نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
۰ |
۵
وزیر ورزش کجاست؟/ ادامه سکوت در ماجرای جنجالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک جاهایی ورزش کشور نیاز به اقتدار حمید سجادی به عنوان نفر اول وزارت ورزش و جوانان دارد اما به هر دلیلی ایشان در یکسری مسائل دخالت نمی‌کند.

آرش محمدی؛ قصد قضاوت در مورد دعوای علیرضا دبیر و محمد پولادگر را نداریم. به هر حال دبیر از حق کشتی دفاع می‌کند (که باید هم این کار را بکند) و پولادگر هم استدلال خاص خود را دارد. البته از علیرضا دبیر به عنوان یک قهرمان دوست‌داشتنی انتظار داریم مراعات سن بزرگ‌ترش را بکند همانطور که در مورد قهرمانان کشتی و امثال محمد بنا این کار را می‌کند و تحت هر شرایطی احترام بزرگ‌تر و پیشکسوت را حفظ می‌کند. در این ماجرا اما وزارت ورزش هیچ دخالتی نکرد و یا حداقل ما چیزی حس نکردیم که مثلاً وزیر ورزش پادرمیانی کند و یا جلسه‌ای بگذارد تا مشکلات حل شود. یک جاهایی ورزش کشور نیاز به اقتدار حمید سجادی به عنوان نفر اول وزارت ورزش و جوانان دارد اما به هر دلیلی ایشان در یکسری مسائل دخالت نمی‌کند.

البته شنیده می‌شود سجادی بیش از حد معمول باید پاسخگوی بعضی از سؤالات مجلسی‌ها باشد که این هم از مشکلات ورزش کشور و شخص وزیر است اما حداقل در ماجرای دبیر و پولادگر انتظار داشتیم سجادی که قهرمانی دوست‌داشتنی و ارزشمند بود، خودی نشان بدهد و حرکتی بکند تا احساس کنیم وزیر ورزش هم داریم! احساسی که در بسیاری از موارد و در یکسری اختلاف نظرها اصلاً به مخاطب دست نمی‌دهد و انگار وزیر ورزش یک جاهایی تصمیم می‌گیرد در سکوت و بدون سروصدا مشکلات را حل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی