بند قرارداد ۲ میلیون دلاری مانع بازگشت مهاجم ایرانی/ گزینه پرسپولیس دور از دسترس سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی بار دیگر به شهاب زاهدی پیغام داده است که در صورت امکان روی بازگشت به پرسپولیس فکر کند.

هرچقدر پرسپولیس توانسته است در خط دروازه، دفاع و هافبک بازیکنان خوب و ملی پوشی خریداری کند به همان نسبت پیدا کردن مهاجم ششدانگ و گلزن برای یحیی گل محمدی سخت شده است.

جست‌وجوی کادر فنی پرسپولیس برای پیدا کردن گزینه مناسب به نتیجه‌ای نیانجامیده است. با اینکه از همه طرف گزینه‌هایی به کادر فنی پرسپولیس معرفی می‌شوند اما یحیی دنبال بازیکنی نیست که روی نیمکت بنشیند یا بخواهد در آینده برایش مثمر ثمر واقع شود. او دنبال مهاجمی می‌گردد که اگر امروز جذبش کرد فردا بتواند او را به میدان بفرستد و از آن مهاجم انتظار گلزنی و باز کردن گره بازی را داشته باشد که خب طبیعتاً پیدا کردن چنینی بازیکنی در این مقطع اصلاً کار راحتی نیست. خرید مهاجم خارجی پیچیدگی‌های خودش را دارد و در لیگ برتر ایران هنوز مهاجم ششدانگی که رضایت یحیی گل محمدی را جلب کند پیدا نشده است.

در این میان شنیده شد پس از ناامیدی از خرید فوروارد گلزن، حالا یحیی گل محمدی برای چندمین بار به فکر بازگرداندن شهاب زاهدی افتاده است. البته این یک طرف ماجراست و شهاب زاهدی جواب داده است که به یک دلیل منطقی نمی‌تواند به پرسپولیس ملحق شود؛ بند ۲ میلیون دلاری در قرارداد این بازیکن ایرانی با تیم اوکراینی که تیم خواهانش برای اخذ رضایتنامه باید بپردازد. باشگاه پرسپولیس و هیچ باشگاه ایرانی دیگری قادر به پرداخت این مبلغ برای صدور رضایتنامه شهاب زاهدی نیست!

نکته دیگر آن که شهاب زاهدی در حال حاضر نمی‌تواند به دلیل جنگ قرارداد خود را فسخ کند. در شرایطی این امر ممکن است که جنگی طولانی شده باشد و جان و سلامتی بازیکن را در خطر قرار دهد. بنابراین زاهدی باید تا تعیین تکلیف جنگ روسیه و اوکراین صبر کند!

زاهدی نیم فصل هم به تیم پوشکاش آکادمیا مجارستان پیوست اما هنوز بازیکن تیم اوکراینی محسوب شده و اختیارش دست خودش نیست. بند قرارداد ۲ میلیون دلاری هم حسابی کار را برای بازگشت او به ایران و پرسپولیس سخت و غیرممکن کرده است.

شهاب زاهدی بدش نمی‌آمد در سال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ایران و پرسپولیس بازی کند. ناگفته هم پیداست این انتقال می‌توانست شانس شهاب زاهدی را برای بازی در جام جهانی افزایش دهد اما به نظر می‌رسد این مهاجم ایرانی باید به فکر تیم دیگری غیر از پرسپولیس باشد.

یحیی گل محمدی نیز باید به دنبال مهاجم دیگری برای تقویت خط حمله خودش در فصل جدید باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حقیر لنگی نباشیم IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    گل محمد خان کابلی اگر مسی رو هم خریداری کنی این فصل نایب قهرمانی رو تکرار نمیشه همین که لنگ میانه جدول باشه موفقیت هست برای گل محمد کابلی قهرمانی های جعلی که بابا سلطان مامان اذر رو کنار بگذارید که هیچ نقشی گل محمد نداشت از قبل قهرمان شده بود فصل گذشته مغز متفکر تیم مطهری بود اگر کل بازیکن های بایر مونیخ امروز در قالب تیم لنگ زیر نظر گل محمد خان کابلی باشند باز قهرمان نمیشند در ضمن میانگین تیم لنگ با تیم پیکسوت ها تاج کبیر نزدیک تر شده تا تیمم لیگ برتری تاج
    • 8 ابدی عشق علی کریمی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      کیسه کش بابا حمید و بابا عزیزی خادم والانم که بابا مجادیتون و کمیته داوران همه بسیج شدن کیسه رو قهرمان کنن و کردن با پنارتی های اشتباه ،گلهای خطا، امتیازات معیشتی و بازی دادن به بازیکنای غیرقانونی خارجی و هزینه های هنگفت که به خارجی ها دادین. فرناز مجیدی کجا رفت اگر مرد بود میموند دوباره قهرمان میکرد. ببین نازلو یحیی پرسپولیس برد فینال واقعی آسیا اگه مجیدی مال این حرفا بود چرا نموند کیسه رو ببره فینال آسیا که بگیم بارش هست چیزی. خودش میدونست تو آسیا دیگه کمیته داوران و بابا حمیدتون نیست فلنگو بست
  • آرش پرسپولیسی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    دوچرخه سواران خودتون رو آماده کنین برای دوره 10ساله دوم غارنشینی
  • مهدی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    خوب کل دنیا فهمیدن لنگیا با بابا مسعود قهرمان شدن ولی خودشان قبول ندارند هر موقع قهرمانی پاک داشتید بگید ما هم هستیم
  • 8 ابدی عشق علی کریمی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    کیسه قهرمانی 5 دوره ما ناپاک بوده بعد قهرمانی شما بعد ده سال به زور کمیته داوران و وزارت و فدراسیون معیشتی پاک بوده؟؟؟ کیسه رکورد پنارتی های ناحق و شکوند. دیگه رنگ قهرمانی نمیبینین کیسه ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی