جعلی همون تیمه و قهرمانی کدوم تیم فقط مورد اعتراض یک تیم بوده که نشون از فشاری شدن رقیب داره بررسی کنید بدهی های سنگین و پنجره های بسته کدوم تیم از منابعی خارج از اسپانسر باشگاهش پرداخت شده قطعا همون تیم حکومتیه فکر و شعور هم خوب چیزیه اینکه صرفا سر تعصب کورکورانه چشماتو ببندی و حرف مفت بزنی اصلا خوب نیست بعضی تیمها ۳امتیاز ۳امتیاز به حسابشان واریز میشه بدون اینکه بیان تو زمین بازی سه بر صفر به نفعشون زده میشه بعد به دو امتیاز قانونی بقیه اعتراض دارن #وقاحت به بازیکناشون دست بزنن ادعای پنالتی دارن اما توی محوطه جریمه خودشون تکل از پشت مدافعشون به مهاجم حریف رو شایسته پنالتی نمیدونن!!! یاللعجب از اینهمه وقاحت!
    • علی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      آفرین به شما که عین واقعیت را نوشتی اینها از رو نمی رن چهار بازی پشت سر هم هشت امتیاز از استقلال گرفتن مخصوصا پنالتی بازی رفت مقابل تیم پرسپولیس تو انتقالات هم وصل شدن به چاه نفت که سپاهان با اون وضعیت نتونست مقابلش دوام بیاره امرعاس هم تو قضاوت خیانت نکرد
  • علی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    واقعا مرزهای پر رویی رو جابجا کردی پیام صادقیان توی همین فصل هیچ تیمی مثل استقلال از داوری و فدارسیون ضربه نخورد نمونه کوچیکش دو تا پنالتی رفت و برگشت توی دربی واسه ما نگرفتن اما شما بجز این دو پنالتی دربی ا دست به گل گهر گل زدین پدر الومنیوم رو جلوی شما در آوردن آفساید جلوی مس پنالتی اشتباه و خیلی چیزهای دیگه
    • حسن IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      والله اصلن نباید جواب یکی مثل صادقیان داد . بااین کارا میخواد بگه من هم هستم و فالور جمع کنه
  • کیان IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    دوستت داریم پیام آور انرژی وعشق وتعصب ومعرفت ومردانگی. توصادقِ واقعی هستی وپیامت پرازعشق وامید. ازاینکه حسرت نمیخوری ومعتقدومحکمی خودالگویی بزرگه. مراقب خودت باش. "پیروخراب پرسپولیس" نکا.مازندران.علمیه.سدنکا.برادران کیان
  • سرور لنگیا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    حاجی اگه ما فوتبالی قهرمان نشدیم شمام جام هاتون اسنپیه 😃😂لنگی میسوزی؟! معلومه دیگه چرا میپرسم... پماد بزن سوزشش کم شه🤣 یه پیام دارم برات که خلسه و‌ پارسالیپ بهت میرسونه😇😂 تازه تو برو جام اسنپی هاتو بمال تا دو تومن بندازت جلوت 😉😂
  • صادق IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    یه بازیکن ما داشتیم مجاهد خضیرابی،،دقیقا همچون رفتارهای رو کرد که آقای پیام صادقیان کرد،،،نتیجه اش هزار بار بدتر از این شد،،،تازه داور رو هم نزده مثل این بی جنبه،،،داداش استعداد داشتن کفایت نمیکنه،،،باید جنبه داشتی ک هنوز هم نداری،،، داداش وکیلی ،،وزیری ،،هرچی باشی معرفت نداشته باشی مفت نمی ارزی
  • هوچی‌گر لنگی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    آقای صادقیان واقعا حق گفتید . پنالتی گرفته شده واسه استقلال دقیقا قهر کردن مربیتون بعد دربی و خودزنی و دو دسته گی هوداراتون تو ورزشگاه بود ولاغیر.خبرورزشی چرا دلیل رفتن سعید صادقی به لنگ کار نمیکنه تا الاندمشخص بشه تو تیم ملی چخبره
  • آبی دل IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    ناراحت نباشین بابا مسعود دوباره برشگردنیونن تا براتون جام درست کند وبه افتخارات لنگ اضافه کند
  • شیش ۶ IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    فقط بگم عشقی.یکی از بزرگترین کیسه سوزهای جهان.همین که اسمت شده خاری در چشم کیسه و کیسه جماعت ایول داری .زنده باد پیام کیسه سوز.
    • حسام احمدی لنگ بی منطق IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      بخدا ک رودارین من خدایی اینو نمیشناسم هرکی میخاد یکم شناخته بشه اسم استقلالو میاره منم بخدا ک لنگ هیچ گوهی نیس با این بازیکناش چ رویی هم دارن حتما اون پنج سال پاک بوده اره ک همه تیما قبول ندارنش ببندین من جای شما بودم سرمو بالا نمیکردم
  • امین IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    به گواه کارشناسان داوری استقلال چندین پنالتی طلب داره و جالب اینکه رکورد دار پنالتی در ایران در لیگ برتره تیم پیروزیه!هر کاری کردند استقلال قهرمان شه؟مثل سربازی دوتا بازیکنش وسط فصل حتما!ایشون قهرمانی‌های بی سابقه تیم خودشون که با سلطانی فر پس از ده سال شروع و با رفتنش تموم شد بعد از پونزده سال ناکامی رو پاک میدونه حتما!
  • سام IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    واقعا آدم کم ظرفیت و کوچکی بود، علیرغم توانائی های فنی،چون از نظر رفتار و اخلاق مشکلات فراوانی داشت وخیلی زود میخواست به شهرت و ثروت برسه نابود شد.اینطور آدما همون بهتر حرف بشن.
  • رضا IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    جام گرفتن عرضه میخادعامو بعدش تو صادقیان آنچنان بازیکنه خوبی هم نبودی که ادعات میشه برو دنبال کارت عامو..
  • H IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    توهم مثل بزرگترت زدی توهم میزنی کل مردم می‌دونن به کدوم تیم جام میدادن همه تیم‌ها میگن پاک‌ترین قهرمانی امسال بودتمام آمار به نام استقلال ثبت شدامثال توبدجورسوزش دارن حالا هم باحرفات میخوای پیش هوادارهای پیروزی خودی نشون بدی ماتبریزیها شماروخوب میشناسیم
    • امیر IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      بعد قسمت جالبش اینه که میگه قهرمانی ششم برای خیلی‌ها سوزش داشت،مثلا قهرمانی ششم رو پرسپولیس می‌گرفت، لیگ قهرمانان اروپارو می‌برد ؟!!! دلتون هم خوشه،هنوز خیلی‌ها که مثلا فوتبالین نمیدونن استراماچونی چرا رفت، دیدن این اگه بمونه به همه چهارتاچهارتا میزنه همون وزیر و دوستان پرش دادن رفت، در ادامه هم ترکیب بازیکنایی که در تیم ملی انتخاب شدن و ارتباطش با تیم سال آینده پرسپولیس رو خواهیم دید،ومنافع ملی هم وقتی دست انسانهای نادرست بیفته... در مجموع کاری به هیچ کدوم از این دوتیم ندارم، ولی عدم موفقیت جوامع این چنینی همچین دلایلی داره، که شرط اولش آگاهی، نه قرمزو آبی بودن
  • پرویزایران پرست IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    خوبه که سعی کنیم انسان راستگویی باشیم آقای صادقیان همان بهتر که به تیم ملی نرسیدی والا با اون وحشیگریها دعواهایی که میکردی وفحشهایی می دادی در بازیهای ملی بدبختی های تورو کی میخواست جمع کنه
  • آبی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
  • 81 IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    آه حمید درخشان گرفتت آقای صادقیان.........
  • تاج سرور لنگ IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    خجالت میکشم بگم تو ترکی واقعا مایع خجالتی
  • عباس IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    اقای صادقیان هر مسئول کارهای خودش شما خلاف کردی. و شان یک انسان نه فوتبالیست را نداشتی ظرفیت مشهور شدن را نداشتی خداوند تو را که کسی را بنده نبودی به زیر کشید الکی گردن کس دیگر ننداز عبرت نگرفتی رفتی ترکیه اینم تو ایران نشانت دلدند
  • پدرام CA ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    اینجا وقتی بازیکن خیلی جوون میگیرن یک نفر رو مامور میکنند که حواسش صبح تا شب بهش باشه چون پیام صادقیانهای زیادی توی بسکتبال و هاکی و... از دست دادند. بازیکن جوون هم قبول میکنه چون حس جاه طلبی و میل به پیشرفتش هنوز خیلی قویه. یک خانمی که مسئول یک بازیکنی که از دبیرستان اورده بودند بود میگفت رفتم دیدم روزی یک وعده غذا میخوره همش با ات اشغال خودش رو سیر میکنه شبها تا دو بیداره گیم بازی میکنه. ولی 6 ماهه درستش کرد و شد تریسی مک گریدی بسکتبالیست موفق! نمیشه ولش کنی بگی خودش راهشو پیدا کنه. همون حمایتی که از قائدی کردند از این هم میکردند کارش به سایت و مایت شاید نمیافتاد.
  • حرف حق IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    واقعا طرفداران واقعی هرتیم ازاینکه افراد بی جنبه وبیشعوری مثل تویه زمانی تدتیمشون بودی احساس شرم وخجالت دارندوهیچوقت امثال توپیشکسوت هیچ تیمی نخواهیدبود...شرم وحیا اگه داشتی یا یه ذره شرف وابرومیرفتی یه گوشه باشرمندگی به زندگی نکبتت درخفا ادامه میدادی وبیش ازاین باعث شرم مقام والای انسانیت نمیشدی
  • عبدالله رئیسی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    انشاالله برانکو برات بمیره ، انشاالله برانکو فدات بشه پیام عزیز و دوست داشتنی.⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
  • اهورا IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    چه خبر از بنگاه های شرط بندی؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    ای همه نخبه رفته با کی مصاحبه کرده
  • ابوالفضل IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    پس اگه خودت قبول داری استقلال فوتبالی قهرمان نشده پس به طریق اولی تیم پیروزی در سالهای گذشته فوتبالی قهرمان نشده ،اینو دیگه همه دنیا میدونن، اکثر افراد تیم حریف هم گفتن استقلال امسال لایق قهرمانیه ، با اینکه هر کاری کردن، که حداقل یه شکست بخوره بازم نتونستن ، و این ارزش قهرمانی رو صدبرایر میکنه، که تا قرن ها باقی میمونه
  • ابوالفضل آبی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    یه جوری میگه قهرمانی استقلال کبیر فوتبالی نبود انگار قهرمانی های خودشون خیلی فوتبالی بود عامو تو زمان بابا مسعود برو ببینین چقدر پنالتی استقلالو نگرفتن پنالتی رو قاعدی هند وحید امیری خطای کنعانی روی فرشید اسماعیلی نگرفتن پنالتی رو یامگا و ژستد والا اگر همه این پنالتی ها را میگرفتن همه این دربی ها را میباختین خخخخخ در ضمن معلومه خیلی جام طلایی بهت فشار امده حق میدم بهتون طفلکی ها خخخخ چون تو کل تاریختون این جامو را نگرفتین نمیدونید چیه خخخ
  • جهانبخش IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    حرف صادقیان جواب نداره،بهتر بگم اگه کارش درست بوده،حرفش هم درسته،پس حرف بچه جواب نداره،
  • محمد IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    پیام صادقیان استعدادی بی نظیر و دوست داشتنی همیشه در قلب ما هستی هرجا هستی سلامت و شداب باشید
  • محمد IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    دوستان زیاد جدی نگیرید پیام جان وقت دودش گذشته داره هزیون میگه😂😂
  • لنگ سوراخ IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    من نمی دونم این گوه کجای فوتبال بوده در مورد استقلال ونکونام زر میزنه معلوم وحال بنگی چت
  • حامد IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    ببینید اوضاع مملکت مارو ی عده بخاطر کثافت کاری و مال مردم خوردن محبوب میشن مث همین بی شرف صادقیان خودش سرتا پا لجن و کثافته بعد میاد درمورد قهرمانی استقلال گوه خوری میکنه مگه ای بی شرف تحت تعقیب نی چرا شما گوه خوریاش رو نقد میکنید. بعد ی عده مث ووریا غفوری ک میاد جلو همه از مردم وطنش دفاع میکنه میشه ضد انقلابی. باید ب حال این مملکت خون گریه کرد
  • لنگ کثیف آسیا IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    پیام شیشه ای از کمپ ترک اعتیاد چخبر
  • ع م IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    به فوتبالی بودن یا نبودن قهرمانی استقلال کاری ندارم ولی قهرمانی پرسپولیس هم کم حاشیه نداشت. به کار بردن عبارت بابا مسعود رو من مدتها بد و زشت میدونستم ولی با افشاگری هایی که انجام شد الان کیه که ندونه پرسپولیس از چه حمایت های ویژه ای به طور مشخص از این وزیر به وضوح پرسپولیسی برخوردار بود.
  • سلام IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    مثلا کی بودی که دشمن داشته باشی علی دایی با اون همه عظمت باهاش دشمنی نکردن که نابود بشه تو ی بازیکن مثل بقیه بودی بیراهه رفتی منفی شدی چوبشو خوردی حالا میخوای اشتباهات خودتو توجیه کنی تو دشمن نداشتی خودت دشمن خودت بودی و خودتو نابود کردی هیچ کس مقصر نیست جز خودت تو اون همه فوتبالیست چرا تو بقیه نه پس خودت خواستی گردن دیگران ننداز تو وقتی از ذوب‌آهن آمدی پرسپولیس بعد ی مدت کلی عوض شدی لباس ناجور تیپ ناجور افکار ناجور همینا نابودت کردن
  • مهدی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    قعط الرجال بوده که بایه کارتن خواب مصاحبه کردین؟؟؟
  • فا بابا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    دیگه آدم قحطی بود این کیه با این همه خالکوبی بابا منکراتی هستش یه پا تتلو هست آبروی سایتتون را ابا این اراجیف نبرید آدم حسابی بیارید مصاحبه کنید
  • Iman bay IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    مثل اکثر لنگیها بی منطق و عقده ای ...
  • ارش IN ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    یعنی قشنگ معلومه وقت مصاحبه نعشه بوده. بابا زمان خودتم هیچی نبودی جز یه ادم متوهم که با درست کردن حاشیه میخواستی خودتو جا کنی که باز نتونستی.
  • دوست تاجی IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    پرسپولیسها خواب دیدن خوشم باشه .حالا قهرمان شده تاج سرتون چرا قبول ندارین بااین همه دبدبه و کبکبه و ریخت وپاش میخام بدونم میخاین کجای دنیا رو بگیرین همین تیم تادیروز می‌نالید از بی پولی حالا چی شد که بازیکن چندمیلیاردی میگیرین این همه پول از کجا ؟اگراز بورس و غیره بوده چرا فقط برای تیم خاص رقم میخوره اگر فدراسیون پشتتون نیست پس از کجا از کمکهای مردمی وهواداری ؟بااین اوضاع بد اقتصادی خیلی حرف و حدیث میشه براتون گندش بعد درمیاد ولی یادتون نره بازم تاج سرورتونه💙💙💙💙💙💙💙💙💙👑👑👑👑👑👑👑👑👑💙💙💙💙💙💙💙
  • صادق CA ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    این بابا ننگ آذربایجانه حیف پدرش که چنین فرزند ما خلفی داره
  • محمد IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده. برو بچه
  • رحمان IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    اقعا کیسه لیاقت قهرمانی نداشت چون با بی عدالتی داورها کهه پنالتی میگرفت در غیر اینصورت پنجم جدول هم نمیشد
  • طرفدار IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    اول اینکه استقلال با تمام مافیا جنگید و قهرمانی بدون چون و چرا ثبت کرد و لیاقت رکورد زدن تمام آیتم ها رو داشت به قول خود پیشکسوتان و نامداران پرسپولیس، استقلال تیمی یکدست و همدل داشت بدون حاشیه . در مورد آقای پیام صادقیان هم باید خدمت ایشان عرض کنم شما خودش رو ناراحت نکن ، همانطور که ۵ سال با سر و صدا و باند بازی جام قهرمانی به پرسپولیس دادن یکسال هم به استقلال دادن . به امید حق این قهرمانی سالها تداوم داره
  • تاجی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    اقاپیام اون موقع که ازسیدجلال ترامادولهارومیگرفتی مینداختی بالابایست بفکراین روزهامیشدی اره استقلال وقهرمان کردن هوادارخوشحال بشه رفت وبرگشت هم لابدپنالتی شمارونگرفتن بعدش تونل افتخارلیاقت میخوادکه فقط وفقط واسه استقلال زدن نه شماروکه باسنگ وفوش بدرقه میکنن
    • ... IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      فحشها رو امثال تو میدن. اولین تونل قهرمانی هم که پارسال برای پرسپولیس زدن جوجه. شما یادت نیست احتمالا اون موقع داشتی کارتون گوریل انگوری میدیدی.
  • صداقت IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    من تعجبم از اینکه استقلالی ها میگن پرافتخارترین تیم ایران و آسیا هستیم اما روز به روز درصد هواداران تیمشان نسبت به پرسپولیس کمتر میشد و نود درصد بازیکنانشان وقتی پای منفعت خودشان در میان است راحت پا روی دل هوادار و تیمشان میزارند اون از شاه فرهاد و اینم از دانشگر با تعصب که پارسال پاشنه در خونه گل‌محمدی را از جا در آورد اما یک چیز خیلی مهم است زمان حال نه گذشته پس امسال قهرمان شدن نوش جانشان پس لااقل تکرارش کنند تا مردم بفهمند شانسی یا با سفارش به داور و وزیر و غیره نبوده
    • م IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      اخه ما هرکسی رو طرفدار استقلال نمیکنم باید لیاقت داشته باشه.مثل شما که به باهاتون هی میگید این لنگ لنگ از خون می پرسم کی تورو لنگی کرد حتما میگه یادش بخیر پدرم.نه عمو جان.ما خودمم تیممونو انتخاب میکنم.ماکمیم ولی الماس هستم شما کلوخید زیاد هستید
  • شهرام فراهانی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    دوران بابامسعود رومرورکنین لطفا،تمام قهرمانی ها چه بابازی چه بدون برگزاری مسابقه(سوپرجام های اسنپی)همه به به پرسپولیس میرسید،تیمی که توپنجاه سال قدمتش ده تا قهرمانی داشت(بخاطرش ستاره واقعی،زدن)توپنج سال دوره بابا مسعود ده تا قهرمانی مختلف آوردن،نکته جالب اینه پرسپولیس تنها تیمیه تودنیا که توورزشگاه خالی ازتماشاگر،بدن برگزاری مسابقه نهایی سکوی قهرمانی درست کردن واسش،تازه دورافتخاروجشن گرفتن،اما تواولین سال پسا،مسعودفولادقهرمان سوپرجام شد،آلومینیوم ونساجی مردومردونه اومدن فینال ونساجی قهرمان شد،لیگم که استقلال قهرمان شد،مطمئن هستیم که سال آینده هم همینطوره،تیمی قهرمان میشه که شایسته باشه،حتی اگه پرسپولیس باشه،امسال هم مدیرعامل داره پرسپولیس،هم بازیکنای خوب قبلیشو حفظ کرده هم چندین بازیکن گران قیمت خریده،باصطلاح تیمش کامله ودیگه بزرگترازبهانه هاشون هستن(حرف حمیدبلانده)ببینیم امسال بااین همه ریخت و پاش چکارمیکنید
  • حمید IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    امروز بیشتر از بیست بار این صفحه از جلوم رد شد هر چه خواستم عکس العملی انجام ندم نشد آخرش ' آخه پسر خوب تو نه در حدو اندازه شخصیت سالم و با پشتکار و الگوی جوانان ایران بخاطر پاکیش و اهل خانواده و بدون حاشیه و ساده جواد نکونام هستی ' نه اصلا در زمان بازیکن بودن شما ' جواد هم پست شما بوده و رقابتی با شما داشته ' ضمنا مگه کیروش حرف رئیس جمهور رو قبول میکرد که بخواد به حرف جواد نکونام گوش بده ؟ شما بخاطر نداشتن شان و شخصیت و الگو بودن و مطالب حاشیه ای که آخریش در اردوی امارات بود ' علی رغم اینکه تیم ملی بینهایت به شما و اون شخصی که همزمان با شما بخاطر اون مطلبتون در کشور امارات نیاز داشت ولی قلم قرمز روی نام هردوی شما کشیده شد ' بیخود پای جواد رو وسط نکش عزیزم خدا خوشش نمیاد ' جواد یکی از محدود بازیکنان و مرییان با اخلاق و با شخصیت مملکت ماست و خیلی دوست داشتنیه '
    • M IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      از ترامادول هم بگو که زیاد مصرف میکردی
  • بهزاد دهنائی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    پیام صادقیان یک بازیکن بی نظیر بود حیف کاش فوتبال رو دوباره شروع کنه . اون میتونه هم جوونه و هم پرانگیزه
  • امید IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    باعث تاسفه که حرفهای این ادمو‌ منعکس میکنید . حتی طرفدارای واقعی پیروزی هم این ادم معلوم الحال رو قبول ندارن . خلافی نیست که نکرده باشه
  • سروش صابری IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    صادقیان همچین استعداد نابی هم نبود که بزرگش کردین! استعداد ناب مجاهد خذیراوی بود که نابودش کردن اونم بخاطر حضور تو یه جشن تولد مختلط! مجاهدی که سبک فوتبالش مشابه اسطوره های برزیل بود امان از اینهمه عقب ماندگی فرهنگی که فرصت ظهور یه فوق ستاره رو از فوتبال ایران گرفت!! حیف و صد حیف
  • شهرام IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    درست ترین حرفش این بود که فدارسیون مجبور بود بخاطر فشار تماشا گران استقلال امسال این تیم را قهرمان بکنه
  • حاج رضا IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    سلام بر دوستان ایران زمین پرسپولیس و استقلال هر دو بچه های ایرانند هر استعدادی اگه تلاش نکنه گوش نده. توجه نکنه. از مسیر خارج میشه و بدتر از همه بقیه رو مسئول میدونه. علی انصاریانو یادمون نره تو هر دو تیم بازی کرد اما تربیت خوب در هر دو تیم مقبولش کرد تربیت ایرانی همیشه شاخصه و نتیجه بخش
  • پیام JP ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    هه خیلی جالت دنبال همه چیز رفت جزء فوتبال حالا گندا هم حرف میرنه . هرچقد استعداد داشت ولی حاشیه هاش بیشتر بود
  • آبی دلان IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    با این حرفهاش ثابت کرد که هنوزم مافنگیه. همین و بس.
  • عباس میرزاعلی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    پیام صادقی راست میگه تیمممی که محبوب اش هست باخفت انداختت بیرون توبایدانتقادازتیم خودت کنی تاتیمهای دیگر شما قهرمانی تاج نمی‌توانی ببینی شما افتخارات تیمت ارائه بده دوتاستاره قهرمانی یکی به اون گوش ات آویزه کن یکی دیگربه اون گوش ات عزیز تاج رکورد دار هست باید سوخت آقای پیام صادقیان👉👉👉👉👉👉
  • م ت IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    با سلام آقای صادقی تو واقعا یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ما بودی و واقعا حیف شد به این راحتی از فوتبال کنار رفتی من برات آرزو خوشبختی میکنم
  • irajgha4128@gmail.com IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    نمیدونم چرا با امثال اینجور ادمها مصاحبه میکنن که دوران سیاهی داشتن ازهمه لحاظ.فک کنم بازهم توهم زده.کسیکه هر روز بایکی باشه معلوم نیست زنه یا مرد چرا باید امثال اینجور ادمها اصلا حرفی ازشون شنیده بشه اگه ادم بودن اینها هم تا الان بازی میکردن
  • Emad IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    شما به وضع ظاهری الانش نگاه کنید!!! آخه یک آدمی که این همه براش تو فوتبال وقت و هزینه شده باید دنبال این داستان ها باشه؟! اصلا فرض بر اینکه چندماه محروم شد .. اگه بجای دنبال کردن چرت و پرت سخت تمرین میکرد و برمیگشت محبوب تر نمیشد؟! مگه علی کریمی همین تیم محروم نشد؟!!!! آیا رفت ترکیه و اینچنین شد؟! متاسفانه خیلی از بازیکنان ما همزمان با چهره شدن و پیشرفت فوتبالی شخصیتشون هم پیشرفت نمیکنه... بعد به زمین و زمان ایراد میگیرن!!
  • عرفان IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    لطفا هر دو طرف ساکت خودتون رو برای چه کسایی دارید اذیت میکنید و با هم دعوا میکنید اونا حتی اهمیتی به شماها نمیدن که انقدر زجع میزنید و حرف الکی میزنید برید به فکر خودتون و زندگیتون باشید و فقط از فوتبال لذت ببرید
  • رضا رحیمی زاد IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    واقعا برای خبر ورزشی متاسفم با این ادم مصاحبه انجام داده و چرت پرتهای این شخص که باعث بدبختی خیلی از جوانها شده نشر میدم متاسفم براتون
  • علی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    از ترامادول هم بگو که مصرف میکردی خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی