نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مرفاوی یاغی کوچک نقل و انتقالات را به اردوی تیم جوانان برد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حدود یک هفته پیش عبدالصمد مرفاوی سرمربی جدید تیم فوتبال جوانان ایران با رد شایعه تست گرفتن از ۱۳ بازیکن استقلال این موضوع را رد کرد.

عبدالصمد مرفاوی سرمربی استقلالی تیم فوتبال جوانان کشورمان که به تازگی هدایت این تیم را برای حضور در مقدماتی جام ملتهای آسیا در دست گرفته سه شنبه هفته گذشته در واکنش به پرسش خبرنگارانی که گفتند شایعه شده قرار است از ۱۳ بازیکن استقلال برای استعدادیابی دعوت به عمل می آید این موضوع را شایعه دانسته و اعلام کرد که فعلاً قصدی در این ارتباط ندارد تا کمیته فنی در مورد شان نظر بدهد.

اما روز گذشته عرفان باقری فوتبالیست ۱۸ ساله تیم رده امید استقلال که به تازگی قراردادش را با تیم بزرگسالان به مدت ۵ سال منعقد کرد به اردوی این تیم اضافه شد.

یاغی کوچک فصل نقل و انتقالات که در این حد فاصل (پیش از پیوستن به تیم بزرگسالان استقلال) سری هم به باشگاه پرسپولیس زده و شایعه شده بود می خواهد به آن تیم بپیونددد از دیروز به جمع بازیکنان تیم فوتبال جوانان اضافه شده و تمریناتش را زیر نظر صمد مرفاوی آغاز کرده است.

تیم فوتبال جوانان کشورمان، اردوی آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا در گروه j آغاز کرده است. تیم فوتبال جوانان ایران برای حضور در مرحله نهایی جام ملتها که در سال ۲۰۲۳ در تاشکند و با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود باید با تیم‌های قرقیزستان، امارات و برونئی مسابقه بدهد. این رقابت‌ها شهریورماه در شهر بیشکک برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی