باشگاه استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با توجه به واریز نشدن هزینه انتقال قطعی انتقال ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی، سرنوشت ادامه همکاری با این بازیکنان با استقلال نامشخص است.

در روزهایی که مدیران باشگاه استقلال درگیر فرآیند جذب بازیکن و تمدید با ستارگان فصل گذشته خود هستند، حالا یک چالش نقل‌وانتقالاتی عجیب و البته جدید برای آبی‌ها پیش آمده و این چالش دردسرساز می‌تواند باعث جدایی یک یا دو بازیکن جوان استقلال برای فصل جدید شود!

فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال اعتقاد ویژه‌ای به استفاده از بازیکنان جوان داشت و در فهرست فصل گذشته خود نام ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی را قرار داد. احمد مددی مدیرعامل وقت آبی‌ها پای میز مذاکره با مدیران سایپا رفت، چرا که جلالی و صادقی تحت قرارداد باشگاه سایپا بوده و باید ابتدا رضایت‌نامه آن‌ها از سوی این باشگاه صادر می‌شد. مدیران سایپا به شکل مشروط با جدایی جلالی و صادقی موافقت کردند و مقرر شد تا در چند نوبت هزینه رضایت‌نامه این دو بازیکن جوان از سوی باشگاه استقلال پرداخت شود. آبی‌ها با تغییر مدیریت مواجه شده و مصطفی آجورلو جانشین احمد مددی شد و مدیرعامل جدید استقلال شرایط جذب و هزینه رضایت‌نامه این دو بازیکن را بررسی کرد.

ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی در قالب یک تفاهم‌نامه به صورت قرضی به استقلال آمده و موعد قسط دوم رضایت‌نامه آن‌ها، اواخر خردادماه تعیین شده بود تا بعد از اتمام لیگ بیست‌ویکم و یک فصل حضور این دو بازیکن جوان در ترکیب استقلال، هزینه رضایت‌نامه‌شان پرداخت شود. مدیران باشگاه استقلال در موعد ۲۸ و ۳۰ خرداد ۲ بار اقدام به واریز قسط دوم هزینه رضایت‌نامه بازیکنان جوان تیم خود می‌کنند اما مسدود بودن حساب باشگاه سایپا و تغییر شماره حساب آن‌ها باعث شد تا پول واریزی از سوی آبی‌ها برگشت خورده و قسط دوم هزینه انتقال ۲ بازیکن جوان به حساب خودروسازان واریز نشود.

جنجال بزرگ برای ۲ بازیکن قرضی آبی پوش/ جلسه سرنوشت ساز در باشگاه استقلال و یک تصمیم مهم!

سایپایی‌ها بعد از آنکه حواله مدیران استقلال را دریافت نکردند، با استناد به تفاهم‌نامه خود با باشگاه استقلال نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال و به آن‌ها اعلام کردند که حضور جلالی و صادقی در استقلال غیرقانونی بوده و با توجه به نقض توافق از این پس این دو بازیکن جوان باید برای سایپا به میدان بروند!

مدیران حقوقی باشگاه استقلال هم با جمع‌آوری مدارک و اسناد واریز پول در موعد مقرر و مسدود بودن حساب باشگاه سایپا به دنبال اقناع مسئولان سازمان لیگ هستند و آمادگی خود را برای واریز هزینه رضایت‌نامه ۲ بازیکن جوان در صورت ارائه شماره حساب از سوی باشگاه سایپا اعلام کرده‌اند.

فردا، جلسه سرنوشت‌ساز مدیران استقلال و سایپا

فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال در روزهایی که مدیران باشگاه پیگیر فرآیند نقل‌وانتقالات این باشگاه هستند، پیگیر ماجرای جنجالی هزینه رضایت‌نامه ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی شده و از مدیران باشگاه سایپا خواسته تا پای میز مذاکره بیایند و ضمن پذیرش ادله باشگاه استقلال، از شکایت به سازمان لیگ پرهیز کنند.

مدیران باشگاه سایپا درخواست آبی‌پوشان را پذیرفته و قرار است فردا (یکشنبه) جلسه‌ای میان مدیران باشگاه استقلال و سایپا برگزار شود و استقلالی‌ها امیدوارند بتوانند با توجه به اسناد و مدارکی که در اختیار دارند، از حقوق خود دفاع کرده و دو بازیکن جوان و تاثیرگذارشان را برای لیگ بیست‌ودوم حفظ کنند. در صورت عدم پذیرش اسناد مالی مدنظر آبی‌پوشان و عدم توافق با مدیران سایپا، ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی راهی جز بازگشت به سایپا ندارند!

جنجال بزرگ برای ۲ بازیکن قرضی آبی پوش/ جلسه سرنوشت ساز در باشگاه استقلال و یک تصمیم مهم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی